پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کارواش خانگی
نوشته شده در شنبه 26 فروردين 1402
بازدید : 55
نویسنده : soli

کارواش خانگی

 

یحتمل یکی از قسمت های دل نشین زندگی دیدن تمیزی و برق ماشین بعد از کارواش است. البته اگر از هزینه ی کارواش و بارش باران بعدش فاکتور بگیریم!!! (شواهد حاکی از آن است که ارتباط مستقیمی بین کارواش رفتن و بارش باران وجود دارد.) گاهی اوقات امکان مراجعه به کارواش و دریافت خدمات کارواش در محل را نداریم اما چیزی که بدیهی است رفتن به کارواش نیازمند حوصله،زمان و هزینه است. و این را هم به خوبی میدانیم که شستوشوی خودرو در خانه بصورت دستی و با شلنگ باعث اتلاف وقت و میزان زیادی آب میشود. 

 

اما راه حل این مسئله چیست ؟


اگر شما جز افرادی هستید که به تمیزی و پاکیزگی خودروی خود اهمیت میدهید و در عین حال با مشکلات ذکر شده روبه رو هستید قطعا تهیه ی یک کارواش خانگی گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود.که هم در زمان و مصرف آب صرفه جویی کنید و هم بعد از هربار بارش باران نگران رفتن به کارواش نباشید.:)


بنابراین می بایست با انواع مختلف کارواش ها، راهنمای خرید بهترین کارواش خانگی و تفاوت آن ها آشنا باشید تا با داشتن اطلاعات کافی اقدام به خرید کنید.

 

کارواش خانگی چیست؟
کاربردهای کارواش¬های خانگی؟
انواع کارواش خانگی؟
کارواش ذغالی یا دینامی؟
تفاوت کارواش دینامی با ذغالی؟


کارواش خانگی چیست


کارواش خانگی یا واتر جت دستگاهی شبیه به جاروبرقی است که بجای مکش، آب را با استفاده از نازل و با فشار روی سطوح پمپاژ میکند. جرم و آلودگی های موجود برروی سطوح در اثر فشار بالای آب پاک میشوند و عملیات شست و شو و نظافت با صرفه جویی در مصرف آب، وقت و هزینه انجام میپذیرد.


بنابراین میتوانید بجای رفتن به کارواش،کارواش را به خانه بیاورید.


کاربردهای کارواش خانگی


کارواش خانگی فقط به شست وشوی خودرو محدود نمیشود.از کارواش خانگی میتوان برای شست وشوی نمای ساختمان،کف حیاط، پله و راهرو،دیوار،دوچرخه و استخر به آسانی استفاده کرد.

 

 

شما هم اگر کاربردهای بیشتری از این دستگاه می دانید در قسمت کامنت ها مارا در جریان بگذارید.


 

انواع کارواش خانگی


کارواش های خانگی از نظر ابعاد و اندازه به سه دسته تقسیم میشوند که هرکدام از آن ها کاربری متفاوتی دارند،  بنابراین میتوانید با توجه به نیاز و نوع مصرفتان گزینه ی مناسب را انتخاب نمایید.


کارواش خانگی کوچک: دارای حداقل فشار 100بار و مناسب برای شستشوی خودرو، موتور، حیاط و دوچرخه.
کارواش خانگی متوسط:دارای حداقل فشار 130 بار و مناسب برای شستشوی یوار، نمای ساختمان و نرده 
کارواش خانگی بزرگ:دارای حداقل فشار 160 بار مناسب برای مصارف صنعتی و خانگی، عملیات رنگ برداری و جرم گیری.

 

کارواش خانگی از نظر نوع موتور:


موتور دینامی: در این نوع موتورها جریان الکتریسته از سیستم سیم پیچی عبور کرده و به جریان الکترومغناظیس تبدیل.و باعث حرکت موتور میشود.
موتور ذغالی:در این نوع مدل ، جریان الکتریسته توسط ذغال به موتور منتقل میشود و با ساییده شدن ذغال ها موتور به حرکت درمی آید. 


تفاوت کارواش دینامی با ذغالی


مزایا و معایب


 ویژگی های کارواش ذغالی:

 

  • دارای صدا و لرزش هنگام استفاده 
  • هزینه کمتر تعمیر نسبت به نوع دینامی
  • مناسب برای مصارف خانگی
  • ذغال آن باید حداقل هر یک سال یک بار تعویض گردد
  • دارای وزن سبک نسبت به نوع دینامی

 

ویژگی های کارواش دینامی:

 

  • قیمت بیشتری نسبت به نوع ذغالی دارد
  • طول عمر و دوام بالا
  • دارای صدای کمتر نسبت به نوع ذغالی
  • مناسب برای انجام کارهای طولانی مدت
  • وزن سنگین
  • مناسب مصارف صنعنی و خانگی

 

 

کلام آخر:


باید قبول کرد که لذت برخی کارها به‌راحتی انجام آن‌ها است. پس کافیست با خرید بهترین کارواش خانگی با لُنگ، سطل، کف خداحافظی کرده و عملیات شست وشو را با مصرف آب کمتر و زدن یک دکمه به تفریح تبدیل کنید.همچنین در عرض 5 دقیقه یک حال اساسی به ماشین خود  میدهید.
 


:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: کارواش خانگی , خاجی کالا , راهنمای خرید , ابزار برقی ,



بازدید : 83
نویسنده : soli

بهترین کولرهای گازی کم مصرف، معرفی بهترین کولرهای گازی

 

کولر گازی از کالاهای پرفروش و پرمصرف در سال های اخیر می باشد که در ابعاد مختلف از برندهای متفاوت تولید می شوند بنابراین در خرید کولر گازی ممکن است دچار سردرگمی شوید.


میزان مصرف انرژی، متراژ مناسب جهت نصب، توان مصرفی و ظرفیت سرمایشی و از همه مهم تر گارانتی از مواردی می باشد که هنگام خرید کولر گازی باید به آن ها توجه کنید. در ادامه به معرفی بهترین کولر های گازی کم مصرف خواهیم پرداخت.

 

خرید کولرهای آبی و گازی khajikala.ir


بهترین مارک کولر گازی


همانطور که گفته شد کولرهای گازی توسط برندهای مختلفی تولید می شوند که در این قسمت به معرفی برترین برندهای تولید کننده کولرهای گازی می پردازیم.


کولر گازی اوجنرال Ogeneral


اوجنرال از قدیمی ترین تولید کنندگان کولر گازی می باشد که  محصولاتی با استاندارد ساخت بالایی تولید می کند. کولر گازی اوجنرال از پر فروش ترین کولرهای گازی در ایران می باشد که به مصرف پایین انرژی بهترین اثربخشی را دارد. شرکت اوجنرال زیر مجموعه شرکت بزرگ فوجیستو می باشد که یک شرکت ژاپنی است. کولرهای گازی این برند با مصرف انرژی +++A جز کم مصرف ترین کولرهای گازی محسوب می شوند که به فکر جیب شما هستند.


کولر گازی اوجنرال در شرایط اقلیمی گرم بهترین عملکرد را دارد. تعداد مدها و قابلیت های برتر کولرهای گازی ogeneral بدون شک یکی از دلایل متفاوتی است که باعث فروش گسترده کولرهای گازی این مدل معروف به ویژه در بازارهای مکان های بین المللی آسیایی شده است.


کولر گازی ال جی LG


برند ال جی با تولید انواع کولر گازی سهم خوبی را در بازار به خود اختصاص داده است که در سطح ایران و جهان بسیار مطرح می باشد.
از مهم ترین ویژگی کولرگازی ال جی  تنظیم و اسکن هوشمند، سیستم محافظ دستگاه در مقابل نوسانات برق، سیستم تصفیه هوا و ... می باشد. یکی دیگر از مزیت های این برند، قیمت مناسب محصولات آن است. تنوع انواع کولر گازی ال جی سبب شده تا تمامی افراد با نیازها و بودجه های مختلف بتوانند یکی از انواع آن را خریداری کنند.


کولر گازی وست پوینت Westpoint


کولر گازی وست پوینت ساخت کشور فرانسه است. این برند به عنوان یکی از پیشتازان و به نام ترین ها در زمینه تولید لوازم خانگی برقی می باشد. کولرهای گازی وست پوینت با طراحی زیبا دارای توان مصرفی بالایی می باشند. وزن پایین محصولات این برند و همچنین داشتن حالت های مختلف و متعدد روی ریموت کنترل از ویژگی های مهم کولر گازی وست پوینت می باشد که می توان به آن اشاره کرد.
مزایای کولرگازی وست پوینت
•    دارای فیلتر آنتی باکتریال جهت جلوگیری از ورود گرد وخاک و هوای آلوده به داخل خانه
•    فیلتر با قدرت جذب الکتریسیته ساکن برای جذب باکتری ها و قارچ های بسیار ریز
•    دارای تایمر خواب
•    دارای تایمر 24 ساعته
•    مود DRY و پرتاب باد در چهار جهت مختلف
•    مصرف کم انرژی
•    سازگار با هر محیط

 

کولر گازی Gree


یکی دیگر از بهترین برندهای کولر گازی برند کولر گازی گری می باشد. گری از بزرگترین و تخصصی ترین شرکت های تولید کننده سیستم تهویه مطبوع می باشد که بطور عمده کولر گازی مورد نیاز بازار را تامین میکند و جز پرفروش ترین برندها در ایران می‌باشد.
کولرهای این برند دارای استحکام بالا، مصرف برق کم و تولید سرمایش فوق‌العاده ای می‌باشند. همچنین پنل های داخلی کولر گازی گری بسیار کم حجم بوده و فضای کمتری را اشغال می کند.


کولر گازی جنرال General


کولر گازی جنرال از از شناخته ترین برندهای کولر گازی می باشد. موتور کولر گازی جنرال از موتور توشیبا ساخت کشور تایلند بهره برده است . سطح مصرف انرژی آن نوع B است. یکی از ویژگی های آن که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند قیمت پایین و مناسب است.


کولر گازی سامسونگ Samsung


سامسونگ نیز یکی دیگر از برندهای کره‌ای به شدت محبوب در ایران است، طراحی خلاقانه و جدید کولرهای گازی سامسونگ باعث جلب رضایت مشتریان است. از ویژگی‌های مهم کولر گازی سامسونگ امکان سرمایش بدون پرتاب باد مستقیم است. کنترل هوشمند، حالت خنک کنندگی سریع، فیلتر های فول HD، حالت خواب پیشرفته، صرفه‌جویی در مصرف انژی و بازدهی بالا  در کنار طراحی بسیار زیبا از ویژگی‌های دیگر کولر گازی سامسونگ است که می توان به آن اشاره کرد.


ما در این مقاله سعی کردیم با معرفی برترین برندهای کولر گازی موجود در بازار به شمام کمک کنیم تا هنگام خرید بهترین گزینه را انتخاب کنید. شما می توانید در سایت خاجی کالا انواع کولر گازی را همراه با مشخصات فنی آن ها و قیمت مشاهده کنید.
 


:: موضوعات مرتبط: تاسیسات , ,
:: برچسب‌ها: کولر , کولر گازی , خاجی کالا , تاسیسات , راهنمای خرید ,



راهنمای خرید کولر گازی
نوشته شده در دو شنبه 21 فروردين 1402
بازدید : 65
نویسنده : soli

راهنمای خرید کولر گازی

 
تصورگذراندن روزهای گرم تابستان بدون استفاده از کولر دشوار است.هنگامی که بعد از یک روز گرم و سخت تابستانی به منزل برمیگردید و مقابل باد خنک کولر مینشینید، احتمالا این جمله را خواهید گفت که خداوند اختراع کننده ی کولر را در آسمان هفتم  بهشت قرار دهد.گمنامی در رابطه با این موضوع  میفرمایند: که بهترین نوع خوابیدن،خوابیدن با پتو زیر کولره!! اصلا تو زندگی یه دردهایی هست که فقط با خوابیدن زیر کولرگازی خوب میشه!! شما هم اگر میخواهید به این دردها غلبه کنید،  ضرورری است که حتما یک دستگاه کولر گازی در منزل یا محل کار خود داشته باشید تا کاملا سخن این بزرگوار را درک کنید.


امروزه استفاده ار کولرهای گازی بسیار گسترده و با سبک زندگی 
مردم با وجود افزایش بیش از حد دما در این سال های اخیر عجین
شده است.


پس روی سخن ما در این مقاله با کسانی است که دست در جیب
کرده و قصد خرید کولرگازی برای منزل یا محل کار خود دارند.

 

ما تلاش خودرا کرده ایم تا با پاسخ به سوالات احتمالی و رایج در مسیر خرید کولرگازی همراه شما باشیم.
و در نهایت سوالاتی که ممکن است در این مسیر با آن ها مواجه شوید.

 

  • چه نوع کولر گازی بخرم؟

  • کولر گازی چندهزاربخرم؟

  • از کجا بخرم؟

  • اینورتربخرم یا معمولی؟

  • چه کولرگازی برای چه متراژی خوبه؟

 

برای پاسخ به این سوالات و راهنمای خرید کولرگازی در ادامه ی
این مطلب با خاجی کالا همراه  باشید.      

        

چه نوع کولرگازی بخرم؟


کولرهای گازی بطورکلی به سه دسته تقسیم میشوند:

 

  1. یک تکه

  2. دوتکه

  3. کولرهای گازی مرکزی یا مولتی پنل


هرکدام از این دسته ها انواع مختلفی دارند: از کولرگازی پنجره ای و پرتابل گرفته تا انواع اسپلیت ها که ما در مقاله ی آشنایی با انواع کولرگازی بطور جامع به آن پرداخته ایم برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به لینک این مقاله مراجعه کنید.


 

 

کولرگازی چندهزار بخرم؟


مهم ترین نکته ای که باید در خرید کولرگازی به آن توجه کنیم، میزان قدرت خنک کنندگی کولر گازی است که با واحد BTU اندازه گیری میشود و استاندارد اندازه گیری قدرت سرمادهی در بریتانیا است. اما معمولا برای معرفی محصول از آن استفاده نمیکنیم و برای مثال میگوییم یک کولرگازی 18هزار یا 24 هزار میخواهیم.


اگرمیزان خنک کنندگی کولر گازی بیشتر از حد نیازتان باشد، بنا بر این موضوع که کولرگازی رطوبت هوا را میگیرد و آن را بصورت مایع به بیرون هدایت میکند، رطوبت محیط کاملا از بین میرود و محیطی خشک خواهیم داشت که نفس کشیدن در چنین محیطی دشوار است.همچنین باعث افزایش مصرف انرژی نیز میگردد.پس بهتراست با انتخاب درست به فکرسلامتی و جیبتان باشید!
و در مقابل اگر میزان خنک کنندگی کولرگازی کمتر از نیازتان باشد ممکن است آن کارایی مورد نظر را نداشته باشد.


 
برای انتخاب ظرفیت خنک کنندگی باید پارامترهای زیر را در نظر بگیریم:


نوع محیط:(ویلایی،آپارتمانی و...)
نوع اقلیم: (گرم،خشک،معتدال و....)
نوع کاربری:(مسکونی،تجاری،اداری و...)
ارتفاع سقف:معمولا 3 متر است اما اگر بیشتر از این عدد بود باید ظرفیت کولریا اسپلیت را افزایش دهید.
میزان آفتاب گیر بودن محیط:اگر میزان نور محیط مورد نظرتان زیاد باشد باید ظرفیت کولرخودرا افزایش دهید اما اگر محیط در سایه است نیازی به در نظرگرفتن ظرفیت مازاد نیست.
تعداد افرادی که در محیط حضور دارند:هرچه تعدادافراد حاضر در محیط بیشترباشد نیازمند کولرگازی بزرگتری خواهید بود.

 

در ادامه به توضیح مختصری راجب واحد اندازه گیری قدرت سرمادهی کولرگازی میپردازیم:


BTU مخفف واژه ی انگلیسی (British Thermal Units ) در واقع BTU 
نشان دهنده ی میزان سرمایش کولرگازی در واحدزمان است.اما به این معنی 
نیست که دمای باد کولر خنکتر است بلکه میزان سرمایی که وارد محیط 
میکند بیشتراست.

 

برای محاسبه ی میزان BTUمتناسب با فضای جایی که میخواهید کولرگازی بخرید بصورت زیر عمل میکنیم:


a.    طول و عرض فضای مورد نظر را در هم ضرب کرده تا متراژ آن بدست آید.
b.    سپس حاصل آن را در 25(BTU) ضرب کنید.


جوابی که به دست آورده اید به شما کمک میکند تا بفهمید کوچکترین سایز کولر گازی که برای محیط مورد نظرتان نیاز دارید چقدر است.البته شایان ذکر است قدرت خنک کنندگی کولر متناسب با متراژ محیط مبحثی حرفه¬ای و موردنیاز متخصص است.


اینورتر بخرم یا معمولی؟

ابتدا باید به این موضوع بپردازیم که اینورترچیست؟

 

اگر بخواهیم به زبان ساده توضیح دهیم اینورتر یک مبدل انرژی است که ولتاژ DCرا به یک ولتاژ AC تبدیل میکند.و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها میشود.


این تکنولوژی اوصولا در لوازم برقی که دارای حرکت اند وجود دارد مثل کولرهای گازی،یخچال و.... .


فرض کنید در محیطی که از کولرگازی استفاده میکنید، دستگاه کولر خود را به نحوی تنظیم کرده اید که دمای محیط را حدود 30 درجه نگه دارد..


در کولرهای معمولی که فاقد اینورتراند، این کار با خاموش و روشن شدن موتور انجام میشود، به این صورت که اگر دمای محیط بیش از 30 درجه باشد موتور خاموش میشود تا دما کاهش پیدا کند و اگر کمتر تر 30 درجه باشد موتور دوباره روشن میشود تا دما افزایش یابد.این عملکرد علاوه بر افزایش مصرف انرژی از طول عمر مفید کولر نیز میکاهد.


حال اگر کولری که دارید مجهز به اینورتر باشد و شما دمارا روی 30 درجه تنظیم کرده باشید کنترل دمای محیط دیگر از طریق خاموش و روشن شدن موتور انجام نمیپذیرد بلکه با کاهش و افزایش سرعت حرکت موتور صورت میگیرد و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی میشود.


البته نا گفته نماند که قیمت کولرگازی اینورتر بنسبت به نوع معمولی آن بیشتر است. اما چون مصرف انرژی آن کمتر است این هزینه دوباره به جیبتان برمیگردد. 

 

پرتاب باد چیست؟

پرتاب باد یعنی اینکه کولر تا چه فاصله ای میتواند باد را انتقال دهد. برای مثال وقتی گفته میشود:پرتاب باد کولری 15متر است یعنی این کولر میتواند باد را تا 15 متر انتقال دهد.


توجه داشته باشید که پرتاب باد کولرگازی حداقل 10 مترباشد.


چگونه بفهمم کدام کولر صدای کمتری دارد؟


برای فهمیدن این موضوع باید کاتالوگ یا برچسب محصول را مطالعه کنید 
و کولری را انتخاب کنید که میزان دسی بل (db) آن کم باشد.
هرچه مقدار دسی بل کمتر باشد میزان صدا هم کمتر است

 

برچسب انرژی(EER) مهم است یا خیر ؟


در جواب باید بگوییم که بله مهم است.از این طریق میتوانید بفهمید
 که میزان انرژی الکتریکی مصرفی کولرگازی مورد نظرتان چقدر است. 
هرچه میزان  EER بیشترباشد،خنک کنندگی کولر هم افزایش میابد.
در نتیجه ی EER بالا و اینورتر خوب، دستگاهی با بازدهی بالا 
خواهیم داشت.

 


با گارانتی یا بدون گارانتی؟


داشتن گارانتی و خدماتی که همراه آن ارائه میشود از مزایای یک محصول خوب
 بشمار میرود چون درصورت خرابی احتمالی و داشتن گارانتی  دیگر 
با مشکل مواجه نخواهیم شد.


البته در بازار انواعی از کولرهای گازی وجود دارند که به آن ها کولرهای بانه ای 
گفته میشود این کولرها قیمت کمتری دارند اما فاقد گارانتی هستند. 


توصیه ی ما به شما این است که از خرید کولرهای بدون گارانتی بپرهیزید چون در صورت وجود خرابی و مشکل دیگر کاسه-ی چه کنم چه کنم به دست نمیگیرید.

 

 

نکته ی دیگری هم باقی مانده؟


ما سعی داشتیم مهمترین مشخصه های یک کولرگازی خوب را بررسی کنیم اما در کنار نکات گفته شده باید خدمات پس از فروش محصول،شناسه ی کالا (جهت شناخت کالاهای قاچاق)و دیگر قابلیت ها: از قبیل دارا بودن تایمر روشن و خاموش ، ریموت کنترل و اتصال به Wifi را نیز در نظر بگیرید.تا با خرید بهترین کولرگازی اوقات خوشی را در تابستان رقم بزنید.


و بخاطر داشته باشید همانطور که کلید بهشت زیرپای مادران است،ریموت کنترل کولر در دست پدران! پس بیایید از پدران سبز سرزمین گرممان بخواهیم مارا یاری کنند تا در این فصل گرم با خاموش نکردن کولر همه از هوایی خنک و مطبوع لذت ببرند.:

 

شما میتوانید برای مشاهده،  قیمت و خرید انواع کولر گازی به khajikala.irمراجعه کنید.
 


:: موضوعات مرتبط: تاسیسات , ,
:: برچسب‌ها: کولر , کولر گازی , تاسیسات , خاجی کالا , راهنمای خرید ,



انواع کولرآبی
نوشته شده در شنبه 19 فروردين 1402
بازدید : 75
نویسنده : soli

انواع کولر آبی


با انواع کولر آبی بیشتر آشنا شوید


کولرهای آبی به طور کلی به دو دسته تقسیم میشود:


کولرهای آبی ثابت و کولرآبی پرتابل

 

کولرآبی پرتابل: 


کولرهای آبی پرتابل همانطور که ار نام آنها مشخص است قابل جابجایی هستند.این نوع از کولرهای آبی نیازی به کانال کشی ندارند.و قابل استفاده در فضاهای کوچک مثل اتاق هستند. تامین آب این کولرها میتواند هم بصورت دستی و هم بصورت اتصال به شیر آب صورت پذیرد.
در مدل های جدید کولر آبی پرتابل بجای پوشال از پدهای سلولزی استفاده شده است که در مقایسه با کولر آبی پوشالی راندمان بیشتری دارد و رسوب و شوره نمیگیرند.


عملکرد کولرآبی پرتابل در نحوه خنک سازی همانند کولرآبی پوشالی از طریق تبخیر آب صورت میگیرد.
کولرهای آبی پرتابل در انواع مختلف رومیزی،پایه دار و بدون پایه عرضه میگردند.

 

کولر آبی ثابت

 

کولرآبی ثابت:

این دسته از کولرهای آبی در واقع همان کولرهایی با ابعاد بزرگ هستند که معمولا در پشت بام خانه ها،حیاط و یا در تراس مشاهده کرده اید مکانیسم خنک سازی این کولرها بر اساس تبخیر آب است. کولرهای آبی ثابت در دو نوع پوشالی و سلولزی  در بازار وجود دارند.
 

 

در ادامه به مقایسه کولرهای آبی پوشالی و کولرهای آبی سلولزی میپردازیم: 


کولرآبی پوشالی قیمت پایین¬تری نسبت به کولرآبی سلولزی دارد و سرویس آن راحت¬تر از کولرسلولزی است.در مقابل کولرآبی سلولزی قیمت بالاتری نسبت به سایر کولرهای آبی دارد و به دلیل نبودن گسترده لوازم یدکی و پدهای سلولزی برای تعویض در سرویس آن دچار مشکل خواهید شد.


کولرآبی سلولزی در مقایسه با کولرآبی پوشالی بازدهی بیشتری دارد،واز ورود آلودگی و میکروب به فضا به دلیل خاصیت ضد قارچی جلوگیری میکند.پد¬های سلولزی آن را میتوان هر چهارسال یکبار تعویض کرد.
 
در نهایت اگر قیمت کولرآبی برایتان مهم است،میتوانید سراغ کولرهای آبی پوشالی بروید و در مقابل،کولرهای آبی سلولزی میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.


برای اطلاع از قیمت کولرهای آبی پوشالی و سلولزی به khajikala.ir مراجعه کنید. 
 

 

 

اگر بخواهیم بطورکلی مزایاومعایب کولرآبی ثابت و کولرآبی پرتابل را بررسی کنیم: 


باید بگوییم که کولرهای آبی پرتابل قابلیت حمل و انتقال به مکان دلخواه را دارند.درحالی که کولرآبی ثابت به دلیل ابعاد بزرگ جابجایی آسانی ندارند.


کولرآبی پرتابل نسب به کولرآبی ثابت سروصدای آزاردهنده دارد. مصرف برق و انرژی آن¬هم پایین¬تر است.و همچنین برای نصب کولرآبی پرتابل نیازی به کارشناس نصب کولر نیست.


 


:: موضوعات مرتبط: تاسیسات , ,
:: برچسب‌ها: کولر , کولر آبی , خاجی کالا , تاسیسات ,



نکات مهم در خرید کولرآبی
نوشته شده در چهار شنبه 16 فروردين 1402
بازدید : 88
نویسنده : soli

نکات مهم در خرید کولرآبی

 


با شروع فصل تابستان اگرشما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کولرآبی دارند توصیه میکنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

در این مقاله ما مطالبی در رابطه با راهنمای خرید کولرآبی را ارائه داده¬ایم تا با مطالعه و توجه به نکات ذکر شده اقدام به خرید بهترین کولرآبی کنید.

 

نکات مهم در خرید کولرآبی:

توجه به ابعاد و متراژ محل سکونت متناسب با توان مصرفی کولر و نوع اقلیم محل سکونت:

قبل از اقدام به خرید کولر باید به این نکته توجه داشته باشید که اقلیم محل زندگیان خشک است یا مرطوب، همانطور که در مطالب پیشین در بررسی کولر آبی مطرح کردیم کولرهای آبی مناسب مناطق مرطوب و شرجی نیست،حال که به این موضوع توجه کردید. باید ابعاد و متراژ محل سکونت خود را بسنجید تا متناسب با آن کولرآبی با توان مصرفی مناسب بخرید.درشرایط آب و هوایی ایران سه نوع کولر آبی با توان مصرفی 5،7و12هزار، مورد استفاده بیشتری قرار میگیرند.


در جدول زیر سعی بر این داشتیم که کولرهای آبی با توان مصرفی مختلف و متناسب با متراژ محل بررسی کنیم:


 

توان مصرفی کولرآبی

متراژمکان

2300وات

30الی50متر

3500وات

50الی60متر

4900وات

65الی120متر

7000وات

120الی155متر

 

توجه به جنس بدنه و یا ورقه های تشکیل دهنده آن:


بعد از اینکه نوع اقلیم و متراژ محل را بررسی کردید موضوع بعدی که باید به آن توجه کنید، جنس بدنه¬ی کولر و یا ورقه¬های تشکیل دهنده¬ی آن است.کولرهای آبی به دلیل اینکه در فضای بیرونی نصب میشوند و در مرض عوامل محیطی مثل باد،باران،نورخورشیدواشعه فرابنفش....هستند.نوع جنس بدنه و یا ورقه¬های تشکیل دهنده آن حائز اهمیت است.پس هنگامی که درحال بررسی کولرآبی برای خرید هستید حتما درکاتالوگ و مشخصات آن به جنس بدنه یا ورقه¬های تشکیل دهنده¬ی آن توجه داشته باشید.همچنین ذکر این نکته مهم است که ورقه¬های گالوانیزه، بهترین جنس برای کولرآبی هستند.


توجه به رنگ کولر:


آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا کولر های آبی به رنگ آبی هستند؟اشاید این موضوع عجیب به¬نظر برسد که چرا باید به رنگ کولر توجه کنیم؟!!!!!
رنگ ها وقتی در معرض نور خورشید و اشعه فرابنفش قرار میگیرند توناژخود را از دست  داده و کمرنگ و در نتیجه دچار پوسیدگی میشوند.
 پوسیدگی و ریزش رنگ کولر باعث میشود سرعت فرسودگی آن در برابر باد و باران....افزایش یابد.
پس هنگام خرید انواع کولرآبی به نوع رنگ آن توجه کنید که مقامت زیادی در برابر اشعه فرابنفش داشته باشد.

 

توجه به نوع پوشال بکاررفته شده در کولرآبی:


همانطور که در بررسی انواع کولرهای آبی اشاره کردیم: دو نوع کولر آبی پوشالی و سلولزی داریم که تفاوت¬ها، معایب و مزایای هریک را مورد بررسی قرار دادیم برای اطلاعات بیشتر در این موضوع به مقاله( بررسی انواع کولر آبی) مراجعه کنید.

 

توجه به برچسب انرژی:


برای اینکه هزینه برق مصرفی شما با استفاده از کولر در تابستان زیاد نشود باید هنگام خرید به برچسب انرژی محصول توجه داشته باشید.
تمام وسایل برقی،دارای برچسب انرژی هستند.این برچسب نشان دهنده¬ی مقدار انرژی مصرفی محصول مورد نظر است. 
هستند،میزان مصرف انرژی کمتر و راندمان بیشتری دارند. پس هنگام خرید از توجه به این Aمحصولاتی که در سطح انرژی موضوع غافل نشوید.

 

توجه به خدمات پس از فروش:  


خدمات پس از فروش از نکات بسیار مهم در خرید انواع کولر است . بعد از خارج شدن شرکتهای خارجی از ایران و افزایش قاچاق توجه به این امر ضروری است.پس حتما در نظر داشته باشید که کولر خریداری شده دارای خدمات پس از فروش باشد تا درصورت خرابی دچار مشکل نشوید.

 

توجه به برند محصول:


کولرهای آبی در بازار با برندهای مختلفیموجود است که هرکدام از این برند ها با یکدیگر تفاوت¬هایی دارند.پس باید برندی را انتخاب کنید که به استانداردهای جهانی نزیکتر باشد. در این صورت عملکرد و طول عمر بیشتری خواهد داشت.
در نتیجه قبل از خرید راجب برند های مختلف تحقیق کنید.


در انتهای مطلب تعدادی از برندهای خوب موجود درکشور را معرفی کرده ایم.

 

توجه به گارانتی:


آخرین مورد در خرید کولرآبی،توجه به داشتن گارانتی است.هرچه مدت اعتبار گارانتی بیشتر باشد بهتر است.
پس هنگام خرید به داشتن گارانتی و مدت اعتبار آن و همچنین خدماتی که همراه با گارانتی ارائه میشود توجه داشته باشید.

 

و در آخر...


توصیه ما به شما این است قبل از خرید کولرآبی نکات ذکرشده را مدنظر قرار دهید تا بهترین انتخاب را در خرید کولرآبی داشته باشید.

 

 

در ادامه به معرفی دو برند مطرح در کشور میپردازیم:  

 

 

کولر آبی آذر طلایی

کولر آبی سلولزی انرژی


:: موضوعات مرتبط: تاسیسات , ,
:: برچسب‌ها: کولر , کولرآبی , خاجی کالا , آذرطلایی , انرژی ,



مزایای شیرآلات سفید
نوشته شده در شنبه 15 بهمن 1401
بازدید : 131
نویسنده : soli

کدام شیرآلات سفید بهتر است؟

امروزه شیرآلات مختلفی با طرح ها و رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارند که شیرآلات سفید جر پر طرفدارترین آن ها محسوب میشود اما این شیرآلات چه مزا ومعایبی نسبت به دیگر محصولات دارند؟ آیا رنگ شیرآلات سفید در طول زمان تغییر میکند؟ جنس شیرآلات سفید چیست؟ و نکات مهم در خرید شیرآلات سفید.

 

خرید شیرآلات

مزایای شیرآلات سفید

شیرآلات سفید به دلیل رنگی که دارند متناسب با دکوراسیون مدرن و مینیمال هستند و به راحتی با سایر لوازم هماهنگ میشوند.

همچنین اثر انگشت و لکه های آب را نشان نمی دهند به همین دلیل توصیه میشود در مناطقی که املاح آب بیشتر است و امکان ایجاد رسوب وجود دارد از این نوع شیرآلات استفاده کنید.

نظافت شیرآلات سفید بسیار راحت بوده و به سادگی با یک پارچه نخی نرم تمیز می شوند.

 

مشاهده ست شیرآلات سفید فیروزه مدل مهرسان

 

 

شیرآلات سفید

نکات مهم در خرید شیرآلات سفید

هنگام خرید شیرآلات باید به جنس آن ها توجه کنید زیرا که دلیل اصلی طول عمر بالای این محصولات جنس آن ها است.

شیرآلات سفید با جنس چینی شکننده هستند و در اثر ضربه به راحتی ترک بر می دارند.

شیرآلات پلاستیکی هم مقاومت پایینی دارند و از نظر استحکام بسیار ضعیف هستند و در طول زمان بر اثر تغییر دما دچار شکنندگی می شوند.

شیرآلات سفید با جنس سرب قیمت پایین تری نسبت به دیگر شیرآلات دارند اما سرب به کار برده شده در ساخت ان ها ممکن است طی جریان آب وارد بدن انسان شوند که برای سلامتی انسان بسیار مضر است و به سرعت دچار پوسیدگی و خرد شدگی می شود.

بهترین جنس شیرآلات سفید آلیاژ برنج است با کمترین درصد سرب است که امروزه تولید کنندگان شیرآلات نظیر: شودر، کی دبلیو سی، کی آی جی و فیروزه از این آلیاژ برای ساخت محصولات خود استفاده میکنند.

 

شیر فیروزه مدل مهرسان سفید طلایی

خرید با تخفیف شیر ظرفشویی فیروزه مدل مهرسان سفید طلایی

آبکاری شیرآلات سفید

کیفیت آبکاری در شیرآلات بسیار مهم است شیرآلات سفیدی که از جنس برنج ساخته شده‌اند و دارای آبکاری با کیفتی می باشند طول عمر بالایی دارند و دچار تغییر رنگ نخواهند شد. بنابراین اگر قصد خرید شیرآلات سفید دارید و نگران تغییر رنگ و کیفیت آن هستید توصیه میکنیم به دنیال شیرآلاتی باشید که از جنس برنج ساخته شده اند این شیرآلات نه تنها دچار تغییر رنگ نمی شوند بلکه ضد زنگ هم هستند.

 

برای اطلاع از قیمت شیرآلات سفید برنجی با دوام و مستحکم میتوانید به فروشگاه اینترنتی خاجی کالا مراجعه کنید.


:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , شیرآلات , شیرآلات سفید , شیرآلات مهرسان ,



چند روش برای از بین بردن زنگ زدگی شیرآلات
نوشته شده در چهار شنبه 12 بهمن 1401
بازدید : 99
نویسنده : soli

چند روش برای از بین بردن زنگ زدگی شیرآلات

چگونه زنگ زدگی شیرآلات را بین ببریم؟

زنگ زدگی شیرآلات علی الخصوص شیرآلات بهداشتی در حمام و سرویس بهداشتی به دلیل مجاورت با رطوبت مشکلی است که تقریبا همه ما با آن روبه رو شده ایم. اما به دلیل قیمت و هزینه نسبتا بالای شیرآلات نو، تعویض آن ها خیلی معقول نیست بنابراین میتوانیم از روش هایی برای از بین بردن این زنگ زدگی ها استفاده کنیم.

البته قبل از اقدامات لازم برای ازبین بردن زنگ زدگی شیرآلات بهتر است از همان ابتدای خرید شیرآلات نکاتی را رعایت کنیم تاز از زنگ زدگی جلوگیری کنیم همانطور که میدانید پیشگیری بهتر از درمان است.

 

چگونه از زنگ زدن شیرآلات جلوگیری کنیم؟

خرید شیرآلات مناسب

 

هنگام خرید شیرآلات باید به نوع و اینکه در چه مکانی میخواهید از آن استفاده کنید توجه کنید. برای مثال برای حمام و سرویس بهداشتی باید به دنبال خرید شیرآلاتی باشید که در برابر دما و رطوبت مقاومت کنند. بهترین انتخاب برای شما خرید شیرآلات برنجی با آبکاری تحت خلاء یا PVD هستند که طول عمر بالایی نسبت به شیرآلات فلزی یا زاماک دارند.

 

برای خرید شیرآلات برنجی ضد زنگ شیر روشویی ضد زنگ KWC مدل زئوس کلیک کنید.

 

محیط اطراف شیرآلات را کنترل کنید.

تمیزکاری و نظافت و روغن کاری منظم، یکی از اقدامات موثر در جلوگیری از زنگ زدن شیرآلات محسوب میشود. محیط هایی مانند حمام به دلیل افزایش دمای محیط و وجود بخار، زنگ زدگی شیرآلات را تسریع میکند که برای جلوگیری از آن باید محیط را با تهویه‌ای مناسب تجهیز کنید.

 

در ادامه مطلب خواهید خواند:

روش اول تمیز کردن شیرآلات

دوش دوم استفاده از سرکه برای تمیز کردن شیرآلات

روش سوم استفاده از جوش شیرین برای تمیز کردن شیرآلات

 

روش های تمیز کردن و از بین بردن زنگ زدگی شیرآلات

با توجه به موضوعات گفته شده لازم به ذکر است که حتی شیرآلات ضد زنگ هم تحت شرایط خاصی دچار زنگ زدگی میشوند. بنابراین اگر با روش های از بین بردن زنگ زدگی آشنا شوید دیگر لازم نیست هزینه زیادی صرف تعویض شیرآلات خود کنید و با استفاده از آن ها هر نوع شیرآلاتی که دارید با هر نوع آبکاری میتوانید به حالت اول خود برگردانید.

 

روش اول تمیز کردن شیرآلات :

  1. یک کاسه تقریبا کوچک را با نیم لیتر آب گرم پر کنید سپس دو قاشق غذا خوری مایع ظرفشویی داخل آن بریزید و مخلوط کنید.
  2. یک اسفنج یا ابر را به محلول آبگرم و مایع ظرفشویی که درست کردید آغشته کنید و به آرامی بر روی سطح شیر مخصوصا پایه و دستگیره آن بکشید.
  3. در این مرحله یک مسواک که از آن استفاده نمیکنید را به جوش شیرین آغشته کنید.
  4. با استفاده از مسواک میتوانید نواحی که مواد معدنی موجود در آب روی آن ها رسوب بسته است را تمیز کنید. (در صورت نیاز میتوانید چند قطره آب بر روی مسواک بریزید.)
  5. با استفاده از یک نخ دندادن میتوانید شکاف ها و زیر دستگیره ها که دسترسی به آن ها سخت است را تمیز کنید.
  6. در این مرحله باید شیر را با آب سرد آبکشی نمایید و در اخر با یک حوله نخی خشک و آن را برق بیاندازید.

 

روش دوم : استفاده از سرکه برای تمیز کردن شیرآلات

  1. یک بطری خالی اسپری را با سرکه پر کنید. ( میتوانید از بطری های خالی شیشه پاک کن استفاده کنید.)
  2. با استفاده از بطری سرکه را به تمام سطح شیرآلات اسپری کنید.
  3. 5 تا 10 دقیقه صبر کنید تا سرکه فرصت کند جرم ها را در خود حل کند.
  4. در نهایت با یک دستمال خشک و نرم سطح شیر را خشک کنید.

 

روش سوم : استفاده از جوش شیرین برای تمیز کردن شیرآلات

  1. یک چهارم فنجان جوش شیرین را با 2 قاشق غذاخوری آب گرم مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا ترکیب خمیر مانندی شکل بگیرد. در صورت سفت شدن بیش از حد خمیر میتوانید به آن اندکی آب اضافه کنید و اگر بیش از اندازه آبکی شد میتوانید مقداری جوش شیرین اضافه کنید.
  2. خمیر درست شده را با استفاده از یک پارچه نرم یا اسفنج بر روی سطح شیرآلات بمالید بطوریکه که تمام سطح آن را بپوشاند. (توجه: اگر از مسواک استفاده میکنید، حتما از مسواکی نرم استفاده کنید تا آبکاری شیرآلات دچار خش خوردگی نشود.)
  3. 5 تا 10 دقیقه صبر کنید و پس از آن با آب سرد آبکشی نمایید و در نهایت تمام سطح شیر را با پارچه ای نرم خشک کنید.

 

در آخر باید بگوییم که تمیز کردن شیرآلات بهداشتی به صورت درست و منظم از مهم ترین بخش های نگهداری از آن و جلوگیری از زنگ زدگی شیرآلات میباشد که با رعایت این موضوع همیشه شیرآلات نو و براق خواهید داشت. 

 

در صورتی که قصد خرید شیرآلات جدید و نو دارید به سایت خاجی کالا سری بزنید تا از تخفیفات ویژه ای که برای شیرالات خود در نظر گرفته است بهرمند شوید.


:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , شیرآلات , شیرآلات برنجی ,



شیرآلات طلایی را چگونه تمیز کنیم؟
نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1401
بازدید : 102
نویسنده : soli

بهترین روش برای برق انداختن و تمیز کردن شیرآلات طلایی

شیرآلات طلایی به دلیل رنگ خاصی که دارند جز شیرآلاتی محسوب میشوند که باعث می شوند محیطی که از آن ها استفاده شده است لوکس نشان داده شود و تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون دارند. با این وجود به دلیل طراحی و نوع رنگی که دارند از حساسیت زیادی برخور هستند. اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که از این نوع شیرآلات استفاده میکنید باید در نحوه نگهداری و نظافت آن ها دقت کنید. اما خیالتان راحت باشد که نظافت آن ها کار دشواری نخواهد بود.

 

شیرآلات طلایی  را چگونه تمیز کنیم؟

توجه داشته باشید که امروزه شیرآلات طلایی چه براق و چه مات هر دو به روش pvd آبکاری میشوند که مقاوم ترین نوع پوشش را ایجاد میکند و کیفیت و دوام جز مهم ترین مزیت آن ها در نظر گرفته میشود. اما نظافت این شیرآلات باید به روش درست و اصولی انجام شود زیرا که استفاده از برخی مواد شیمیایی برای تمیز کردن شیرآلات طلایی موجب از بین رفتن آبکاری آن‌ها میشود که به مرور زمان رنگی مایل به سیاه یا کدر پیدا خواهند کرد.

 

یکی از شیرآلات طلایی با کیفیت ساخت بالا که میتواند جلوه ای خاص و منحصر بفردی را برای دکوراسیون شما به ارمغان بیاورد ست شیرآلات شودر مدل سنیور است. برای خرید و مشاهده قیمت کلیک کنید.

 

بهترین روش برای تمیز کردن شیرآلات pvd

بهترین روش برای تمیز کردن شیرآلات طلایی استفاده از حوله نخی است که به صورت روزانه باید سطح آن را با استفاده از این حوله خشک کنیم تا رسوبی بر روی آن تشکیل نشود. پس سعی کنید همیشه یک پارچه یا حوله نخی نرم و تمیز در کنار شیرآلات خود قرار دهید. این روش مناسب برای شیرآلاتی است که به روش pvd آبکاری شده اند.

 

برای تمیز کردن شیرآلات طلایی براق یا کدر دو حالت وجود دارند:

  • استفاده از مواد شیمیایی

  • استفاده از مواد طبیعی

 

اگر میخواهید برای نظافت این نوع شیرآلات از مواد شیمیایی استفاده کنید، توصیه میکنیم که از محلولهای مخصوص تمیز کردن شیرآلات طلایی موجود در بازار استفاده کنید. این مجلول را به مقدار مناسب بر روی تمام سطح شیر اسپری کنید و بعد از 10 الی 20 دقیقه آن را کاملا بشویید و با پارچه ای نرم خشک کنید. همچنین میتوانید هفته ای یکبار از آمونیاک و دستمال برای تمیز کردن آن ها استفاده کنید.

 

اما اگر قصد دارید با استفاده از مواد طبیعی شیرآلات طلایی خود را تمیز کنید میتوانید از روش های زیر استفاده کنید.

 

شیرآلات طلایی  را چگونه تمیز کنیم؟

استفاده از جوش شیرین

با استفاده از مقداری جوش شیرین و آب گرم و مخلوط کردن آن ها با یکدیگر میتوانید علاوه بر شیرآلات، سینک و جاق گاز خود را نیز تمیز کنید و برق بیاندازید.

 

شیرآلات طلایی  را چگونه تمیز کنیم؟

استفاده از سرکه

برای این روش ابتدا باید گرد و خاک موجود در سطح شیرالات را پاک کنید و سپس مقداری سرکه را بر روی آن اسپری کنید. و 10 دقیقه به ان فرصت دهید سپس با دستمالی نرم و خشک پاک کنید. توجه داشته باشید که استفاده از سرکه برای شیرآلاتی که از جنس آهن و نیکل هستند توصیه نمی شود.

 

شیرآلات  را چگونه تمیز کنیم؟

استفاده از محلول آب و صابون

محلولی از آب و صابون تهیه کرده و با استفاده از یک اسفنج آغشته به آن سطح شیر را شستشو دهید.

نظافت اصولی شیرآلات باعث افزایش طول عمر آن ها میشود که باید بصورت منظم و اصولی طبق نکاتی که گفته شد انجام پذیرد.

 

چانچه قصد خرید شیرآلات طلایی بصورت ست کامل یا تکی و همچنین به دنبال ست سرویس بهداشتی و فول ست های روشویی هماهنگ با آن ها هستید کافیست سری به فروشگاه اینترنتی خاجی کالا بزنید تا از محصولاتی با کیفیت بالا و با مناسب ترین قیمت برخوردار شوید تنها کافیست محصول مورد نظر را انتخاب و اقدام به خرید کنید تا در هرکجای کشور که هستید در کم ترین زمان به شما تحویل داده شود.


:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , شیرآلات , سرویس حمام , سرویس بهداشتی , شیرآلات طلایی ,



چگونه بفهمیم پمپ آب سوخته است؟
نوشته شده در پنج شنبه 29 دی 1401
بازدید : 122
نویسنده : soli

نشانه ها و دلایل سوختگی پمپ آب خانگی

استفاده از پمپ آب در ساختمان ها بخصوص آپارتمان ها برای افزایش فشار آب و آبرسانی  با توجه به افزایش جمعیت و کمبود آب، بسیار گسترش یافته است. همانطور که میدانید کار پمپ آب خانگی، پمپاژ کردن آب است که علاوه بر ساختمان ها و خانه ها در صنعت کشاورزی هم به جهت آبیاری مورد استفاده قرار میگیرد.

نصب غیر استاندارد پمپ های آب مشکلات زیادی را به همراه دارد بنابر این بعد از خرید حتما از یک متخصص برای نصب درخواست کنید. همچنین هنگام خرید پمپ آب باید به کیفیت و گارانتی آن نیز توجه کنید. پمپ آب هم مانند هر دستگاه برقی دیگر ممکن است تحت شرایطی دچار سوختگی شود و عملکردش تحت تاثیر قرار بگیرد. سوختگی پمپ آب ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد که در ادامه به بررسی آن ها میپردازیم.

پمپ آب خانگی

موارد رایجی که ممکن است باعث سوختگی پمپ آب گردد

خاموش و روشن شدن زیاد پمپ

خاموش و روشن شدن زیاد پمپ یکی از دلایل سوختگی آن است که به علت وجود مشکل درکلید اتومات مکانیکی پمپ آب میباشد. این کلید با کم و زیاد شدن فشار آب کار میکند و در صورت خرابی و عدم تنظیم، موجب خاموش و روشن شدن های زیاد پمپ آب و نهایت سوختگی آن می شود.

 

کم شدن هوای داخل منبع تحت فشار

منبع تحت فشاراز دو بخش تیوپ یا دیافراگم و بدنه ساخته شده که بخش بیرونی آن را برای جلوگیری از زنگ زدن با نوعی متریال باکیفیت رنگ آمیزی کرده اند و در بخش داخلی منبع برای جلوگیری از ورود آلودگی ها و میکروب ها به آب شرب و رعایت اصول بهداشتی از یک تیوب یا دیافراگم استفاده شده است. بین تیوب و مخزنن لایه ای از هوای ازت وجود دارد. این هوا به سطح دیافراگم یا تیوب فشار وارد میکند و در نهایت موجب خروج آب با شدت می گردد. این فشارهمواره باید در محدوده خاصی و در صورت کاهش هوای مخزن یا سوراخ شدن تیوپ، پمپ خاموش و روشن می شود و در صورت عدم تعمیر دچار سوختگی می شود.

موارد رایجی که ممکن است باعث سوختگی پمپ آب گردد

یکسره شدن پمپ

یکسره شدن پمپ یکی از دلایلی است که احتمال سوختن پمپ آب را بالا می برد و معمولا به دو دلیل رخ می دهد:

 

هوا کشیدن پمپ آب : افزایش میزان هوای موجود در پمپ باعث میشود که پمپ نتواند به درستی عمل مکش آب را انجام دهد و با فشار مناسب به مدار انتقال بفرستد. این هوای اضافی در با ایجاد خلا در دهانه مکش مانع مکش مناسب آب می شود. از دلایل هوا کشیدن پمپ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. چرخیدن آب در پروانه پمپ که موجب ایجاد حباب می شود.
  2. وجود نشتی در مسیر مکش آب به داخل پمپ

 

خشک کار کردن پمپ آب : در صورت قطع شدن آب شهری و یا تمام شدن آب منبع، دیگر آبی به پمپ نمی رسد و پمپ آب به اصطلاح خشک کار می کند و در نتیجه دستگاه یکسره می شود در این مورد بیشترین آسیب به بخش مکانیکی پمپ وارد خواهد شد.

پیشنهاد می شود : مشاهده قیمت و خرید پمپ نیم اسب ابارا 

 

قفل کردن یا گیرپاژکردن پمپ آب

پره های پروانه گاهی به دلایلی ممکن است متوقف شوند و یا به اصطلاح قفل کنند و موجب سوختن پمپ آب گردد. این اتفاق خود به دلایل زیر میتواند رخ دهد :

وجود نقص و مشکل در بلبرینگ : یک بلبرینگ در ابتدا و یک بلبرینگ در انتهای شفت الکترو موتور پمپ آب نصب شده است و وظیفه ی آن کنترل فشار های وارد بر شفت و افزایش طول عمر آن است. اما اگر به دلایلی مانند استفاده از گیربکس بی کیفیت در گیربکس کاری یا سوختن گریس و خشک شدن بلبرینگ، این قطعه آسیب ببیند یا بشکند، پمپ آب قفل یا گیرپاژ میکند.

وجود نقص و مشکل در پروانه : پروانه پمپ آب، نیروی گریز از مرکز الکتروموتور را به انرژی جنبشی تبدیل کرده و آب با فشار بالا به لوله منتقل می شود اما اگر پره های پروانه تحت شرایط زیر دچار آسیب شوند پمپ آب قفل می کند:

  1. شکستن و فرسایش در اثر تحمل ضربه های پر فشار آب
  2. ورود آشیا خارجی و شکستن بلبرینگ پروانه
  3. تابیده شدن پروانه در نتیجه قطع مکرر آب و افزایش دمای پمپ

● وجود نقص و مشکل در شفت الکتروموتور : شفت نیروی مکانیکی الکتروموتور را به نیروی چرخشی تبدیل می کند. تاب برداشتن این قسمت از پمپ، سیستم چرخشی پمپ را تحت تاثیر قرار داده و موجب گیرپاز می شود.

 

نشتی پمپ آب

وجود نشتی در بخش های داخلی و خارجی پمپ هم از دلایلی است که منجر به سوختن دستگاه پمپ اب خانگی شما می شود.

برای خرید و اطلاع از قیمت های انواع پمپ خانگی اینجا کلیک کنید. فروشگاه اینترنتی خاجی کالا عرضه کننده انواع پمپ های آب خانگی با بهترین قیمت و بهترین کیفیت از معتبرترین برندها در غرب تهران می باشد.

 

 


:: موضوعات مرتبط: تاسیسات , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , پمپ آب , تاسیسات ,



انواع علم دوش حمام
نوشته شده در سه شنبه 27 دی 1401
بازدید : 125
نویسنده : soli

از تجهیزات ضروری حمام، دوش است که امروزه با نام علم دوش نیز شناخته می شود و جز جدایی نشدنی از هر حمامی است. پس انتخاب درست یک علم دوش باکیفیت، از نکانی است که هنگام خرید علم دوش باید به آن توجه کنید چرا که یک علم دوش با دوام و استحکام در کنار زیبایی ساخت، حمامی لذت بخش را برایتان به ارمغان خواهد آورد و تاثیر چشمگیری بر زیبایی بصری دکوراسیون حمام شما خواهد گذاشت.

علم دوش ها بطور کلی در دو نوع تولید و عرضه می شوند

  1. علم دوش های ثابت یا علم دوش یونیکا

  2. علم دوش های متحرک یا علم دوش یونیورست

علم دوش ثابت یا علم یونیکا

علم دوش های ثابت نسل قدیمی تر علم دوش ها محسوب می شوند که به آن ها علم یونیکا یا یکپارچه نیز می گویند و همانطور که از نامش پیداست بصورت ثابت نصب میشود و متحرک نیست. این علم دوش درواقع همان دوش های حمام قدیمی هستند. با این تفاوت که امروزه در طراح های خاص و متفاوتی تولید میشوند.

 

علم دوش متحرک یا علم یونیورست

علم دوش های متحرک نسل جدیدتر دوش های ثابت هستند که با نام علم دوش یونیورست نیز شناخته می شوند. این علم دوش دوکاره بوده و متشکل از یک بخش ثابت و یک بخش متحرک است که به بخش ثابت آن گوشی تلفنی گفته می شود.

پیشنهاد می شود : خرید شیرآلات سرویس بهداشتی

شرکت شیرآلات شودر، ال پی جی و سنی پلاستیک از جمله شرکت های تولید کننده انواع علم‌دوش می باشند. محصولات تولیدی این شرکت ها دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و با طرح و رنگ های خاص و متفاوت تواسته اند طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهند.

 

انواع علم دوش یونیورست

علم دوش شودر مدل آلما طلایی

علم دوش یونیورست طلایی شور مدل آلما

رنگ طلایی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی موجب لوکس نشان دادن محیط میشود و جلوه ای شیک و زیبا را به فضا می بخشد. علم دوش یونیورست شودر با رنگ طلایی و طراحی منحصر بفرد، از حیث زیبایی بسیار کامل است و به راحتی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شده و با هر نوع شیرآلاتی ست می شود.

اطلاع از قیمت علم دوش طلایی شور مدل آلما- علم دوشی زیبا مناسب دکوراسیون شما

 

شیر حمام طلایی

علاوه بر علم دوش توجه به شیر حمام نیز بسیار مهم است و باید شکل و رنگی متناسب با علم دوش داشته باشد به همین جهت شرکت شودر با طراحی نوین، شیرآلات بهداشتی متفاوتی را در طرح و رنگ های بسیار خاص و منحصر بفرد تولید و به بازار عرضه میکند. برای مشاهده ست شیرآلات و علم دوش شودر کلیک کنید.

 

علم دوش پی ال جی مدل 1211

علم دوش یونیورست کروم پی ال جی مدل 1211

علم دوش پی ال جی هم مانند سایر یونیورست ها دارای یک پایه ثابت و یک سردوش تلفنی متحرک است. رنگ کروم آن مناسب دکوراسیون های مدرن بوده و کیفیت آبکاری بالایی دارد، همچنین در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد.

 

خرید و قیمت علم دوش پی ال جی مدل 1211

 

 

علم دوش سنی پلاستیک مدل نیروانا 3545

علم دوش سنی پلاستیک مدل نیروانا

شرکت سنی پلاستیک یکی دیگر از تولیدکنندگان علم دوش های یونیورست است که با تولید محصولاتی باکیفیت توانسته جز برترین ها باشد. علم دوش نیروانای سنی پلاستیک دارای طراحی خاص و سردوش هایی با کیفیت با قابلیت پاشش پودری میباشد و این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید انواع شیرهای حمام را بر روی آن نصب کنید.

 

خرید و قیمت علم دوش سنی پلاستیک مدل نیروانا

 

 

آبکاری علم دوش حمام

آبکاری تمامی علم دوش های ذکر شده نیکل-کروم می باشد که به روش پی وی دی pvd انجام گرفته است. این نوع آبکاری موجب صیقلی شدن سطح محصول می گردد همچنین مقاومت و استحکام آن را افزایش داده و باعث جلوگیری از زنگ زدگی می شود.

پیشنهاد می شود : مشاهده قیمت شیرآلات بهداشتی


:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , شیرآلات , شودر , شیرآلات شودر , علم دوش , حمام , سرویس بهداشتی ,



مراحل نصب درب ضد سرقت
نوشته شده در پنج شنبه 10 آذر 1401
بازدید : 103
نویسنده : soli

مراحل نصب درب ضد سرقت

آیا درب آپارتمان شما قدیمی شده و قصد تعویض |آن را دارید؟ آیا امکان نصب درب ضد سرقت بدون تخریب وجود دارد یا خیر؟ آیا میخواهید برای خانه جدیدتان درب ضد سرقت بخرید و راجب نصب آن سوال دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید، در این مقاله قصد داریم شما را با مراحل تعویض و نصب درب ضد سرقت جدید آشنا کنیم.

مراحل نصب درب ضد سرقت

مرحله اول : ساخت و نصب چهار چوب ضد سرقت

اگر برای خانه نوساز و جدید خود قصد نصب درب ضد سرقت را دارید باید ابتدا براساس ابعاد درب ضد سرقت مد نظر شما، برای آن چهار چوب ساخته شود. چهار چوب درب ضد سرقت معمولا از پروفیل‌های 4*8 یا 4*10 ساخته میشود . به چهار چوب در فریم گفته میشود که یک باید سانت بیشتر از سایز درب باشد تا طول و عرض باد خور داشته باشد و درب داخل فریم جا بگیرد. با توجه به وزن سنگین درب ضد سرقت، چهار چوب‌های چوبی توان تحمل وزن درب را در طولانی مدت ندارند و امکان تخریب آن‌ها وجود دارد. به همین جهت فریم درب ضد سرقت باید آهنی باشد تا لولاها بر روی آن پیچ شوند. برای اینکه آن بخش از چهارچوب که زبانه قفل در آن قرار میگیرد در برابر دیلم یا پیچ گوشتی آسیب نبیند باید ساختار فلزی داشته باشد.

مرحله دوم : اندازه گیری و علامت زدن برای نصب لولا

در این مرحله نیاز به کمک دارید تا درب را در چهارچوب قرار بدهید. اطمینان حاصل کنید شکاف 3 میلی‌متری وجود داشته باشد. لولای بالایی با فاصله 15 سانتی متر از بالای در و لولای پایینی با فاصله 25 سانتی‌متر از پایین درب ضد سرقت باید جای گیری شوند. توجه داشته باشید لولای وسط بین دو لولای بالا و پایین قرار گرفته و متمایل به سمت لولای بالایی باشد.

مرحله سوم : نصب لولا

پس از اندازه گیری و علامت زدن جای لولاها شما میتوانید با یک مته 2 میلی‌متری اقدام به نصب آن‌ها کنید.

مرحله چهارم : نصب قفل و دستگیره درب ضد سرقت

قفل و دستگیره درب ضد سرقت بصورت مجزا از درب نصب میگردد. برای این کار محل زبانه قفل را روی چهار چوب مشخص کرده، سپس پلاک قفل را در همان محل مشخص شده بر روی چهار چوب نصب میکنیم.

دستگیره درب ضد سرقت شامل دو نوع متحرک و ثابت میشود. عموم فروشندگان دستگیره‌های ثابت و متحرک را بصورت ست عرضه میکنند.

مرحله پنجم : پوشش فضای خالی بین چهارچوب درب و دیوار با فوم

در مرحله آخر فضای خالی موجود بین چهارچوب و دیوار با فوم پلی اورتان پر می‌گردد. از آنجایی که این فوم خاصیت انبساط و چسبندگی دارد فضاهای خالی را کاملا پر میکند و باعث میشود چهار چوب در محل خود ثابت باقی بماند.

طریقه نصب درب ضد سرقت عموما طی همین مراحل ذکر شده انجام میگردد که باید توسط یک نصاب درب ضد سرقت به صورت تخصصی صورت پذیرد.

با خرید درب ضد سرقت از هایپرساختمانی خاجی بصورت حضوری و از فروشگاه اینترنتی خاجی کالا بصورت غیر حضوری میتوانید از خدمات نصب رایگان درب ضد سرقت بهره‌مند شوید.

نصب درب ضد سرقت بطور کلی معمولا به دو روش انجام میگیرد که در ادامه به آن میپردازیم :

نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن

ابتدا درب ضد سرقت را از طرفی که باله ندارد وارد چهارچوب کنید.

در مرحله بعدی درب را چند بار باز و بسته کنید تا مطمئن شوید درب شما به خوبی تراز شده است و سپس در محل سوراخ‌های مشخص شده در قسمت داخلی چهارچوب چند خال جوش بزنید و در نهایت زمانی که کاملا از نصب درب ضد سرقت اطمینال حاصل کردید آن را بصورت اساسی جوش دهید.

نصب درب ضد سرقت به روش رول بولت

زمانی میتوانید از این روش استفاده کنید که دیواری که میخواهید درب ضد سرقت را بر روی آن نصب کنید به اندازه کافی مقاومت داشته باشد قابل ذکر است که دیوارهای بتنی از مقاومت خوبی برای انجام این روش برخوردارند.

در این روش هم همانند روش قبل ابتدا درب را درون چهار چوب قرار داده و کاملا تراز میکنید سپس لولاهای درب را با دیوار هماهنگ کرده و با توجه به سوراخ‌هایی که روی چهارچوب مشخص کرده اید اقدام به سوراخ کردن دیوار نمایید در آخر دوباره درب و دیوار را تراز کنید و رول بولت‌ها را با احتیاط به حفره‌های مشخص شده وارد کنید.

هزینه نصب درب ضد سرقت چقدر است؟

نصب درب ضد سرقت

هزینه نصب درب ضد سرقت حدودا بین 12 تا 15 درصد قیمت درب میباشد اما هایپرساختمانی خاجی جهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود نصب درب ضد سرقت را بصورت رایگان برای خریداران انجام میدهد شما میتوانید با مراجعه حضوری به هایپرساختمانی خاجی و یا غیر حضوری به وبسایت خاجی کالا اقدام به خرید بهترین درب ضد سرقت کنید تا از نصب رایگان آن بهره‌مند شوید. همچنین در رابطه با خرید و قیمت درب ضد سرقت هرگونه سوالی داشتید میتوانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

 


:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , درب ضد سرقت ,



انواع درب ضد سرقت
نوشته شده در پنج شنبه 10 آذر 1401
بازدید : 108
نویسنده : soli

درب ضد سرقت

استفاده از درب‌های ضد سرقت در سال‌های اخیر بیشتر از سال‌های گذشته شده است. اما آیا اطلاعی از انواع درب سرقت دارید؟ آیا انواع درب سرقت را میشناسید؟ ایمنی کدام درب ضد سرقت بیشتر است؟

در ادامه همراه ما باشید با با انواع این درب‌ها دآشنا شوید تا بتوانید بهترین درب ضد سرقت را برای خانه و محل کار خود خریداری نمایید.

بطور کلی چهار نوع درب سرقت در بازار ایران معمولا یافت میشود.

  • درب ضد سرقت ایتالیایی
  • درب ضد سرقت ترک
  • درب ضد سرقت ایرانی
  • درب ضد سرقت چینی

هرکدام از این درب‌های ضد سرقت دارای ویژگی خاص خود هستند و تفاوت‌هایی باهم دارند اما مهم‌ترین مولفه‌ای که خریداران را دچار چالش میکند قیمت درب ضد سرقت است، خریداران اکثرا به دنبال درب ضد سرقت ارزان قیمت‌ با کیفیت بالا که بهترین کارایی را داشته باشد هستند.

چرا استفاده از درب ضد سرقت در هر ساختمانی جز واجبات است؟

خب مسلما جواب آن روشن است درب‌های ضد سرقت یکی از راه‌های افزایش امنیت ساختمان‌ها محسوب میشوند و تا حد بالایی میتوانند جلوی سرقت ساراقان از منزل،محل کار و یا هر مکان دیگری را بگیرند، ویژگی که این درها را نسبت به درهای معمولی متمایز میکند مقاومت آن ها در برابر هر نوع تخریب، دستکاری و اهرم نمودن است. البته انواع درب ضد سرقتی که در بازار موجودند میزان استحکام و مقاومتشان متمایز از یکدیگر است. که به بررسی انواع درب ضد سرقت در ادامه مطلب خواهیم پرداخت.

هنگام خرید درب ضد سرقت باید به چه نکاتی توجه کرد؟

احتمالا برای خرید درب ضد سرقت در اینترنت جست و جو کرده‌اید و با گزینه‌های بسیاری رو به رو شده اید که گیج کننده بنظر میرسد. اما نکاتی که هنگام خرید این درها باید به آن‌ها توجه کنید چیست تا بتوانید از بین تنوع موجود در بازار بهترین درب ضد سرقت را بخرید ؟

  • جنس
  • کشور سازنده
  • نوع یراق‌آلات و ابزارهای استفاده شده در آن
  • طرح و رنگ

بررسی هرکدام از موارد بالا مسلما به تحقیق بیشتر و دقیق‌تری دارد به همین دلیل باید زمان زیادی را برای خرید در ضد سرقت بگذارید تا بتوانید انواع مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید ما در این مطلب سعی داریم یک دستورالعمل کلی در اختیار شما بگذاریم.

اولین معیار در خرید درب ضد سرقت جنس بدنه آن است، اصولاً این درب‌ها دارای یک قسمت متراکم مرکزی هستند که ممکن است با یک ورقه فولادی پشتیبانی شده و استحکام آن افزایش یابد. در نهایت بر روی آن یک پوشش از جنس مواد مختلف به کار گرفته می‌شود که هم استحکام آن را بالا ببرد و هم زیبایی محصول را حفظ کند. پس انهواع درب ضد سرقت بر اساس جنس بدنه به گروه های زیر تقسیم میشوند:

  • درب ضد سرقت چوبی
  • درب ضد سرقت فلزی
  • درب ضد سرقت کامپوزیتی
  • درب ضد سرقت HDF
  • درب ضد سرقت PVC

در نظر گرفتن کشورهای تولید کننده این درب‌ها یکی دیگر از معیارهای خرید است که در سطح بازار به شما کمک میکند، اگرچه هر کشوری محصولات متنوع و رنگارنگی در بازار دارد، اما بطور کلی میتوان چند نکته برجسته در هر یم از ان‌ها پیدا کرد. با این تفاسیر شما با 4 گزینه در بازار مواجه هستید.

  • درب ضد سرقت ایرانی
  • درب ضد سرقت چینی
  • درب ضد سرقت ایتالیایی
  • درب ضد سرقت ترک

به طور کلی در بین انواع درب ضد سرقت موجود در بازار، محصولات کشور ترکیه از لحاظ کیفیت در سطح مطلوب و قابل قبولی هستند، اما قیمت آن‌ها نسبت به درهای ایرانی و چینی بالاتر است. این درب‌ها به دلیل طراحی خاص خود در ورودی ساختمان، ورودی اتاق نشیمن، ورودی سالن‌های پذیرایی، و ورودی اتاق مدیران استفاده می‌شوند و استحکام بالایی دارند.

طرح استفاده شده برای درب علاوه بر جنس و کشور سازنده آن هنگام خرید مهم است، برای ساخت این محصولات، شرکت‌ها برای پاسخگویی به نیاز مشتریان خود، الگوهای مختلفی در نظر گرفته‌اند که با عنوان طرح خاص نامگذاری می‌شوند.که شما میتوانید با دز نظر گرفتن نوع دکوراسیون ساختمان خود و با توجه به سلایق و علایقتان بهترین درب ضد سرقت را انتخاب و خریداری کنید.

درب ضد سرقت

در این مطلب سعی داشتیم اتنواع درب ضد سرقت را بطور کلی به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر همچنان سوالی در رابطه با انواع درب ضد سرقت، قیمت و نحوه خرید و نصب درب ضد سرقت دارید میتوانید به فروشگاه اینترنتی خاجی کالا مراجعه کرده و با تماس با کارشناسان ما بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین با خرید این درب‌هااز هایپر ساختمانی خاجی میتوانید از نصب رایگان درب ضد سرقت بهره‌مند شوید تا بدون پرداخت هزینه درب خود را نصب و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , درب ضد سرقت ,



بازدید : 113
نویسنده : soli

انواع درب ضد سرقت (تفاوت درب ضد سرقت ایرانی، چینی و ترک)

یکی از مهم‌ترین اجزای ساختمان‌ درب‌ها هستند که بر اساس نوع استفاده و کاربردشان دارای انواع مختلفی میباشند، از مهم‌ترین آن ها درب های ضد سرقت را میتوان نام برد که تاثیر بسزایی در امنیت ما دارند، این درب‌ها باتوجه با اینکه زمان زیادی نیست که وارد بازار ایران شده اند اما توانسته‌اند جای درب های قدیمی را بگیرند و جایگزین آن‌ها شوند. علاوه بر ایجاد امنیت، ظاهر شیک و مدرن این درب‌های ضد سرقت موجب شده تا طرفداران زیادی پیدا کنند.

درب ضد سرقت خان مدل لوتوس و درب ضد سرقت خان مدل بیسکوییتی از پرطرفدارترین مدل‌های درب ضد سرقت در بازار است که شما میتوانید این درهای ضد سرقت را با قیمت مناسب و نصب رایگان از فروشگاه اینترنتی خاجی کالا تهیه نمایید.

یکی از معیارهایی که در خرید درب ضد سرقت باید در نظر گرفت کشورهای تولید کننده آن است. بطور کلی با 4 گزینه در بازار مواجه هستیم درب های ضد سرقت ایرانی، چینی، ترک و ایتالیایی.

درب ضد سرقت ایرانی

  • استفاده از چوب راش و بلوط در ساخت بدنه برای مقاومت و استحکام آن.
  • در بین محصولات ایرانی درب ضد سرقت از فلزی به ندرت پیدا میشود.
  • درب های ضد سرقت ایرانی عموما چهار لولا با امکان ریگلاژ کردن دارند.
  • قفل‌های بکار برده شده در درب های ضد سرقت ساخت ایران 8 زبانه بوده و از دو جهت وارد چهار چوب میشوند.
  • درب ضد سرقت ایرانی در حالت استاندارد بصورت تک لنگه و با ابعاد 210*110 سانتی‌متر است.
  • امکان استفاده از پوشش pvc  برای درب‌های ساخت ایران وجود دارد.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی معمولا از در‌های ضد سرقت چینی بیشتر و از درب‌های ساخت ترک و ایتالیایی پایین‌تر است قابل ذکراست که تنوع و طراحی بدنه آن‌ها از نمونه‌های خارجی چیزی کم ندارد.

درب ضد سرقت چینی

درب‌های ضد سرقت چینی که در بازار به درب‌های ضد سرقت فلزی شناخته میشوند عموما از جنس فلز بوده و در بیشتر این محصولات خبری از ورق فولادی پشتیبان نیست که موضوعی نگران کننده برای محصولالت چینی بشمار میرود.

  • در درب ضد سرقت چینی امکان استفده از 4 لولا بصورت مخفی و امکان رگلاژ وجود دارد.
  • بیشتر آن‌ها از جنس فلز بوده و به همین علت گزینه‌ی مناسبی برای اماکن عمومی و ورودی ساختمان‌ها  است. استحکام بالا در برابر رطوبت و حرارت از ویژگی‌های برجسته درب‌ها چینی محسوب میشود.
  • این درب‌های ساخت چین به عنوان درب ضد سرقت ارزان در بازا شناخته میشوند.

درب ضد سرقت ترک

درب‌های ضد سرقت ترک در بازار میان خریداران ، طرفداران زیادی دارند و میتوان آن‌ها را پرمصرف ترین محصولات در بازار معرفی کرد.

این درب‌ها علاوه بر اینکه بصورت مستقیم وارد ایران میشوند توسط برخی شرکت‌ها نیز مونتاژ میگردند. کیفیت درب ضد سرقت ترک از لحاظ جنس و مقاومت با محصولات ایرانی فرق چندانی ندارند تفاوت این درب‌ها با درب ضد سرقت ایرانی در حوزه استفاده از یراق‌آلات است که در این مورد میتوان گفت درب‌های ترکیه‌ای در رتبه بالاتری قرار دارند. به طور کلی در بین انواع درب ضد سرقت موجود در بازار، محصولات کشور ترکیه از لحاظ کیفیت در سطح مطلوب و قابل قبولی هستند، اما قیمت آن‌ها نسبت به درهای ایرانی و چینی بالاتر است.

  • درب ضد سرقت ترک در جنس‌های ام دی اف با روکش چوب ، PVC و کامپوزیتی در بازار موجودند.
  • دارای 4 لولا با امکان رگلاژ هستند
  • عموما از چهارچوبی با ضخامت 17 سانتی‌متر  و ورقی به اندازه 1.4 میلی‌متر ساخته شده‌اند.
  • در قسمت پاشنه درب‌های ضد سرقت ترک جهت بالا بردن استحکام آن در برابر ضربه و رطوبت از استیل ضد زنگ استفاده شده است.
  • دارا بودن قفلی با 8 زبانه متحرک و امکان نصب چشمی و دستگیره فلزی از دیگر ویژگی‌های درب ضد سرقت ترک است. این محصولات بصورت تک لنگه و با ابعاد 110*210 سانتی‌متر تولید و به بازار عرضه میشوند.

درب ضد سرقت ایتالیایی

درب‌های ضد سرقت ایتالیایی در مقابل انواع درب ضد سرقت موجود در بازار به عنوان گزینه‌ای خاص، لوکس و البته گران قیمت شناخته میشوند. این درها از لحاظ ویژگی ظاهری و کیفیت نسبت به موارد پیشین در سطح بالاتری قرار دارند. درب ضد سرقت ایتالیایی مجهز به محور مرکزی بوده و به شکل چرخش از وسط است همچنین لولاها بصورت مخفی بکار رفته‌اند. درب‎‌های ایتالیایی معمولا چوبی هستند : هرچند ممکن است از روکش PVC هم برای آن‌ها استفاده شود. علاوه بر این‌ها قسمت داخلی درب دارای یک یا دو پوشش فولادی پشتیبان است. باید گفت از این محصول در بازار به عنوان درب ضد سرقت لوکس یاد می‌شود و اغلب در پروژه‌های اداری و مسکونی مدرن و لوکس کاربرد دارند.

فروشگاه اینترنتی خاجی با ارائه انواع مختلف درب ضد سرقت جهت جلب رضایت شما نصب آن را بصورت رایگان انجام داده شما میتوانید برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت به سایت خاجی کالا مراجعه کرده و یا اینکه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 


:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , درب ضد سرقت ,



موتور برق گرین پاور مدل GR4500
نوشته شده در پنج شنبه 10 آذر 1401
بازدید : 106
نویسنده : soli

موتور برق گرین پاور مدل GR4500

هنگامی که مصرف برق افزایش یابد و شبکه قادر به پاسخگویی به همه بارها نباشد با قطعی برق مواجه میشویم که ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت به طول بیانجامد. این قطعی چند ساعته برق ممکن است برای مشترکین عمومی علی‌رغم آزار دهنده بودن، قابل تحمل باشد. اما این قطعی برق بخصوص اگر بصورت مکرر رخ دهد میتواند برای مصرف کنندگان تجاری و صنعتی ضرر و زیان‌های زیادی به بار آورد، از این رو بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال راه حلی برای تامین برق مورد نیاز در شرایط اضطراری قطعی برق میباشند. یکی از این راهکارها استفاده از ژنراتورهای برق است که بیشتر با نام موتور برق شناخته میشوند.

موتور برق از تجهیزات ضروری برای اماکن صنعتی و تجاری محسوب میشود که قادر است انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کند. انرژی مکانیکی در موتور برق‌ها حاصل از سوختن بنزین، گاز یا گازوئیل است. موتور برق یا ژنراتور در اصل دستگاه مولد برق است که به ما کمک میکند کارهای مهم و متداول خود که نیاز به برق دارند را به راحتی هنگام قطعی برق انجام دهیم. و نقش مهمی در زندگی شهری و صنعتی دارند.

موتور برق ها با توجه به نوع سوخت مصرفی انواع مختلفی دارند : موتور برق های دیزلی، بنزینی و موتور برق های گازسوز.

در بین انواع موتور برق ها موتور برق های بنزینی به علت دسترسی، سرویس، نگهداری و نحوه استفاده آسان محبوبیت بیشتری دارند. و همچنین مناسب برای مکان هایی هستند که دسترسی به گاز وجود ندارد.

موتور برق گرین پاور مدل GR4500 با سیستم آغاز به کار هندلی از سری موتور برق های بنزینی بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب شرکت گرین پاور میباشد. همانطور که گفته شد سوخت مصرفی موتور برق گرین پاور مدل GR4500 بنزین است. باتوجه به نوع سوخت این محصول هنگام روشن شدن، گازکربن دی اکسید تولید میکند و به همین دلیل باید در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد در غیر این صورت موجب خفگی میشود.

موتور برق گرین پاور مدل GR4500

موتور برق گرین پاور مدل GR4500 با توان دائم 3 کیلو وات و حداکثر توان راه اندازی 3.5 کیلو وات دارای سیم پیچ های تمام مس و یک خروجی 12 ولت DC و هم چنین دو خروجی 220 ولت AC با فرکانس 50 هرتز است. که به کمک خروجی 12 ولت با جریان 13 آمپر آن می توان به راحتی باتری ها و هم چنین کفکش ها و پمپ های 12 ولتی را به کار انداخت.

موتور برق هندلی گرین پاور مدل GR4500 دارای موتور تک سیلندر چهار زمانه با حجم 224 سی سی و قدرت 7.5 اسب بخار است. حجم مخزن سوخت آن برابر با 15 لیتر و با حداقل مصرف سوخت 360 گرم بر کیلو وات ساعت و میزان صدای 78 دسی بل میباشد.

از دیگر ویژگی های موتور برق هندلی گرین پاور مدل GR4500 میتوان به سیستم خنک کننده‌ی هوا خنک، سیستم تثبیت ولتاژ AVR و سنسور سطح روغن آن اشاره کرد.

سیستم تثبیت ولتاژ AVR اتوماتیک در این موتور برق، برق نویز دار را به برق بدون نویز و ثابت تبدیل می کند. همچنین سنسور هشدار سطح روغن آن هنگامی که میزان روغن موتور به کمتر از حد مجاز برسد هشدار میدهد تا از روغن سوزی موتور برق جلوگیری شود.

موتور برق هندلی گرین پاور مدل GR4500 با ابعاد 60×43×45 سانتی متر با حمل و نقل آسان به راحتی قابل استفاده در گردش های خارج از شهر، باغ و ویلا و کارگاه های کوچک است.

با موتور برق گرین پاور مدل GR4500 چه وسایل و دستگاه هایی را میتوان روشن نمود؟

اکثر لوازم منزل مانند :  یخچال و فریزر کوچک تا 7 فوت، تهویه هوای کوچک، دستگاه فکس، تلویزیون، وسایل کوچک آشپزخانه، سشوار، ماشین ظرفشویی و لباسشویی و سایر لوازمی که تا 12 ولت مصرف دارند را میتوان با این موتور برق روشن نمود.

هایپر ساختمانی خاجی اولین و بزرگترین هایپر ساختمانی کشور و فعال در فروش انواع ابزار الات بنزینی، برقی، گازی و بادی دارای نمایندگی گرین پاور در غرب تهران میباشد. تمام محصولات گرین پاور دارای 6 ماه گارانتی تعمیر شرکت گرین پاور میباشند.

برای مشاهده انواع موتور برق بنزینی و گازی و اطلاع از موجودی و قیمت روز موتور برق بنزینی میتوانید به سایت خاجی کالا مراجعه کنید . همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش هایپر ساختمانی خاجی با شماره 65411112- 021 تماس بگیرید.

مشخصات

  • مدل : GR4500

  • برند : گرین پاور

  • ابعاد : 60×43×45 سانتی متر

  • جنس بدنه : آلومینیوم

  • نوع موتور : تک سیلندر _ 4 زمانه

  • حجم موتور : 224 سی سی

  • حجم مخزن بنزین : 15 لیتر

  • جریان : 13 آمپر

  • سیستم خنک کننده : هوا خنک

  • جریان خروجی : AC / DC

  • شدت جریان خروجی AC : ولتاژ: 220 ولت – فرکانس: 50 هرتز

  • شدت جریان خروجی DC : 12 ولت – جریان: 13 آمپر

  • تعداد فا : تک فاز

  • تعداد خروجی : 2 خروجی

  • توان خروجی(حداکثر توان) : 3.5 کیلو وات

  • توان دائم ( مفید ) : 3 کیلو وات

  • نوع استارت : هندلی ( دستی )

  • دارای بدنه مستحکم آلومینیومی

  • دارای سیستم AVRبرای ثابت نگه داشتن ولتاژ برق

  • دارای سیم پیچی تمام مس

  • چرخ و دسته : ندارد

  • باطری : ندارد

  • مجهز به تنظیم کننده دور موتور

  • مجهز به سنسور سطح روغن

  • اقلام همراه : کاور محافظ از تانک سوخت  - کیف ابزار - قیف روغن


:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , موتور برق , گرین پاور ,



موتور برق گرین پاور مدل 4500ES
نوشته شده در پنج شنبه 10 آذر 1401
بازدید : 108
نویسنده : soli

موتور برق گرین پاور مدل 4500ES

امروزه برای استفاده از برق و لوازم برقی در فضاهایی خارج از بافت شهری که از دسترسی به شبکه سراسری برق بی بهره هستند مانند : ویلاها، باغ ها، استخر، آب نماها و... از موتور برق استفاده میشود. موتورهای برق که به آن ها ژنراتور برق هم گفته میشود در زمان قطع برق برای تامین برق اضطراری در خانه های مسکونی و ساختمان های تجاری نظیر مطب پزشکان و... نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

ژنراتور یا موتورهای برق بر حسب سوخت مصرفی، انواع مختلفی دارند که موتور برق های بنزینی از متداول ترین آن ها بشمار میرود که بیشترین مصرف را در بین عموم دارند.

در موتور برق های بنزینی، انرژی حاصل از سوخت بنزین ابتدا به انرژی مکانیکی و سپس انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی تبدیل میشود. این نوع موتور برق ها دارای مدت زمان کارکرد طولانی تری نسبت به سایر موتورهای برق هستند.

موتور برق گرین پاور مدل   4500ES یکی از محصولات شناخته شده شرکت معتبر گرین پاوراست.

موتور برق گرین پاور مدل 4500ES

موتور برق گرین پاور مدل 4500ES یک دستگاه با دوام و کیفیت بالا با سوخت مصرفی بنزین و سیستم راه اندازی استارتی، همراه با باطری میباشد. از تفاوت های موتور برق گرین پاور مدل 4500 ES با موتور برق گرین پاور مدل 4500 فقط در نوع سیستم راه اندازی آن ها میباشد که در این موتور برق از نوع استارتی و در موتور برق گرین پاور مدل 4500 از نوع هندلی است. در موتور برق استارتی با زدن دکمه استارت یا سوییچ تعبیه شده برروی آن به راحتی روشن و خاموش می شود و نیازی به هندل زدن و دور گرفتن موتور جهت روشن شدن ندارد.

ویژگی های موتور برق بنزینی استارتی گرین پاور مدل 4500 ES

 

موتور برق گرین پاور مدل 4500ES

موتور دستگاه

وظیفه موتور در این دستگاه تولید انرژی مکانیکی از طریق سوزاندن سوخت است. موتور برق گرین پاور مدل 4500ES  تک سیلندر - 4 زمانه با قدرت 7.5 اسب بخار و مجهز به سیستم لرزه گیر است. توان ماکسیمم این موتور برق بنزینی استارتی 3.5 کیلو وات و حجم آن 224 سی سی با حداقل مصرف سوخت360 گرم بر کیلو وات ساعت میباشد. لازم به ذکر است تمام سیم پیچ های این محصول از جنس مس میباشد.

خروجی ها

از خروجی ها برای رساندن برق تولید شده، به لوازم تغذیه کننده استفاده میشود. این موتور برق یک خروجی 12 ولت DC با شدت جریان 13 آمپر و هم چنین دو خروجی 220 ولت AC با فرکانس 50 هرتز دارد.

سیستم خنک کننده

قطعات مختلف موتور برق در حین کار دچار افزایش دما می شوند به همین دلیل در موتور برق گرین پاور مدل 4500ES برای جلوگیری از افزایش دمای دستگاه، سیستم خنک کننده از نوع هوا خنک تعبیه شده است.

سیستم محافظ روغن

موتور برق بنزینی استارتی گرین پاور مدل 4500ES با بدنه مقاوم آلومینیومی برای جلوگیری از استارت دستگاه، هنگام کمبود روغن و روغن سوزی، مجهز به سیستم محافظ روغن است، به این صورت که وقتی سطح روغن بیش از حد مجاز کاهش یابد هشدار میدهد.

سیستم تنظیم کننده ولتاژ

به دلیل موتوری بودن این سیستم امکان نوسانات زیادی در آن وجود دارد که می بایست تثبیت شده و گاها به برق DC تبدیل شوند به همین جهت سیستم تثبیت ولتاژ AVR اتوماتیک در این موتور برق بنزینی استارتی، برق نویز دار را به برق بدون نویز و ثابت تبدیل می کند.

موتور برق بنزینی استارتی 3.5 کیلو وات گرین پاور مناسب مصارف خانگی و نیمه صنعتی میباشد. ضمنا توجه داشته باشید که قبل از استفاده موتور را با روغن توصیه شده‌ی SAE15-40SE یا بالاتر پر کنید.

تمام محصولات گرین پاور دارای 6 ماه گارانتی تعمیر شرکتی میباشند. هایپر ساختمانی خاجی ضمن حذف واسطه ها و اخذ نمایندگی گرین پاور در غرب تهران انواع مختلف موتورهای برق گرین پاور را به شما مشتریان عزیز در سراسر کشور با قیمتی مناسب عرضه میکند. برای اطلاع از قیمت ها به سایت خاجی کالا مراجعه کنید همچنین برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره های موجود در سایت خاجی کالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 مشخصات

  • مدل : 4500ES

  • برند : گرین پاور

  • ابعاد : 60*43*45سانتی متر

  • جنس بدنه : آلومینیوم

  • سوخت مصرفی : بنزین

  • نوع موتور : تک سیلندر،چهار زمانه

  • حجم موتور : 224 سی سی

  • حجم مخزن بنزین : 15 لیتر

  • حجم مخزن روغن : 0.6 لیتر

  • جریان : 13 آمپر

  • سیستم خنک کننده : هوا خنک

  • جریان خروجی : AC / DC

  • شدت جریان خروجی AC : 220 ولت با فرکانس : 50 هرتز

  • شدت جریان خروجی DC : 12 ولت

  • تعداد فاز : تک فاز

  • تعداد خروجی : 2 خروجی

  • قدرت خروجی : 3500 وات

  • نوع استارت : الکتریکی

  • چرخ و دسته : ندارد

  • میزان صدا : 78 دسی بل

  • قدرت موتور : 7.5 اسب بخار

  • دارای باتری

  • مجهز به سیستم تنظیم ولتاژ AVR

  • مجهز به سیستم جرقه مگنت TCI

  • تنظیم کننده دور موتور


:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , موتور برق , گرین پاور ,



نحوه کار دستگاه جوش یا ترانس جوشکاری اینورتر
نوشته شده در پنج شنبه 10 آذر 1401
بازدید : 113
نویسنده : soli

نحوه کار دستگاه جوش یا ترانس جوشکاری اینورتر

یکی از مهم‌ترین فرآیندها در صنعت ساخت و ساز عمل جوشکاری است که با استفاده از دستگاه های جوش یا ترانس جوش انجام میشود. کار با ترانس جوش از لذت بخش ترین کارها برای علاقمندان به جوشکاری میباشد. اگر شما هم علاقه مند به جوشکاری هستید و اطلاعت کاملی در زمینه نحوه کار با دستگاه جوش را ندارید در ادامه همراه ما باشید:

مرحله اول

قبل از هرکاری نیاز است که از لوازم ایمنی مثل ماسک جوشکاری استفاده کنید و تجهیزاتی مانند: انبر جوش ، انبر اتصال و کابل جوشکاری به میزان لازم را در اختیار داشته باشید.

مرحله دوم

سیم برق ترانس جوش را به پریز برق متصل کرده و پس از آن توجه داشته باشید که انبر جوش را به جریان مثبت و انبر اتصال را به جریان منفی ترانس جوش متصل نمایید. برای اینکار فیش را به داخل فشار داده و آن را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

مرحله سوم

پس از رعایت و انجام دو مرحله قبلی نوبت به روشن کردن دستگاه جوش میرسد که طراحان برای این امر یک کلید پاور که معمولا در پشت دستگاه جوش قرار میگیرد. استفاده کردند.

مرحله چهارم

در این مرحله دستگاه برای جوشکاری آماده به کار میباشد. کافیست قبل از جوشکاری ضخامت سطح مورد نظر را بسنجید و الکترود مناسب با آن را انتخاب کرده و جریان را متناسب با سایز الکترود تنظیم کنید.

برای تنظیم جریان متناسب با الکترود فرمولی ساده وجود دارد که با توجه به آن به راحتی میتوانید شدت جریان مورد نیاز را مشخص کنید.

این فرمول به این صورت است که : سایز الکترود خود را در عدد 30 ضرب کنید. حاصل بدست آمده همان شدت جریان مناسب برای انجام جوشکاری است.( جریان مناسب=قطر الکترود35* ) البته ذکر این نکته مهم است که میزان جریان مورد نیاز به شرایط دمایی هم وابسته است.

چرا باید شدت جریان متناسب با قطر الکترود تنظیم گردد ؟

اگر جریان کمتر از میزان مورد نیاز تنظیم شود، الکترود به سطح کار میچسبد و بلعکس، اگر شدت جریان بیش از حد نیاز تنظیم گردد، الکترود بیش از اندازه داغ شده و ذوب میشود.

چرا باید از الکترود متناسب با ضخامت سطح استفاده کنیم؟

استفاده از الکترودهای بزرگ برای سطوحی با ضخامت کم باعث ذوب شدن سطح مورد نظر میشود. در مقابل اگر از الکترودهایی با اندازه کوچک برای سطوحی با ضخامت بالا استفاده شود، قطعات به درستی به هم متصل نمیشود.

پس انتخاب سایز الکترود مناسب با ضخامت و نوع سطح همچنین تنظیم شدت جریان مورد نیاز متناسب با الکترودهای انتخاب شده از نکات بسیار مهم و حائزاهیتی است که قبل از شروع جوشکاری باید رعایت کنید.

رعایت زاویه جوشکاری

جوشکاری موقعی شروع می شود که قوس بین نوک الکترود و قطعه کار برقرار شود. حرارت شدید قوس، نوک الکترود و سطح قطعه کار نزدیک به قوس را ذوب می کند. هر چه زاویه الکترود عمود به قطعه کار باشد آنگاه نفوذ و عمق جوش بیشتر و هر چه قدر زاویه الکترود خوابیده روی قطعه کار باشد نفوذ و عمق جوش کمتر است که از این نکته می توان در حالت های جوشکاری مختلف استفاده نمود.

بعد از انجام مراحل بالا انبر اتصال را به قطعه مورد نظر وصل کنید و الکترود را به سطح کار نزدیک کرده سپس ماسک را جلوی صورت خود قرار دهید. علت این کار استفاده از شیشه ماکس تیره میباشد که وقتی هنوز اتصالی برقرار نشده نمی توان چیزی را از پشت آن ملاحضه کرد.

در نهایت برای هم سطح شدن محل جوشکاری با دیگر سطوح قطعه از دستگاه فرز استفاده کنید و روی محل برآمده ناشی از جوشکاری را صاف کنید.

بهترین دستگاه جوش در بازار

از بهترین دستگاهای جوش موجود در بازار پر اوازه ترین آن‌ها دستگاه جوش آروا میباشد. که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردارمیباشند. ترانس 200 آمپر آروا مدل 2170  یکی از محصولات پر قدرت آروا میباشد. برای اطلاع بیشتر و مشاهده قیمت دستگاه جوش 200 آمپر آروا مدل 2170 میتوانید به سایت خاجی کالا مراجعه کنید و از تخفیفات این سایت بهره‌مند شوید و همین حالا دستگاه جوش 200 آمپر آروا مدل 2170 را با 16 درصد تخفیف و 70 ماه گارانتی تعمیر خریداری نمایید.


:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: آروا , خاجی کالا , دستگاه جوش ,



بازدید : 103
نویسنده : soli

راهنمای خرید دستگاه جوش – نکات مهم هنگام خرید دستگاه جوش

در دنیای امروز ساخت و ساز، صنعت و تولید، بسیارگسترش یافته است. یکی از صنایع مهم که از پایه های اساسی این ساخت و سازها محسوب میشود صنعت جوشکاری است. که با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های جوش هم دستخوش تغییراتی شده اند و در نتیجه منجر به ساخت دستگاه جوشکاری اینورتر شد. یکی از مهم ترین مزایای دستگاه جوش اینورتر مصرف بهینه‌ی برق است. از این دستگاهای جوش جدید میتوان ساعات طولانی بدون داغ کردن دستگاه استفاده کرد. اگر قصد خرید دستگاه جوش اینورتر دارید باید به شما بگوییم که بر حسب انواع روش های جوشکاری، انواع مختلفی از این دستگاه ها در بازار موجود است. که هنگام خرید آن باید به نکاتی توجه کرد که در ادامه به بررسی این نکات میپردازیم تا بتوانید بهترین دستگاه جوش را خریداری کنید.

قیمت بهترین دستگاه جوش

نکات مهم هنگام خرید دستگاه جوش

 

توجه به محل مورد استفاده و نوع دستگاه جوش

اولین نکته ای که هنگام خرید دستگاه جوش باید به ان توجه کنید این است که از دستگاه جوش در چه زمینه ای میخواهید استفاده کنید و قصد جوشکاری چه نوع فلزاتی را دارید. برای این منظور باید به حجم کار و نوع نیازتان توجه کنید و سپس از میان انواع مختلف دستگاه جوش صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی یک مدل مناسب انتخاب و خریداری نمایید.

شدت جریان یا آمپر دستگاه جوش

شدت جریان یا امپر دستگاه جوش در واقع بیانگر قدرت دستگاه جوش میباشد که رابطه مستقیم با آن دارد یعنی هرچه آمپر دستگاه جوش بیشتر باشد قدرت آن هم بیشتر میشود. و البته هرچه آمپر بالا باشد به طبع قیمت دستگاه جوش شما هم بیشتر میشود. لازم به ذکر است برای جوشکاری فلزات ضخیم و قطور نیاز به دستگاه های جوش با آمپر بالا دارید.

  چرخه عملکرد دستگاه جوش

چرخه عملکرد همان مدت زمانیست که دستگاه جوش میتواند بدون وقفه کار کند. و بعد از آن باید مدت مشخصی دستگاه جوش را خاموش کرده تا خنک شود. چرخه ی عملکرد دستگاه های جوش بصورت درصد بیان میشود. برای مثال: اگر چرخه عملکرد دستگاه جوشی 50% باشد به این معناست که برای انجام یک عملیات جوشکاری 30 دقیقه ای باید یک ربع به دستگاهتان استراحت دهید.

نوع مبدل

برای تامین حرارت مورد نیاز جوشکاری، از انواع مختلفی مبدل ها استفاده میشود که در بین آن‌ها مبدل های اینورتر به دلیل حجم و مصرف کم، جز بهترین مبدل ها محسوب میشوند.

جابه‌جایی آسان

یکی از نکات مهم در خرید دستگاه جوش توجه به جابه‌جایی آسان آن است به همین منظور پیشنهاد می کنیم همواره به فکر خرید محصولات چرخ دار باشید و نسبت به تعبیه شدن یک دسته مستحکم بر روی بدنه دستگاه و همچنین میزان طول سیم برق آن نیز بی اعتنا نباشید. در بین دستگاه های جوش موجود در بازار دستگاه جوش اینورتر آروا دارای وزن سبک و حمل و نقل آسان میباشد و میتوانید مانند یک کیف دستی آن را به سادگی جابه‌جا کنید.

قیمت دستگاه جوش

فاکتورهای مهم که در خرید دستگاه جوش در موارد بالا ذکر شد همگی بر قیمت دستگاه جوش تاثیر دارد. پس در نهایت این شمایید که با توجه به بودجه و نوع نیازتان میتوانید اقدام به خرید بهترین دستگاه جوش کنید.

مشاهده لیست قیمت دستگاه جوش آروا

در بین برندهای تولید کننده دستگاه جوش شرکت آروا جز برترین و معتبر ترین برندهای تولید کننده دستگاه جوش محسوب میشود تمام دستگاه های جوش آروا از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردا بوده و هم ردیف دستگاه های جوش خارجی قرار دارند. هایپر ساختمانی خاجی به منظور حذف واسطه ها با اخذ نمایندگی آروا در غرب تهران اقدام به عرضه محصولات این شرکت با بهترین قیمت ها کرد. برای اطلاع از قیمت دستگاه جوش و مقایسه آن ها کافیست به سایت خاجی کالا مراجعه کنید همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان خاجی کالا تماس بگیرید.

محصولات آروا همگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. آروا گارانتی ۷۰ ماهه برای دستگاه جوش، ۱۵ ماهه برای کارواش خانگی و ۱۲ ماهه برای اتو لوله کشی تولید داخل و ابزار های برقی در نظر گرفته است.


:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , خرید ابزارآلات , دستگاه جوش , راهنمای خرید ,



اینورتر جوشکاری چیست
نوشته شده در پنج شنبه 10 آذر 1401
بازدید : 107
نویسنده : soli

اینورتر جوشکاری چیست

(( از دستگاه جوش تا اینورترهای جوشکاری ))

همانطور که می‌دانید جوشکاری یکی از روش‌های اتصال دائمی مواد فلزی به هم است و از موارد مهم در صنعت ساختمان به شمار می‌آید. با پیشرفت روز افزون علم و پدید آمدن تکنولوژی‌های جدید، از ترانس جوش تا اینورتر جوشکاری تغییراتی در تکنولوژی‌های آن‌ها رخ داده است که باعث شده تمایل افراد در دنیای امروز بیشتر به سمت استفاده از اینورترهای جوشکاری برود چرا که تکنولوژی اینورتر، راحتی را برای کاربران در زمینه جوشکاری فراهم آورده و به نوعی این صنعت را متحول نموده است. این دستگاه‌ها با توجه به سبک بودن و جوش با کیفیتی که ارائه می‌دهند در اکثر فعالیت‌های جوشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه جوش اینورتر نوعی دستگاه جوش است که منبع تغذیه آن قادر به فراهم آوردن جریان بالای جوشکاری می‌باشد. دستگاه جوش اینورتر با کمک از یک سری ریکتیفایر و سوئیچ حالت جامد جریان متناوب 60 هرتز (AC) برق ورودی را به جریان ( DC ) خروجی تبدیل می‌کند. مقدار جریان خروجی و ولتاژ قابل تنظیم بوده و در طول فرآبند جوشکاری توسط نرم افزارهای کامپوتری کنترل می‌شود.

تکنولوژی اینورتر در حال حاضر جای خود را در کشورهای صنعتی باز کرده همچنین در کشور ماهم نسبت به سال‌های اخیر دستگاه های اینورتر جوشکاری بسیار رواج یافته به گونه‌ای که سرمایه گذاران داخلی مجاب به تولید این دستگاه شده‌اند. در بین شرکت های تولید کننده اینورتر جوشکاری، در حال حاضر شرکت آروا از پر قدرت ترین و برترین تولیدکنندگان و به نام انواع دستگاه اینورتر جوشکاری در ایران میباشد.

 

اینورتر جوشکاری چیست؟

اینورتر جوشکاری دستگاهی است که با استفاده از آن و بواسطه حرارت بالایی که ایجاد میکند و با کمک انرژی برق، میتوان دو قطعه را ذوب کرده و به هم چسباند. طی این فرآیند، دستگاه جوش جریان برق را به میله‌ای بنام الکترود رسانده و این الکترود که اغلب از جنس آهک، سلولز و اکسید سدیم ساخته شده، ذوب میشود و به موجب آن فضاهای خالی پر شده و در نهایت پس از سرد شدن دو قطعه را بهم متصل میسازد.

همانطور که گفتیم در بین اینورترهای جوش موجود در بازار، اینورتر جوشکاری آروا جز بهترین‌ها برای مصارف صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی میباشد. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا اینورترهای جوشکاری آروا؟ برای جواب به این سوال د ر ادامه به بررسی مزایای اینورتر جوشکاری آروا خواهیم پرداخت.

مزایای اینورترهای جوشکاری آروا

وزن سبک و قابل حمل

یکی از ویژگی‌های منحصربفرد اینورترهای جوشکاری آروا نسل جدید، برای تبدیل جریان برق AC به DC در دستگاه‌ جوش اینورتر آروا از فناوری جدیدی استفاده شده که این امر موجب شده سایز آنها کوچکتر و وزن ان‌ها کمتر شود. وزن سبک و ابعاد کوچک آن‌ها بطوری است که میتوان مانند یک کیف کوچک به راحتی این دستگاه جوش را حمل کرد. علت آن هم که پیش تر گفته شد، استفاده از ترانسفورماتورهای بسیار کوچک است از این رو جمع و جور تر و با وزنی بسیار کمتر نسبت به تکنولوژی‌های قدیمی که بسیار دست و پا گیر بوده و در فضاهای کوچک جا نمیشوند، عرضه میشوند.

راندمان بالا

راندمان دستگاه‌های جوش قدیمی 50% است که از طریق اتلاف گرما مقدار قابل توجهی انرژی را از دست میدهند این درحالی است که با ساخته شدن دستگاه جوش اینورتر شاهد راندمان 80 تا 90% هستیم.

انعطاف پذیری

دستگاهای جوش آروا دارای ولوم هایی است که با تنظیم آن میتوان جریان مورد نیاز برای جوشکاری را تنظیم کرد. به همین دلیل دستگاه جوش اینورتر آروا از انعطاف پذیری بالایی برای کار با انواع مختلفی از الکترودها برخوردار است.

افزایش سرعت جوشکاری

دستگاه جوش اینورتر آروا با توجه به تکنولوژی که در آن بکار گرفته شده، الکترودها را با سرعت بیشتری به نقطه ذوب میرساند و باعث میشود سرعت انجام عمل جوشکاری بیشتر شده و در وقت و انرژی صرفه جویی شود.

جوشکاری راحت، بدون قطعی جریان

دستگاه‌های جوشکاری قدیمی نوسانات ولتاژ و جریان زیادی را تحمل می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود حین کار با آنها، دستگاه به دفعاتی خاموش شود. اما در مقابل دستگاه جوشکاری اینورترآروا، به دلیل استفاده از فناوری پیچیده و جدیدش، مقدار این قطعی‌ها را به صفر رسانده و از ایجاد مشکل در خروجی کار جلوگیری می‌کند.

 

مصرف انرژی کم، صرفه جویی در هزینه

در گذشته برای عمل جوشکاری نیاز به فیوز و تحمیل جریان بسیار سنگین برق به کنتور ورودی بود که موجب ایجاد مشکلات بسیاری می‌شد. اما تکنولوژی اینورتر بکار رفته در دستگاه جوشکاری آروا این مشکل را حل کرده. بدین ترتیب که اینورترهای آروا را میتوانید بجای جریان ولتاژ بالا به سوکت دیواری 220 ولت معمولی با جریان خانگی متصل کنید که این مصرف کم انرژی بر خلاف دستگاه‌های جوش قدیمی در نهایت موجب کاهش هزینه‌های کلی انرژی مصرفی میشود. همچنین کیفیت جوشکاری افزایش میابد به علاوه مطالبی که ذکر شد جوشکاری با اینورترهای جوشکاری آروا فاقد هرگونه آلودگی صوتی میباشد.

استفاده از تکنولوژی‌های PWM و IGBTدر دستگاه جوشکاری اینورتر آروا

تکنولوژی PWM : PWM تکنیکی برای کنترل ولتاژ است. با استفاده از این تکنیک ما می توانیم ولتاژ را کنترل کنیم.

تکنولوژی IGBT : تکنولوژی IGBT به عنوان یکی از تکنولوژی های شناخته شده در اینورتر جوشکاری به شمار میرود. از ترانزیستور IGBT معمولاً در دستگاه‌های جوش به عنوان مبدل استفاده می شود.

در مطالب بالا مزایای اینورترهای جوشکاری آروا را برسی کردیم و دانستیم که این دستگاه با برخورداری از تکنولوژی‌های متنوع نسبت به سایر دستگاه‌های جوش کاربردی‌تر و مقرون بصرفه‌تر است. با توجه به کاربرد گسترده این دستگاه‌های جوش انواع مختلفی از آن‌ها توسط شرکت آروا تولید و به بازار عرضه شده است. در همین راستا هایپر ساختمانی خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند آروا در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد. برای مشاهده محصولات و اطلاع از قیمت دستگاه جوش آروا میتوانید به سایت خاجی کالا مراجعه کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: آروا , اینورتر جوشکاری , خاجی کالا , خرید ابزارآلات ,



ترانس اینورتر 200 آمپر آروا مدل 2170
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 115
نویسنده : soli

همانطور که می‌دانید جوشکاری یکی از روش‌های اتصال دائمی مواد  فلزی به هم است و از موارد مهم در صنعت ساختمان به شمار می‌آید. با پیشرفت روز افزون علم و پدید آمدن تکنولوژی‌های جدید، از ترانس جوش تا اینورتر جوشکاری تغییراتی در تکنولوژی‌های آن‌ها رخ داده است که باعث شده تمایل افراد در دنیای امروز بیشتر به سمت استفاده از اینورترهای جوشکاری برود چرا که تکنولوژی اینورتر، راحتی را برای کاربران در زمینه جوشکاری فراهم آورده و به نوعی این صنعت را متحول نموده است.

ویژگی های ترانس اینورتر 200 آمپر آروا مدل 2170

ترانس اینورتر 200 آمپر آروا مدل 2170

وزن سبک و قابل حمل

یکی از ویژگی‌های منحصربفرد اینورترهای جوشکاری نسل جدید، وزن سبک و ابعاد کوچک آن‌ها است بطوریکه مانند یک کیف کوچک به راحتی قابل حمل میباشند. علت آن هم استفاده از ترانسفورماتورهای بسیار کوچک است از این رو جمع و جور تر و با وزنی بسیار کمتر از تکنولوژی‌های قدیمی که بسیار دست و پا گیر بوده و در فضاهای کوچک جا نمیشوند، هستند.

مصرف انرژی کم، صرفه جویی در هزینه

اگر به‌خاطر داشته باشید در گذشته برای جوشکاری نیاز به فیوز و تحمیل جریان بسیار سنگین برق به کنتور ورودی بود که موجب ایجاد مشکلات بسیاری میشد. اما تکنولوژی اینورتر این مشکل را حل کرده است. اینورترهای آروا را میتوانید بجای جریان ولتاژ بالا به هر سوکت دیواری 220 ولت معمولی با جریان خانگی متصل کنید. این مصرف کم انرژی بر خلاف دستگاه‌های جوش قدیمی در نهایت موجب کاهش هزینه‌های کلی انرژی مصرفی میشود.

اینورتر جوشکاری مدل ۲۱۷۰ یکی دیگر از اینورترهای جوشکاری با کیفیت تولید شده توسط شرکت آروا است. این دستگاه دارای دو ولوم و وزن 4.5 کیلوگرم در ابعاد 15.3*30.* 37.5 سانتی متر است. همچنین خروجی این دستگاه ۲۰۰ آمپر واقعی می باشد به همین دلیل یک دستگاه جوش با کاربری نیمه صنعتی محسوب می شود.

ولوم‌های دستگاه جوش آروا مدل ۲۱۷۰

ولوم  CURRENT : این ولوم وظیفه تغییر آمپر خروجی دستگاه را بر عهده دارد که توسط آن میتوانید توان خروجی دستگاه را بین 30 تا 200 آمپر متناسب با نوع کارتان تنظیم کنید. توجه داشته باشید آمپرهای بالا برای مصارف صنعتی و آمپرهای پایین برای مصارف خانگی کاربرد دارد.

ولوم ARC FORCE : به ولوم تکنولوژی Arc force  به دلیل اینکه باعث افزایش قدرت و پایداری قوس الکتریکی می‌گردد،  ولوم کنترل قوس نیز گفته می شود. با کمک این ولوم می‌توان در جوشکاری الکترود دستی (SMAW)، با افزایش نفوذ جوش بر روی قطعه کار، نفوذ جوش بر روی آن را کنترل کرد.

سیستم حفاظتی خودکار

ترانس اینورتر 200 آمپر آروا مدل 2170 نیز مانند سایر اینورترهای آروا مجهز به سیستم حفاظتی خودکار یا قطع کن حفاظتی و فن دور بالا با کارایی مفید است. این سیستم به دستگاه این امکان را میدهد تا در برابر تغییر ولتاژ، حرارت، افزایش و کاهش جریان مقاوم گردد. یعنی هنگامی که دمای دستگاه بیش از اندازه زیاد و یا ولتاز جریان خروجی بیش از حد مجاز شود چراغ O.C روشن شده و دستگاه بصورت اتوماتیک خاموش میشود.

تکنولوژی‌های  PWM و IGBT

تکنولوژی PWM : PWM تكنيكي براي كنترل ولتاژ است. با استفاده از این تکنیک ما می توانیم ولتاژ را کنترل کنیم.

تکنولوژی IGBT : تکنولوژی IGBT به عنوان یکی از تکنولوژی های شناخته شده در اینورتر جوشکاری به شمار میرود. از ترانزیستور IGBT معمولاً در دستگاه‌های جوش به عنوان مبدل استفاده می شود.

درجه عایق کاری

درجه عایق کاری به معنای حداکثر دمایی است که دستگاه برای سیم‏‌پیچ‏‌هایش قادر به تحمل آن خواهد بود. درجه عایق اینورتر جوشکاری آروا مدل 2172  نشان میدهد که تحمل حرارتی این دستگاه تا ۱۵۵ درجه سانتی گراد است و در کلاس F قرار دارد.

درجه حفاظت بدنه

از ویژگی‌های دیگر ترانس اینورتر 200 آمپر آروا مدل 2170 درجه حفاظت بدنه آن (IP21S) بوده که به معنای مقاومت در برابر اجسام سخت بزرگتر از 21 میلی متر و چکیده شدن آب بر روی دستگاه است اما به این معنا نیست که میتوانید دستگاه را در معرض بارش باران قرار دهید.

 

 

 ترانس اینورتر 200 آمپر آروا مدل 2170

ضریب توان دستگاه

ضریب توان، تعیین کننده توان دستگاه برای تولید کار مفید می‌باشد. که این ضریب توان در اینورتر آروا مدل 2170 73% در نظر گرفته شده است. یعنی ۷۳ درصد از توان شبکه، صرف کار مفید می‌شود.

الکترودهای مناسب

قطر الکترودهای مناسب این دستگاه جوش 2.5 و 3.2 و 4 و 5 میباشد که میتوانید با الکترود 4 بصورت دائم و با الکترود 5 بصورت مقطعی عمل جوشکاری را انجام دهید. از دیگر مزایای اینورتر جوشکاری آروا مدل 2172 که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته این است که میتوانید از هر الکترودی که قطر آن متناسب با رنج آمپر دستگاه ( 20 تا 200 ) باشد به غیر از الکترودهای سلولزی استفاده کنید.

گارانتی

محصولات آروا همگی دارای 70 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش برای دستگاه جوش میباشد. همچنین اگر نیازمند اینورتر بودید و دستگاه شما در حال تعمیر بود، آروا تا تعمیر کامل دستگاهتان، اینورتری جایگزین به شما خواهد داد.

اینورتر جوشکاری 200 آمپر آروا مدل 2170 را با صفحه نمایش دیجیتال و ترمینال خروجی مثبت و منفی میتوانید از فروشگاه اینترنتی خاجی کالا با ضمانت شرکتی و قیمت مناسب با تخفیف 16 درصدی خریداری نمایید.

لازم به ذکر است شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از دیگر محصولات آروا و تخفیفات متنوع آن‌ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. همچنین برای شما عزیزان امکان خرید حضوری را نیز فراهم آورده‌ایم. برای خرید حضوری میتوانید به هایپر ساختمانی خاجی واقع درتهران، جاده شهریار به ملارد بعد از شهرک جعفریه مراجعه فرمایید.

 

 

 

مشخصات :

  • ولتاژ : 220 ولت تک فاز

  • فرکانس : 50-60هرتز

  • جریان ورودی : 2-18 آمپر

  • جریان خروجی : 30-200 آمپر

  • ضرب توان : 73%

  • کارایی : 80-85%

  • درجه عایق کاری : F

  • درجه حفاظت بدنه در فضای سر پوشیده : IP23S

  • درجه حفاظت بدنه در فضای سر باز : IP21S

  • ابعاد دستگاه : 302×153×375 میلیمتر

  • قطر اکترودهای مناسب : 2.5 و 3.2 و 4 و 5

  • نوع سوئیچ قدرت : IGBT

  • الکترود های کاربردی : تمام الكترودهای موجود در رنج آمپر دستگاه به جز الكترودهای سلولزی

  • مناسب برای مصارف نیمه صنعتی

  • دارای ولوم current و ولوم arc force

  • قابلیت جوش الکترود 4 به صورت دائم و الکترود 5 به صورت مقطعی

  • مجهز به تکنولوژی PWM، سیستم قطع کن حفاظتی فوق هوشمند

  • مجهز به صفحه دیجیتال آمپر متر جهت سهولت تنظیم آمپر خروجی

  • طراحی منحصر به فرد بدنه جهت حمل آسان

  • دارای هیت سینک ها با ابعاد، ضخامت و طراحی مناسب

 


:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: آروا , ترانس اینورتر , خاجی کالا , خرید ابزارآلات ,



پمپ 1 اسب ابارا جتی مدل AGA1.00M
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 108
نویسنده : soli

یکی از معضلات زندگی در آپارتمان ها همچنین ساختمان های اداری و تجاری نبود فشار کافی آب و نرسیدن آن به طبقات بالاست. تامین آب و فشار آب کافی موجب رفاه حال و آسایش ساکنین خواهد شد به همین جهت تامین آب و فشار مورد نیاز برای مصارف خانگی، خصوصا در ساختمان های چند طبقه امری ضروری است. برای رفع این مشکل می توان از پمپ آب در مسیر انتقال آب استفاده کرد تا آب را با فشار بیشتری به طبقات بالا منتقل کند.

یکی از گروه پمپ های آب پر کاربرد، پمپ آب جتی است که به دلیل ساختار متناسب جز پر مصرف ترین پمپ های خانگی میباشد. این نوع پمپ های آب به دلیل عملکرد چند منظوره و کارایی بالا در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب اند.

در داخل این سری از پمپ ها یک جفت نازل و ونتوری وجود دارد که این نازل آب را از طریق ونتوری عبور میدهد، ونتوری باعث اختلاف فشار میشود و در واقع همین اختلاف فشار است که به پمپ امکان انتفال آب را میدهد. از این رو به این پمپ ها، پمپ آب جتی گفته میشود.

پمپ 1 اسب ابارا جتی مدل AGA1.00M با قیمتی مناسب و مقرون بصرفه دارای بازدهی عالی میباشد و در تقویت افزایش فشار آب منازل مسکونی، آبیاری، استخرها و کارواش ها مورد استفاده قرار میگیرد.

پمپ 1 اسب ابارا جتی مدل AGA1.00M با حدکثر عمق مکش 8 متر، حداکثر ارتفاع 47 متر و بیشترین میزان آبدهی 3.6 متر مکعب  در ساعت بهترین انتخاب برای ساختمان های دارای پارکینگ همکف با 4 طبقه است.

پمپ آب جتی ابارا دارای قدرت موتور 1 اسب بخار و فشار 6 بار میباشد. این پمپ تک فاز با ولتاژ 220 ولت بوده و به دلیل مجهز بودن به سیستمهای E-power و E-drive دارای مصرف انرژی پایین در مقابل بازدهی بالا است.

پمپ 1 اسب ابارا جتی مدل AGA1.00M دارای بدنه چدنی و پوسته ی آلومینیومی با کلاس عایق F و درجه حفاظت استاندارد IP44 میباشد که به همین دلیل میتواند تا 155 درجه سانتی گراد حرارات و گرد و غبار را تحمل کند. همچنین جنس پروانه این پمپ آب خانگی جتی از تکنوپلیمر میباشد.

پمپ 1 اسب ابارا جتی مدل AGA1.00M

ابارا برای جلب رضایت مشتری و اطمینان خاطر آن ها برای محصولا خود 18 ماه گارانتی تعویض برای 3 محصول خانگی Premium)) PRA، CMA، AGA و 18 ماه گارانتی تعمیر برای تمام محصولات  ABR و سال تامین قطعات بر روی تمام محصولات در نظر گرفته است.

شما برای اطلاع از قیمت های انواع پمپ های آب خانگی میتوانید به سایت خاجی کالا مراجعه کنید همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشخصات

  • مدل : AGA 1.00 M Local

  • برند پمپ : ابارا

  • نوع پمپ : جتی

  • کشور سازنده : ایران

  • ابعاد : 18*19*40 سانیتی متر

  • جنس بدنه پمپ : چدن

  • جنس پروانه : تکنوپلیمر

  • قطر لوله ورودی : 1 اینچ

  • قطر لوله خروجی : 1 اینچ

  • جنس شفت : استیل

  • جنس سیم پیچ : مس

  • فلوتر

  • حداکثر سرعت گردش : 2900 دور در دقیقه

  • حداکثر میزان آبدهی : 3.6 متر مکعب در ساعت

  • حداکثر آمپر : 5.5 آمپر

  • قابلیت غوطه‌ور شدن : ندارد

  • تعداد فاز : تک فاز

  • کلاس نفوذ پذیری : IP44

  • حداکثر دمای آب : 50 درجه سانتی گراد

  • سیال : آب

  • توان پمپ : 1 اسب بخار

  • حداکثر ارتفاع پمپاژ : 47 متر

  • ولتاژ ورودی پمپ : 220 ولت

  • حداکثر فشار : 6 بار

  • دارای کلاس عایق بندی F

  • دارای خازن توکار

  • مجهز به محافظت حرارتی

  • دارای حداکثر عمق مکش 8 متر

 


:: موضوعات مرتبط: تاسیسات , ,
:: برچسب‌ها: تاسیسات , خاجی کالا , پمپ آب ,



هود مخفی آلتون مدل H603S
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 94
نویسنده : soli

هود مخفی آلتون مدل H603S با بهره گرفتن از تکنولوژی روز دنیا وطبق استانداردهای داخلی و خارجی یکی از بهترین محصولات برند آلتون است. با وجود اینکه هود مخفی آلتون مدل H603S تولید داخلی است اما از لحاظ کیفی هم رده با محصولات خارجی است که با بررسی ویژگی و امکانات این هود مخفی میتوان به این موضوع پی برد. در ادامه به معرفی و بررسی هود مخفی آلتون مدل H603S خواهیم پرداخت.

هود مخفی آلتون مدل H603S

با هودهای مخفی آلتون از آشپزی لذت ببرید

طراحی زیبا،ساده و مینیمال

طراحی این هود به شکلی است که نصب آن از نوع تو کار بوده همانطور که از نامش پیداست مخفی بوده و فقط سطح آن نمایان میشود. بدین صورت که بدنه اصلی این هود معمولا داخل کابینت قرار میگیرد. انتخاب و خرید هود مخفی برای آشپزخانه‌هایی که طراحی مدرن و مینیمالیستی دارند بسیار مناسب است زیرا که با قرار گرفتن داخل کابینت فضای آشپزخانه دیگر شلوغ جلوه نمیدهد. علاوه بر این ویژگی بارز، سطح بیرونی هود مخفی آلتون از لحاظ ظاهری زیبایی خاص خود را دارد و در دکوراسیون های مدرن آشپزخانه بسیار کاربرد دارد. این موضوع بیشتر بخاطر شیشه سکوریت مشکی و فریم استیل آن است که به راحتی میتوانید با انواع کابینت های رنگ تیره و روشن ست کنید. برای باز و بسته کردن هود مخفی آلتون مدل H603S یک جک پازی در نظر گرفته شده است که میتوانید به به راحتی در هود را باز و بسته کنید.

موتور پرقدرت، مکش قوی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هود آشپزخانه مخفی آلتون مدل H603S قدرت مکش 700 تا 900 متر مکعب بر ساعت آن است و میزان آن بستگی به درجه ای دارد که شما کاربران عزیز تنظیم میکنید برای مثال اگر درجه هود را در کمترین حالت خود قرار دهید میزان مکش 700 متر مکعب بر ساعت را تجربه خواهید کرد و اگر مایل باشید نتیجه بیشتر و بهتری بگیرید میتوانید درجه هود را تا 900 متر مکعب برساعت افزایش دهید. این قدرت مکش بالا و تهویه مطبوع به خاطر وجود موتور پر قدرت فلزی توربوی 4 دور میباشد که توسط گروه صنعتی آلتون در هود H603S تعبیه شده است. این موضوع موجب رضایت مشتریان از این محصول گردیده چرا که پس از روشن کردن هود مخفی، بوی نامطبوع فضای آشپزخانه در کمترین زمان تهویه میشود. پس با هود مخفی آلتون دیگر نگران بوی نامطبوع نخواهید بود.

هود مخفی آلتون مدل H603S

حداکثر مکش هوا با حداقل صدای ممکن

مهندسان ایرانی گروه صنعتی آلتون امکانی را در هود های این مجموعه فراهم آورده اند که با حداقل صدای ممکن کار مکش هوا را انجام دهد. هود H603S آلتون هنگام کار کردن، صدایی بین 48 تا 58 دسی‌بل ایجاد می‌کند. یعنی اگر درجه هود را در پایین ترین حالت قرار دهید صدایی معادل 48 دسی بل تولید خواهد کرد و در صورت بیشتر کردن درجه موتور هود H603S آلتون صدای آن بیشتر از 58 دسی بل نخواهد شد. بنابراین لذت آشپزی در یک فضای آرام را با هود مخفی آلتون تجربه خواهید کرد.

دیگر ویژگی‌های هود مخفی آلتون مدل H603S 

داشتن صفحه نمایش تمام لمسی که کار کردن با ان بسیار راحت است و وجود یک ریموت برای کنترل از راه دور همچنین وجود یک سنسور هوشمند حساس به دود، گاز و حرارت باعث شده است هود  H603S آلتون تمام امکانات استاندارد یک محصول با کیفیت را داشته باشد. استفاده از فیلتر آلومینیومی 3 لایه در این هود مخفی یکی دیگر از مزایای آن است که موجب میشود ذرات به خوبی جذب شوند، مزیت فیلتر آلومینیومی این است که به راحتی میتوانید آن را با دست و یا توسط ماشین ظرفشویی بشویید و مجدد مورد استفاده قرار دهید. برای عملکرد بهتر موتور نیاز است هنگامی که سطح فیلتر چرب شد سریعا شست و شو داده شود. البته نیازی به شست‌وشوی زود به زود فیلتر وجود ندارد، چرا که تجمع چربی‌ها روی فیلتر، پس از چند ماه استفاده از هود رخ می‌دهد.

تمام هود های آلتون نظیر هود مخفی H603S از لحاظ ابعاد و اندازه بر اساس استاندارد و استفاده کاربرانش تولید شده اند هود مخفی آلتون مدل H603S از این قاعده مستثنی نیست و دارای عرض 70 سانتی متر است که به راحتی داخل کابینت جا میشود.

این هود داری یک سیستم روشنایی از نوع SMD بوده و میزان روشنایی قابل قبولی دارد.یعنی می‌توانید به واسطه استفاده از سیستم روشنایی هود H603S آلتون، فضای روی اجاق گازتان را به خوبی روشن کنید.

محصولات آلتون با گارانتی 24 ماهه شرکت آلتون در فروشگاه اینترنتی خاجی کالا با مناسب ترین قیمت به فروش میرسد. قبل از ثبت سفارش میتوانید برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: برچسب‌ها: آلتون , خاجی کالا , لوازم خانگی , هود مخفی ,



بلوک شیشه ای
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 89
نویسنده : soli

بلوک شیشه ای فوق یکی از محصولات شرکت کاوه می باشد. بلوک شیشه ای مدل گل یخ دارای طول و عرض 19 سانتی متر و ضخامت 8 سانتی متر بوده و از ایزولاسیون بالا ( صوتی ، گرمایی ) برخوردار است . از مزایای این بلوک های شیشه ای سبک بودن نسبت به بلوک های آجری می باشد که کار با آن را برای ساخت دیوار در هر نقطه از خانه راحت کرده است. بلوک های شیشه ای کاوه از نظر قیمت نیز به صرفه می باشد بدین صورت که قیمت هر متر مربع آن بطور کامل معلوم می باشد و همچنین نصب ساده ای نیز دارند.

بلوک شیشه ای چیست؟

بلوک شیشه ای یا آجر شیشه ای یک عنصر زیبا و جذاب در معماری محسوب می شود. بلوک شیشه ای از دهه 1900 به بعد برای تامین نورطبیعی ساختمان ها مرسوم شد و مورد استفاده معماران قرار گرفت. این عنصر با تنوع در رنگ، ابعاد، بافت و فرم وجود دارد. عبور نور از این نوع بلوک علاوه بر روشنایی تعدیل شده، جلوه و زیبایی خاصی به فضا می بخشد و نوعی عنصر تزیینی در ساختار معماری است. این بلوک ها تو خالی بوده و در دیوار ها، پنجره های سقفی و نورپردازی ویلاها و نمای بیرونی خانه ها کاربرد دارد. بافت و رنگ بلوک های شیشه ای می تواند دارای شفافیت متفاوت باشد. بلوک شیشه ای تو خالی بوده، از ترکیب شیشه بازیافتی، شن، خاکستر سودا و سنگ آهک تولید می شود. این مواد حرارت دیده با هم ترکیب می شوند و سپس درون قالب هایی با الگوی متفاوت ریخته می شوند و هر قالب یک نیمه بلوک را شکل می دهد.

مزایای بلوک های شیشه ای :

1- برای جداکردن فضای های داخلی خانه با حفظ نورطبیعی عالی است.

2- کم بودن ضخامت آنها در مقایسه با دیوارهایی که از آجرهای سنتی درست شده است. زیرا در دیوارهایی که از آجر سنتی درست شده علاوه بر ضخامت خود دیوار باید ملاتی که روی دیوار می‌آید از قبیل سیمان؛گچ کشته؛گچ و رنگ نیز نباید گذشت زیرا همین ملات باعث ضخامت بیشتر دیوارها می‌گردد.

3- عایق صوت ، حرارت ، رطوبت است.

4- سبکی فوق‌العاده بالا : در مقایسه با بلوک ها و آجرهای سنتی حدود یک چهارم وزن آنها را دارد.

5- امکان استفاده از رنگ و طرح های مختلف با توجه به نیاز کاربر

6- سرعت نصب بسیار بالا نسبت به بلوک های سنتی

7- تمیزی و نظافت این دیوارها به شدت راحت است زیر با یک پارچه خیس می‌توان آنها را تمیز کرد

8- انتقال نور (یکی از مهمترین خصوصیات بلوک شیشه‌ای شفافیت است؛ زیرا نور را از خود عبور می‌دهد)


:: موضوعات مرتبط: دکوراتیو , ,
:: برچسب‌ها: بلوک شیشه ای , خاجی کالا , دکوراتیو ,



بلوک شیشه ای کاوه مدل گل یخ سفید
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 90
نویسنده : soli

دکوراسیون مدرن، بازتابیست از هنر مدرن که در عین زیبایی، سادگی را به همراه دارد. با افزایش کاربرد شیشه در ساختمان‌ها و دکوراسیون داخلی، انواع مختلفی از آن تولید شده‌اند. از انواع مختلف آن میتوان بلوک های شیشه ای را نام برد. این بلوک های شیشه ای از مصالح تزئینی ساختمان میباشد که کاربردهای بسیاری در دکوراسیون مدرن دارد.

بلوک شیشه‌ای طرح گل یخ از محصولات شرکت کاوه است که با طول و عرض 19 و ضخامت 8 سانتی متر تولید میشود.

بلوک شیشه ای کاوه مدل گل یخ  با رنگ سفید از دو جداره شیشه ی پلمپ شده که فضای داخلی آن خلا می باشد ساخته شده است. جداره داخلی این بلوک ها به عنوان عایق رطوبت، صدا و حرارت عمل میکند و از ایزولاسیون بالایی برخوردار است.

اگر قصد دارید قسمت های مختلف منزل یا محل کار و... از یکدیگر جدا کنید و در عین حال نمی‌خواهید از میزان نور طبیعی محیط چیزی کم شود، میتوانید از این بلوک های شیشه ای استفاده کنید.

بلوک شیشه ای کاوه مدل گل یخ سفید

از بلوک شیشه ای کاوه مدل گل یخ  میتوان به صورت کاربردی در قسمت هایی مثل دیوارها، پارتیشن ها، سرویس بهداشتی و حمام یا به صورت دکوراتیو در هر قسمت خانه و محل کار استفاده کرد. علاوه بر این از این بلوک شیشه ای میتوانید در دکوراسیون رستوران های سنتی ، ساختمان های اداری ، بناهای مذهبی مثل مساجد و بناهای فرهنگی و هنری بهره ببرید. از این بلوک شیشه ای به دلیل تحمل فشار زیاد و قابلیت عبور نور در نمای خارجی ساختمان ها نیز استفاده میشود.

 

ویژگی های دیگر بلوک شیشه ای کاوه مدل گل یخ  

  • وزن سبک در عین دوام و طول عمر بالا نسبت به آجر های سنتی.
  • نظافت آسان بطوریکه به راحتی میتوانید دیوارهای شیشه‌ای ساخته شده از این بلوک ها را با یک دستمال نم دار کاملا تمیز کنید.
  • نصب آسان نسب به آجرهای سنتی.
  • از لحاظ اقتصادی این بلوک شیشه ای بسیار مقرون بصرفه تر از آجرهای سنتی است.
  • استفاده از بلوک شیشه ای در فضای داخلی ساختمان به دلیل عبور نور و انعکاس آن موجب روشن تر و بزرگ تر دیده شدن فضا میشود.
  • برای ساخت بلوک شیشه ای از شیشه های بازیافتی استفاده میگردد که استفاده از آن ها علاوه بر زیباسازی محیط، باعث عدم آسیب به محیط زیست نیز میشود.

شما میتوانید در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد بلوک شیشه ای کاوه مدل گل یخ و یا دیگر مدل ها با کارشناسان ما در خاجی کالا تماس بگیرید.

مشخصات

  • برند بلوک : کاوه

  • مدل : گل یخ

  • کشور سازنده : ایران

  • جنس بلوک : شیشه

  • رنگ بلوک : سفید

  • طول : 19 سانتی متر

  • عرض : 19 سانتی متر

  • قطر : 8 سانتی متر

 


:: موضوعات مرتبط: دکوراتیو , ,
:: برچسب‌ها: بلوک شیشه ای , خاجی کالا , دکوراتیو , کاوه ,



ویژگی شیرآلات شودر
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 105
نویسنده : soli

از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل منزل، شیرآلات هستند و از جنبه‌های مختلفی مانند سلامت آب مصرفی و صرفه جویی در مصرف آب می‌توانند بر زندگی ما اثرگذار باشند. اما هنگام انتخاب و خرید شیرآلات با برندهای متنوع داخلی و خارجی مواجه می‌شویم و انتخاب شیرآلات استاندارد و باکیفیت از بین همه شیرآلات موجود در بازار انتخابی سخت و گیج کننده میشود در این مطلب قصد داریم ویژگی شیرآلات یکی از برندهای پر آوازه شیرآلات ایرانی را شرح دهیم . از با کیفیت ترین و معروف ترین برندهای موحود در بازارشیرآلات ساختمانی، شودر است. شیرآلات شودر با تنوع گسترده و کیفیت مناسب با بهره‌مندی از پیشرفته ترین تکنولوژی‌ها و دانش روز دنیا همواره توانسته نیازهای مصرف کنندگان را برطرف نماید و محصولی مرغوب و قابل رقابت با شیرالات خارجی تولید کند. در ادامه به خصوصیات شیرالات شودر و ویژگی آن ها میپردازیم :

طراحی خاص و منحصربفرد

" چون جزئیات مهم است" شعار شرکت شود است که وضوح میتواند این دقت در جزئیات را در طرحی های شیرآلات شودر مشاهده کرد. از خصوصیات مهم شیرآلات شودر طراحی‌های خاص در رنگ‌های مختلف، طبق استانداردهای روز جهان میباشد. این خصوصیات باعث میشود تا شیرآلات شودر بتوانند پاسخگوی طیف گسترده‌ای از سلیقه‌های مختلف باشند بطوریکه هر فردی با هر سلیقه‌ای میتواند شیرآلات متناسب با دکوراسیون خود را پیدا کند. شیرالات شودر در 5 الی 8 رنگ اصلی از قبیل : طلایی براق، طلایی مات، کروم براق، کروم مات، مشکی طلایی، شیری طلایی، مشکی کروم، شیری کروم و.... تولید و به بازار عرضه میشوند. از انواع طراحی شیرآلات شودر میتوان به شیر توالت یا سرویس بهداشتی، شیر حمام، شیر روشویی، شیر ظرفشویی در نمونه‌های پایه بلند، پایه کوتاه، شلنگ دار و بدون شلنگ اشاره کرد.

جنس شیرآلات شودر

جنس آلیاژ بکار رفته در ساختار و بدنه تمام شیرآلات شودر از جنس برنج بوده و نکته قابل توجه این است که از کمترین درصد سرب برای ساخت این شیرآلات استفاده شده است. لازم به ذکر است که سرب بکار رفته در شیرآلات نباید بیشتر از 2.5 درصد باشد و درصورتی که بیش از این مقدار باشد نه تنها کیفیت شیرآلات را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث پوسیدگی آن‌ها میشود، بلکه وارد آب مصرفی شده و سلامتی افراد را به خطر می‌اندازد.

کاتریج شیرآلات شودر

کاتریج قطعه‌ای بسیار مهم در داخل شیرآلات است که باز و بسته کردن آب را بر عهده دارد. هگام خرید شیرآلات باید به دو نکته مربوط به کاتریج توجه کرد یک: جنس کاتریج دو : اندازه آن.

کاتریج شیرالات شودر همه از جنس سرامیک و مقاوم در برابر دما و فشار بالا است.

پوشش یا آبکاری شیرآلات شودر

آبکاری، بخش خارجی شیرآلات است و در زیبایی ظاهری و دوام شیرآلات نقش حائز اهمیتی دارد. در آبکاری اکثر شیرآلات شودر از روکش کروم استفاده میشود که دوام بالا و نظافت آسان از ویژگی‌های این نوع از آبکاری است.

نصب آسان

از ویژگی مهم دیگر شیرآلات شودرشرایط نصب آسان آن‌ها است که با حداقل دانش فنی نیز میتوان اقدام به نصب کرد.

قیمت شیرآلات شودر

شیرآلات ایرانی به دلیل اینکه در داخل کشور ساخته میشوند قیمت مناسب تر و پایین تری نسبت به نمونه‌های خارجی دارند در عین اینکه از لحاظ کیفیت با ان‌ها برابری میکنند. برتری بعدیشیرآلات ایرانی مثل سیرالات شودر نسبت به نمونه‌های خارجی دسترسی به سایت و نمایندگی‌های فروش معتبر آن‌ها است که می‌توانید با خیالی آسوده، راحت و بدون نگرانی از غیر استاندارد بودن شیرالات اقدام به خرید کنید. هایپر ساختمانی خاجی نمایندگی شیرآلات شودر در غرب تهران اماده ارائه خدمات به شما عزیزان که قصد خرید شیرالات ساختمانی با قیمتی مناسب دارید است.

 

 


:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , شودر , شیرالات شودر ,



معرفی بهترین شیرآلات ایرانی
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 90
نویسنده : soli

اگر قصد خرید شیرآلات بهداشتی دارید، بی شک قبل از هر تصمیمی به دنبال بهترین برند شیرآلات ایرانی خواهید بود. این امکان وجود دارد که با مراجعه به مراکز فروش شیرآلات با برندهای متفاوتی روبه‌رو شوید. در ادامه قصد داریم بهترین برندهای تولید کننده شیرآلات ایرانی را بطور مختصر به شما عزیزان معرفی کنیم تا هنگام خرید شیرآلات بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

شیرالات شودر

شیرالات شودر

اگر به دنبال شیرآلات باکیفیتی برای خانه خود هستید، قطعا شیرآلات برند شودر گزینه‌ مناسبی برای شما است. شیرآلات شودر در لیست پر فروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی قرار دارد. شودر با تکیه و توجه به تمام جزئیات مانند دوام و زیبایی و دانش مهندسی و فناوری روز دنیا سعی در خلق محصولات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان خود دارد. نگاه دقیق و توجه به جزئیات منجر به درخشیدن نام شودر در بین دیگر رقبا شده است.

 

شیرآلات KWC

شیرآلات KWC

شرکت KWC یکی از پیشتازان در عرصه تولید انواع شیرآلات ایرانی ساختمانی و تجهیزات حمام میباشد. این شرکت تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس است،KWC ایران را میتوان به عنوان بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده شیرآلات تحت لیسانس KWC سوئیس نام برد.

شرکت کی دبلیو سی تولید کننده انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، شیرآلات توکار، شیرآلات روکار،شیرآلات چشمی، شیرالات ترموستاتیک و رنگی است.

 

شیرآلات KIG

شیرآلات KIG

شرکت کی آی جی با طراحی ارگونومیک منطبق بر استانداردهای روز جهان بهترین‌ها را برای مصرف‌کنندگان خود فراهم آورده و با بیش از 30 سال تجربه تمام سعی و تلاش خود را برای ساخت و تولید محصولاتی با کیفیت، با دوام، مطمئن و زیبا به کار گرفته است و همواره تلاش خود را برای افزایش سطح کیفی محصولات خود به منظور رفاه و ایمنی بیشتر کاربران بکار برده است.

 

شیرآلات فیروزه

شیرآلات فیروزه

شرکت تولیدی فیروزه یکی دیگر از بهترین مارک‌های شیرآلات ایرانی میباشد و از پیشتازان تولید شیرآلات ساختمانی، لوازم و تجهیزات حمام، شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی با استاندارهای بین‌المللی میباشد.

 

هایپرساختمانی خاجی در دپارتمان ملزومات بهداشتی خود دارای دسته بندی کاملی از انواع شیرآلات بهداشتی نظیر شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر حمام و شیر توالتی است و با اخذ نمایندگی های شودر، KWC، KIG و فیروزه که از بهترین تولیدکنندگان شیرآلات ایرانی هستند سعی در جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود دارد.

 


:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , شودر , شیرآلات , شیرآلات KIG , شیرآلات KWC , شیرآلات ایرانی , شیرآلات فیروزه , شیرالات شودر ,



شیرآلات شودر بیزانس طلایی
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 96
نویسنده : soli

شیرآلات تاثیر زیادی در زیباتر شدن دکوراسیون فضا دارند بنابراین نباید نقش شیرآلات بهداشتی را در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی نادیده گرفت. همچنین با گذشت زمان سعی شده ساختاری منحصربفرد و کاربردی در آن‌ها بکار گرفته شود پس انتخاب مناسب این محصولات میتواند در کنار کارایی به زیباتر شدن دکوراسیون حمام و سرویس بهدشتی کمک شایانی کند. شیرآلات بهداشتی دارای انواع مختلفی بوده،  شیرآلات بیزانس طلایی یکی از شیرآلاتی میباشد که توسط شرکت شودرطراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. اگر میخواهید یک شیرآلات خاص با قیمت مناسب خریداری نمایید پیشنهاد ما به شما شیرآلات شودر مدل بیزانس طلایی میباشد.

اگر برای شماهم جزئیات مهم است شیرآلات شودر بیزانس طلایی بهترین گزینه میباشد. توجه با جزئیات که شعار شرکت شودراست را به وضوع در طراحی این شیرالات بهداشتی میتوانید مشاهده کنید.

هایپرساختمانی خاجی نمایندگی فروش شیرآلات شودر در تهران بوده برای مشاهده لیست قیمت شیرآلات شودر میتوانید به سایت خاجی کالا مراجعه کنید.

شیر شودر مدل بیزانس در رنگ طلایی و ست کامل، شیرظرفشویی، شیر روشویی، شیر حمام، شیر توالت عرضه میگردد.

اضافه کردن شیرآلات با رنگ طلایی به تجهیزات و لوازم بهداشتی فضایی لوکس و مدرن را بوجود می آورد. رنگ طلایی شیرآلات شودر جزئیات و ظرافت طرح شیرآلات را بهتر به نمایش میگذارد و چشمگیر میباشد.

دوام و مقاومت آبکاری طلایی که به روش PVD انجام میپذیرد نسبت به سایر انواع آبکاری بیشتر است. توجه داشته باشید برای شست و شو و نظافت شیرآلات طلایی از مواد شوینده صنعتی و اسکاچ استفاده نکنید تا دچار خط و خش خوردگی نشوند.

در ادامه به معرفی ست کامل شیرآلات شودر بیزانس طلایی خواهیم پرداخت:

شیر ظرفشویی شودر بیزانس طلایی

شیر ظرفشویی شودر بیزانس طلایی

  • 5 سال ضمانت تعمیر

  • 10 سال خدمات پس از فروش

  • جنس بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج

  • کاتریج سرامیکی مقاوم

  • عدم رسوب پذیری به دلیل طراحی خاص بدنه

  • ساختار ارگونومیک و نصب سریع و آسان

مشاهده قیمت شیر ظرفشویی شودر بیزانس طلایی

 

شیر روشویی شودر بیزانس طلایی

شیر روشویی شودر بیزانس طلایی

  • 5 سال گارانتی تعمیر

  • 10 سال خدمات پس از فروش

  • رسوب پذیری کمتر سطح به دلیل طراحی خاص بدنه

  • بدنه‌ای از جنس آلیاژ برنج

  • کاتریج سرامیکی مقاوم

  • سهولت در نظافت

  • ساختار ارگونومیک و سازگاز با محیط

  • نصب سریع و آسان

مشاهده قیمت شیر روشویی شودر بیزانس طلایی

 

شیر حمام شودر بیزانس طلایی

شیر حمام شودر بیزانس طلایی

  • 5 سال گارانتی تعمیر

  • 10 سال خدمات پس از فروش

  • رسوب پذیری کمتر سطح به دلیل طراحی خاص بدنه

  • بدنه‌ای از جنس آلیاژ برنج

  • کاتریج سرامیکی مقاوم

  • سهولت در نظافت

  • ساختار ارگونومیک و سازگاز با محیط

  • نصب سریع و آسان

مشاهده قیمت شیر حمام شودر بیزانس طلایی

 

شیر توالت شودر بیزانس طلایی

شیر توالت شودر بیزانس طلایی

  • 5 سال گارانتی تعمیر

  • 10 سال خدمات پس از فروش

  • رسوب پذیری کمتر سطح به دلیل طراحی خاص بدنه

  • بدنه‌ای از جنس آلیاژ برنج

  • کاتریج سرامیکی مقاوم

  • سهولت در نظافت

  • ساختار ارگونومیک و سازگاز با محیط

  • نصب سریع و آسان

مشاهده قیمت شیر توالت شودر بیزانس طلایی

شیرآلات شودر مدل بیزانس طلایی دارای طراحی خاص و منحصر بفرد میباشند اگر میخواهید دکوراسیونی لوکس و مدرن داشته باشید میتونید به سایت خاجی کالا که نماینده فروش شیرآلات شودر در غرب تهران میباشد سری بزنید همچنین میتوانید برای اطلاع بیشتر از لیست قیمت شیرآلات شودر و گارانتی، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

گارانتی شیرآلات شودر

تمام محصولات شودر از 6 سال گارانتی تعمیر برخوردار هستند. قابل ذکر است برای استفاده از امکانات گارانتی باید به نکات زیر توجه کنید:

  • عدم شست و شو محصولات با شوینده‌های اسیدی

  • عدم ایجاد خط و خش از طریق ابزار نظافت و شستشو و نصب درست


:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: بیزانس طلایی , خاجی کالا , شودر , شیرآلات ,



شیر حمام شودر مدل بیزانس طلایی
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 86
نویسنده : soli

امروزه طراحی و نحوه نصب اجرای یک سازه اهمیت بالاتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. با توجه به این موضوع انتخاب شیرآلات ساختمانی از جمله شیرآلات بهداشتی اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان سازی دارند.

شیرآلات بهداشتی که در حمام و سرویس بهداشتی نصب شده‌اند، تاثیر زیادی در زیباتر شدن دکوراسیون فضا دارند بنابراین نباید نقش شیرآلات بهداشتی را در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی نادیده گرفت. شیرآلات بهداشتی دارای انواع مختلفی بوده که با گذشت زمان سعی شده ساختاری منحصربفرد و کاربردی در آن‌ها بکار گرفته شود پس انتخاب مناسب این محصولات میتواند در کنار کارایی به زیباتر شدن دکوراسیون حمام و سرویس بهدشتی کمک شایانی کند.

شیر حمام بیزانس طلایی یکی از شیرآلاتی میباشد که توسط شرکت شودرطراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. اگر میخواهید یک شیر حمام خاص با قیمت مناسب خریداری نمایید پیشنهاد ما به شما شیر حمام شودر مدل بیزانس طلایی میباشد.

یکی از برترین برندهای موجود در بازار که به تولید شیرآلات بهداشتی می‌پردازد، شیرآلات شودر می‌باشد، شرکت شودر تلاش نموده تا همواره کیفیت و دوام را در محصولاتش به نمایش بگذارد، در برابر این کیفیت، قیمت شیرآلات حمام شودر بسیار مناسب است. برای آگاهی از قیمت‌‌های روز این شیرآلات میتوانید به سایت خاجی کالا مراجعه کنید.

هایپر ساختمانی خاجی اولین و بزرگترین هایپر ساختمانی کشور با سابقه 40 ساله دارای دپارتمان مستقل فروش ملزومات بهداشتی اعم از انواع شیرآلات، توالت‌های ایرانی و فرنگی، انواع فول ست ، آینه و باکس، وان و جکوزی و نماینده رسمی فروش محصولات شودر در غرب تهران میباشد.

شیر حمام شودر مدل بیزانس طلایی مناسب برای سلایق خاص و متفاوت

شیر حمام شودر مدل بیزانس طلایی

با مشاهده شیر حمام شودر مدل بیزانس طلایی، به دقت بی نظیر در جزئیات که شعار این شرکت است پی خواهید برد.

شیر حمام شودر مدل بیزانس با جنس بدنه برنج در نمونه اهرمی عرضه شده و دارای کیفیتی مطلوب و ظاهری زیباست. آلیاژ برنج بکار برده شده در این محصول همانند کلیه محصولات شودر با کمترین درصد سرب بر اساس استاندارد اروپا میباشد که مقاومتی بالا دربرابر خوردگی و زنگ‌زدگی در اثر رطوبت دارد.

شیر حمام شودر مدل بیزانس به روش pvd یا کروم-نیکل به ضخامت 18 میکرون آبکاری شده است که علاوه بر زیبایی موجب افزایش دوام آن شده و به آسانی تمیز می‌شود. این روکش در برابر مواد شوینده مقاوم است.

ویژگی‌های منحصر بفرد شیر حمام شودر مدل بیزانس :

  • کاتریج سرامیکی مقاوم در برابر دما و فشار بالا

  • مجهز به پرولاتور کاهنده مصرف آب

  • رسوب پذیری کمتر سطح به دلیل طراحی خاص بدنه

  • نصب سریع و آسان

  • سهولت در نظافت

  • ساختار ارگونومیک و سازگار با محیط

  • آبکاری مدرن طلایی با درجه میکرون بالا

  • بدون نشتی با کارکرد بلند مدت

  • طراحی انحصاری و زیبایی ماندگار

سری بیزانس دارای ست شیر روشویی، شیر ظرفشویی و شیر توالت میباشد این سری، از مدل‌های لوکس شودر بوده و امکان خرید آن از فروشگاه اینترنتی خاجی کالا بصورت تکی و ست کامل وجود دارد. شما مشتریان عزیز میتوانید شیر حمام شودر مدل بیزانس را با 10 درصد تخفیف از این سایت خریداری نمایید.

تمام محصولات شودر از 6 سال گارانتی تعمیر برخوردار هستند. قابل ذکر است برای استفاده از امکانات گارانتی باید به نکات زیر توجه کنید:

  • عدم شست و شو محصولات با شوینده‌های اسیدی

  • عدم ایجاد خط و خش از طریق ابزار نظافت و شستشو

  • نصب درست

 

مشخصات

● مدل : بیزانس

● برند : شودر

● نوع : شیر حمام

● ساختار : ارگونومیک

● کاتریج : سرامیکی

● تعداد خروجی آب : 2 عدد

● نوع سری : اهرمی

● محل قرار گیری اهرم : سمت راست

● جنس بدنه : برنج

● نوع پوشش(آبکاری) : pvd


:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: بیزانس طلایی , خاجی کالا , شودر , شیر حمام , شیرآلات ,



موتور برق گرین پاور مدل 7500E2
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 95
نویسنده : soli

موتور برق، مولدی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل میکند و برق مورد نیاز را در مناطقی که دسترسی به برق وجود ندارد یا در زمان های قطعی برق تامین میکند. همچنین برای استفاده از وسایل برقی در فضاهایی خارج از بافت شهری مانند ویلاها، باغ‌ها، استخر و آب نماها که از شبکه سراسری برق بی بهره هستند از موتوربرق استفاده می‌شود.

موتور برق ها بر اساس سوخت به سه دسته دیزلی، بنزینی و گاز سوز تقسیم بندی میشوند که در بین آن ها موتور برق های بنزینی متداول ترند و بیشترین مصرف را در بین کاربران دارند.

موتور برق گرین پاور مدل 7500E2 از سری محصولات شرکت گرین پاور با سوخت بنزن و حداکثر توان 6500 وات میباشد. سیستم آغاز به کار یا استارت این دستگاه بصورت الکتریکی همراه با باتری بوده و مجهز به سیستم تنظیم ولتاژ AVR است که جریان ثابتی جهت اتصال به دستگاه های حساس بوجود می آورد. علاوه بر این، دارای سیستم محافظ سطح روغن نیز میباشد که به هنگام کمبود روغن از روشن شدن دستگاه جلوگیری میکند.

موتور برق گرین پاور مدل 7500E2 داری حجم مخزن بنزین 26 لیتر و دو خروجی برق و سیستم خنک کننده هوا خنک میباشد. نوع موتور این دستگاه تک سیلندر با حجم 440 سی سی است.

سیم پیچی های تمام مس، نمایشگر ولتاژ و فرکانس و سیستم لرزه گیر از ویژگی های دیگر موتور برق گرین پاور مدل 7500E2 است. همچنین این موتور برق بنزینی مجهز به چرخ و سته فرغونی است که حمل و جابجایی آن را آسان میکند. برای اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی موتور های برق گرین پاور دارای 6 ماه گارانتی تعمیر میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان خاجی کالا تماس بگیرید.

این دستگاه در یکی از موار زیر بکار برده میشود:

  • کولرهای آبی و کولرهای گازی اسپیلت تا 24000

  • شرکت‌های دارای روشنایی و کامپیوتر 15 الی 20 دستگاه

  • ویلاها و منازل مسکونی دارای پمپ چاه تا 3HP 

  • یخچال منازل و یخچال‌های مغازه‌ها یا رستوران‌ها

  • برای پشتیبانی روشنایی و سیستم صوتی نظیر اکو و آمپلی فایر 

  • دستگاه های جوشکاری از نوع اینورتری و بالابهای ساختمانی

موتور برق گرین پاور مدل 7500E2

مشخصات

  • مدل : 7500E2

  • برند : گرین پاور

  • ابعاد : 85×56×58 سانتی‌ متر

  • جنس : فلز

  • نوع موتور : تک سیلندر

  • حجم موتور : 440 سی سی

  • حجم مخزن بنزین : 26 لیتر

  • حجم مخزن روغن : 1.1 لیتر

  • سیستم خنک کننده : هوا خنک

  • جریان خروجی : AC / DC

  • شدت جریان خروجی AC : 28 آمپر

  • شدت جریان خروجی DC : 8.3 آمپر

  • تعداد فاز : تک فاز

  • تعداد خروجی : 2 خروجی

  • قدرت خروجی : 6500 وات

  • نوع استارت : الکتریکی

  • دارای چرخ و دسته مدل فرغونی 

  • مجهز به سیستم محافظ روغن

  • مجهز به سیستم تنظیم ولتاژ AVR اتوماتیک

  • استارت الکتریکی به همراه باتری

  • سیم پیچ تمام مسی

  • نمایشگر ولتاژ و فرکانس

  • لرزه گیر(کاهش ارتعاشات دستگاه)

  • قابلیت استفاده برای بالابر و دستگاه جوش

  • اقلام همراه : دفترچه راهنما ، دوشاخ و آچار شمع

  • گارانتی : 6 ماه گارانتی تعمیر گرین پاور


:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , موتور برق ,



آشنایی با انواع اجاق گاز از نظر شکل ظاهری و طراحی
نوشته شده در چهار شنبه 25 آبان 1401
بازدید : 98
نویسنده : soli

همراه ما باشید تا با هم سری به دنیای متنوع انواع اجاق گاز بزنیم و مزایا و معایب هرکدام را هم بررسی کنیم.

انواع اجاق گاز از نظر شکل ظاهری

فروشگاه اینترنتی خاجی کالا

اجاق گاز مبله

یکی از انواع اجاق گاز از نظر شکل ظاهری اجاق‌گاز مبله است که تقریبا پدر همه‌ی اجاق‌گازهای جدید محسوب می‌شود. اجاق گاز مبله همان‌طور که از اسمش پیداست مثل یک مبل راحت برای قابلمه‌ها می‌رود و یک‌گوشه‌ی آشپزخانه منتظر می‌ماند تا دیگ و ماهیتابه بروند و رویش بنشینند و این وسط غذایی هم پخته شود.

اجاق گاز مبله آن اوایل فقط یک صفحه با چند شعله بود که از بخش پایینی‌اش هم به‌عنوان کابینت استفاده می‌شد. بعدها فر هم به این نوع اجاق گاز اضافه شد. این روزها اما روزهای اوج اجاق گاز مبله است. با اضافه شدن امکاناتی مثل جوجه‌گردان، برنامه‌ی تنظیم پخت و… اجاق گاز مبله تبدیل به یک وسیله‌ی کاربردی و همه‌چیزتمام شده است.

اما این عزیز دوست‌داشتنی بااین‌همه وجنات یکی دو عیب کوچک دارد.

اول‌ازهمه این‌که کمی بیشتر از سایر اجاق‌گازها جا می‌گیرد. از طرف دیگر چون در دسته‌ی اجاق‌گازهای سنگین‌وزن قرار دارد، جابه‌جایی‌اش کمی سخت است.

با این اوصاف اگر آشپزخانه‌تان جادار است و خیال ندارید شش ماه یک‌بار دکوراسیونش را عوض کنید و البته دلتان یک دستیار آشپزی حرفه‌ای می‌خواهد. اجاق گاز مبله می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

 

اجاق گاز توکار

اجاق‌گازهای توکار یکی دیگر از انواع اجاق گاز از نظر شکل ظاهری به شمار می‌روند که جواب مثبتی هستند به کم جایی آشپزخانه‌های امروزی. این نوع اجاق گاز خیلی آرام و بی‌صدا می‌آید و یک‌گوشه‌ی آشپزخانه و روی کابینت می‌نشیند.

و ازآنجایی‌که به‌شدت به فکر انرژی مصرفی است در سه مدل اجاق گاز توکار گازی، اجاق گاز توکار برقی و اجاق گاز توکار برقی-گازی در بازار وجود دارد.

اجاق گاز توکار خیلی اجاق گاز اجتماعی‌ای نیست و برای همین هم بدون فر و سایر دوستان پا به آشپزخانه‌تان می‌گذارد.

پس اگر یک ماکرویو یا فر خانگی جداگانه دارید و طرفدار یک آشپزخانه با سبک مدرن و جمع و جو هستید می‌توانید با خیال راحت به سراغ اجاق گاز توکار بروید.

 

اجاق گاز کشویی

اجاق گاز کشویی درواقع یکی از فرزندان کمی مجهزتر اجاق گاز مبله هستند. در این نوع اجاق گاز، محفظه‌ی فر یا بخش پایینی اجاق گاز با یک یا دو کشو به دو قسمت تقسیم‌شده است. حالا این کشوها به چه‌کاری می‌آید؟

تصور کنید میزبان یک مهمانی بزرگ هستید و قرار است برای شام هم مرغ گریل شده آماده کنید و هم با چند کاپ کیک از مهمانان پذیرایی کنید.

اجاق گاز کشویی این‌طور وقت‌ها به کمکتان می‌آید. شما می‌توانید در محفظه‌ی پایینی کاپ کیک‌ها را آماده کنید و آماده کردن مرغ را هم به بخش بالایی فر بسپارید.

صرف‌نظر از کاربردی بودن این نوع فر و گاز مبله، اجاق گاز کشویی ظاهر جذاب‌تر و مدرن‌تری به آشپزخانه‌تان می‌دهد و کلی به عیارش اضافه می‌کند.

 

فروشگاه اینترنتی خاجی کالا

اجاق گاز رومیزی

اجاق گاز رومیزی در دسته‌ی اجاق‌گازهای همیشه همراه و پایه قرار می‌گیرد. چرا؟ چون خیلی آسان می‌توانید از روی میز یا کابینت بلندش کنید(البته اگر خیلی محکم نصبش نکرده باشید) و به‌آسانی به کنج دیگر آشپزخانه منتقلش کنید. ضمن این‌که تعداد شعله‌هایش هم تنوع خوبی دارد و می‌توانید انواع اجاق گاز رومیزی تکه شعله تا پنج شعله را در بازار پیدا کنید.

اجاق گاز رومیزی به تنوع  هم خیلی اهمیت می‌‌دهد و در سه مدل اجاق گاز رومیزی شیشه‌ای، سرامیکی و استیل در بازار وجود دارد.

ازآنجایی‌که نظافت اجاق گاز رومیزی استیل از راحت هم آسان‌تر است، بین آشپزها پرطرفدار است. تا یادمان نرفته این نکته را هم اضافه کنیم که این نوع اجاق به دو شکل ساده و آجدار طراحی‌شده است.

اجاق گازی شیشه‌ای هم از آن شیشه‌ای‌های مقاوم است و به این راحتی‌ها خراب نمی‌‌‌شود اما باید حواستان به انواع لکه‌های چربی باشد و زود پاکشان کنید چون به‌مرورزمان باعث لک شدن سطح اجاق گاز شیشه‌ای رومیزی می‌شوند.

اجاق گاز رومیزی سرامیکی هم از آن جان‌سخت‌های روزگار است و در برابر سایش، سرما و گرما، گردوغبار و چربی به‌آسانی سر خم نمی‌کند.

تنها عیب این نوع اجاق گاز مثل سایر اجاق‌گازهای صفحه‌ای و توکار نداشتن فر و امکانات ویژه‌ای مثل گریل و جوجه‌گردان است که باوجود یک ماکروویو یا فر مجزا به‌آسانی قابل‌چشم‌پوشی است.

 

اجاق گاز صفحه ‌ای

انواع اجاق گاز صفحه ای درواقع همان اجاق‌گازهای رومیزی هستند که خب با توجه به کارخانه‌ سازنده و… شکل‌های مختلف و تعداد شعله‌های متفاوتی دارند.

این نوع اجاق گاز را هم می‌توانید به‌آسانی در هر جای آشپزخانه نصب کنید و یک‌عمر و با خیال راحت مشغول پخت‌وپز  شوید.

اجاق‌گازهای صفحه‌ای هم با جنس‌های مختلفی مثل استیل، شیشه‌ای، ترکیب شیشه و استیل، ترکیب شیشه و سرامیک پا به میدان گذاشتند.

شیشه‌ی اجاق گاز صفحه ای معمولا ضد خش است و چون در کوره و در دمای بالای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد حسابی آبدیده شده است به این راحتی‌ها چینی نازک تنهایی‌اش   ترک برنمی‌دارد. (البته با آن‌همه قابلمه بعید است احساس تنهایی کند!)

ضمن این‌که ظاهر آشپزخانه‌‌تان را هم حسابی رویایی می‌کند و از همه مهم‌تر جای زیادی اشغال نمی‌کند و می‌توانید از فضای پایین کابینت هم استفاده کنید.

نکته‌ی مهم در زمان استفاده از انواع اجاق گاز صفحه ای‌ توجه به سایز قابلمه‌هاست. اگر قابلمه‌هایتان سایزشان خیلی بزرگ است، خوب است که از صفحه‌‌‌ی چدنی اجاق گاز هم کمک بگیرید تا فاصله ظرف با سطح شیشه بیشتر بشود و اجاق گاز آسیبی نبیند.  

 

حرف آخر

یک اجاق گاز خوب شاید نتواند یک‌تنه مرزهای خوشبختی را جابه‌جا کند ولی قطعا و حتما روی کیفیت زندگی تک‌تک اعضای خانواده تاثیر می‌گذارد.

با توجه به همین نکته‌ی ظریف ما هم در این مقاله به سراغ  مزایا و معایب انواع اجاق گاز مبله و کشویی و… رفتیم. از تنوع محصولات در هر یک از دسته‌ها و امکاناتی که دارند گفتیم و درنهایت به بررسی انواع اجاق گاز از نظر طراحی و شکل ظاهری پرداختیم چون هر چه نباشد، اجاق گاز قلب آشپزخانه است و ظاهرش تا دلتان بخواهد، مهم است.

حالا نگاهی به ابعاد آَشپزخانه و لیست توقعاتتان از یک اجاق گاز بیندازید و بگویید کدام‌یک از انواع اجاق گاز صفحه ای یا مبله می‌تواند خوشمزه‌ترین غذای دنیا را تحویلتان بدهد؟

 

در حال حاضر میتوانید با مراجعه به وب سایت خاجی کالا انواع اجاق گاز های رومیزی رو مشاهده کنید و با مقایسه بین برندهای مختلف بهترین انتخاب را با توجه به نیازتان داشته باشید

 

منبع مطلب وبلاگ اسنوا


:: موضوعات مرتبط: اجاق گاز , ,
:: برچسب‌ها: اجاق گاز توکار , اجاق گاز رومیزی , اجاق گاز صفحه ای , اجاق گاز مبله , اجاق گاز کشویی , خاجی کالا ,



نکات ریز و درشت خرید اجاق گاز رومیزی
نوشته شده در چهار شنبه 25 آبان 1401
بازدید : 88
نویسنده : soli

فروشگاه اینترنتی خاجی کالا

اگر شما هم باور دارید که آشپزخانه، قلب خانه است، پس بدون شک اجاق گاز باید حکم آئورت را داشته باشد، یک رگ مهم و اصلی که بدون آن تپش قلب خانه متوقف خواهد شد! همین اهمیت هم باعث شده تا حساسیت‌ها برای خرید بهترین نوع اجاق روزبه‌روز بیشتر شود. در این بین اجاق گاز رومیزی به‌عنوان یکی از مدرن‌‌ترین انواع اجاق شناخته می‌شود که ظاهر جمع‌وجور و دلبرش باب سلیقه‌ی خانم‌های مدرن‌پسند است. هرچند جذابیت اجاق گاز صفحه ای تنها در ظاهرش خلاصه نمی‌شود!

اگر این جذابیت چشمتان را گرفته اما نمی‌خواهید بی‌گدار به آب بزنید، پس این مقاله برای شماست! چون در ادامه بعد از آشنایی با انواع اجاق گاز صفحه ‌ای آشپزخانه ، از مزایا و معایبش هم برایتان خواهیم گفت تا با یک انتخاب درست، قلب خانه‌تان را تا سالیان سال بیمه کنید.

کدام مدل اجاق گاز صفحه ای را بخرم؟

حتماً شما هم قبول دارید که برای یک انتخاب درست، شناخت کافی حرف اول را می‌زند! به همین دلیل ما هم قصد داریم پیش از صحبت درباره‌ی نکات مهم خرید اجاق، قیمت گاز رومیزی و… شما را با انواع و اقسام مدل‌های این وسیله خانگی پرکاربرد آشنا کنیم، تا مطمئن شوید کدام مدل به سلیقه‌تان نزدیک‌تر است.

خوب است بدانید که اجاق گازهای رومیزی را می‌توان از نظر نوع قرارگیری و نوع انرژی مصرفی تقسیم‌بندی کرد:

اجاق های رومیزی از نظر نوع قرارگیری به دو شکل وجود دارند:

  1. اجاق گاز توکار

اجاق توکار، نوعی اجاق گاز صفحه ای است که روی کانتر یا کابینت آشپرخانه نصب می‌شود. برای نصب این نوع اجاق‌ها لازم است قسمتی از کابینت یا میز برش داده شود، به همین دلیل بعد از نصب، دیگر قابل جابه‌جایی نیستند. پس اگر یک اجاق گاز توکار را انتخاب کردید، پیش از هر کاری یک محل مناسب برای نصبش پیدا کنید تا بعداً پشیمان نشوید چون راه برگشتی ندارید!

  • اجاق گاز روکار

اجاق روکارنوعی اجاق گاز رومیزی یا صفحه ای است که داشتن قابلیت جابه‌جایی یکی از مزیت‌های مهم آن است. این نوع اجاق‌ها معمولاً از انواع توکار کوچکترند و تعداد شعله‌های کمتری دارند.

از نظر نوع انرژی مصرفی هم ۳ نوع اجاق گاز رومیزی در بازار موجود است:

  1. اجاق رومیزی گازی

از آنجایی که اکثر خانه‌های ایرانی به لوله‌کشی گاز مجهزند، اجاق‌های گازی به محبوب‌ترین انواع اجاق تبدیل شده‌اند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با دیدن شعله‌ی آبی‌رنگ گاز احساس آرامش می‌کنید، انتخاب یک اجاق رومیزی گازی هم لذت این تماشا را برایتان ممکن می‌کند و هم به شما این امکان را می‌دهد تا حرارت اجاق‌تان را به‌راحتی تنظیم کنید.

به‌علاوه حرارت این اجاق‌ها نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است و در انواع جنس‌‌های شیشه‌ای، استیل و استیل- شیشه‌ای به فروش می‌رسد.

  • اجاق صفحه ای الکتریکی

برای روشن کردن اجاق رومیزی برقی یا الکتریکی دیگر نیازی به لوله‌کشی گاز ندارید، چون این المنت‌ها هستند که با کمک جریان الکتریسیته حرارت لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند. در این نوع اجاق‌ها، پیچ تنظیم شعله وجود ندارد و دکمه‌ها کاملاً لمسی‌اند.

به‌علاوه خبری از شعله‌ی آبی‌رنگ و سرشعله‌های فلزی نیست و فقط خطوطی برای مشخص کردن محل قرارگیری المنت‌ها طراحی شده که همین ویژگی کارِ تمیز کردن اجاق را ساده‌تر می‌کند. هرچند حرارتشان به اندازه‌ی گرمای شعله‌های گازی نیست!

جنس اجاق‌‌های رومیزی الکتریکی معمولاً ترکیبی از شیشه و سرامیک است. جذابیت ظاهری و طراحی مینیمال این اجاق‌ها مهم‌ترین ویژگی‌ای است که در نگاه اول، نظر خانم‌های مدرن را به خود جذب می‌کند.

  • اجاق گاز صفحه ای القایی

احتمالاً برایتان جالب است اگر بدانید حرارت اجاق گاز رومیزی القایی با استفاده از خاصیت الکترومغناطیسی تامین می‌شود؛ در واقع با قرار دادن ظرف در محل شعله یک میدان الکترومغناطیس بین ظرف و شعله به‌وجود می‌آید که باعث تولید انرژی و گرما می‌شود.

به همین دلیل فقط ظرف‌های رسانا و مخصوصی را می‌توانید روی شعله‌ی این اجاق‌ها قرار دهید و ظرف‌های روکش‌داری مثل ظروف لعابی و یا پیرکس که از جنس شیشه‌ی نسوز هستند، برای اجاق‌های القایی قابل استفاده نیستند.

اما به‌جز این محدودیت، اجاق های رومیزی القایی مزایای متعددی هم دارند از جمله اینکه نسبت به نمونه‌های برقی سریع‌تر گرم می‌شوند و به‌غیر از شعله‌ها سایر قسمت‌های اجاق همیشه سرد است. البته قیمت گاز رومیزی القایی نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است.

چرا اجاق گاز رومیزی انتخاب خوبی است؟

حالا که با انواع مدل‌های گاز صفحه ای آشپزخانه آشنا شده‌اید، وقتش رسیده که مزیت‌های متنوع این اجاق‌ها را هم یکی یکی برایتان رو کنیم تا بهتر متوجه شوید که دلیل پرطرفدار بودن اجاق گاز رومیزی چیست؟!

از ظاهر جذاب و سبک مدرن این اجاق‌ها که بگذریم به مزایای مهم دیگری هم می‌رسیم از جمله:

  1. اجاق گاز صفحه ای ، جمع‌وجور و کوچک است، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و باعث می‌شود آشپزخانه بزرگتر به‌نظر برسد. همچنین به استفاده‌ی از فضای آشپزخانه کمک می‌کند.
  2. نسبت به اجاق‌های ایستاده یا مبله سبک‌ترند و حمل‌ونقل راحت‌تری دارند.
  3. به دلیل داشتن سنسورهای دیجیتال و اتوماتیک، ایمن‌ترند و خطر آتش‌سوزی را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.
  4. در صورتی که اجاق و فر را همزمان در آشپزخانه روشن کنید، گرمای کمتری تولید می‌شود و برخلاف اجاق‌های فردار، آشپزخانه را به کوره تبدیل نمی‌کنند!
  5. قیمت گاز رومیزی نسبت به اجاق‌های ایستاده پایین‌تر است.

معایب اجاق گاز رومیزی چیست؟

با وجود مزیت‌های متعدد، اجاق های صفحه ای محدودیت‌هایی هم دارند، از جمله این‌که:

  • فر ندارند، بنابراین در صورتی که برای پخت‌وپز به فر نیاز دارید، لازم است یک فر جداگانه خریداری کنید.
  • اجاق گاز توکار قابلیت جابه‌جایی ندارد.
  • اجاق گازهای صفحه ای معمولاً نسبت به نمونه‌های ایستاده، استحکام کمتری دارند.

در هنگام خرید اجاق گاز توکار یا رومیزی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر تصمیمتان را گرفته‌اید که با نصب یک اجاق گاز توکار یا صفحه ای ظاهر آشپزخانه‌تان را شیک و جذاب‌تر کنید، پس خوب است در هنگام خرید به این نکات توجه داشته باشید:

  1. اولین و مهم‌ترین شاخص برای انتخاب گاز صفحه ای آشپزخانه ، اعتبار برند، گارانتی، خدمات پس از فروش و داشتن نشان استاندارد است.
  2. اندازه‌ی اجاق گاز رومیزی باید متناسب با محلی باشد که برای نصب در نظر دارید. بنابراین پیش از خرید، عرض میز یا کابینت و فضای موجود را به دقت اندازه‌گیری کنید تا در هنگام خرید میان اجاق های رومیزی کوچک و بزرک سردرگم نشوید!
  3. نکته‌ی دیگر، توجه به جنس اجاق گاز است. البته از نظر استحکام، اجاق رومیزی استیل و شیشه‌ای هر دو بادوام و ماندگارند اما اگر نگران دردسرهای تمیز کردن اجاقتان هستید، باید بدانید که از این نظر هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.

برای مثال اجاق‌های استیل با اینکه گرد و لکه را دیرتر نشان می‌دهند ولی تمیز کردنشان چندان ساده نیست، تا جایی که گاهی لازم است برای پاک کردن اجاق‌های استیل دست به دامن شوینده‌ها و سرکه شوید.

از طرف دیگر اجاق های صفحه ای شیشه‌ای با وجود اینکه لکه ها را زود نشان می‌دهد اما با یک دستمال نرم به‌سادگی تمیز می‌شوند.

  • توان حرارتی گاز صفحه ای آشپزخانه هم یکی از نکات مهم و قابل توجه است. در یک کلام، توان حرارتی بالا یعنی آشپزی سریع‌تر! پس بهتر است هنگام خرید به این ویژگی هم دقت داشته باشید.
  • تعداد شعله‌های گاز هم موضوع مهمی است. درصورتی‌که خانواده‌ی کم‌جمعیتی دارید و خیلی هم اهل مهمانی دادن نیستید، لازم نیست هزینه‌ی زیادی را برای خرید اجاق‌های پرشعله هدر بدهید.
  • مجهز بودن به فندک دیجیتال و ترموکوبل ایمنی اجاق را بیشتر می‌کند، زیرا در اجاق‌های ترموکوبل‌دار درصورت خاموش شدن ناگهانی شعله در اثر وزش باد یا سر رفتن غذا، جریان گاز هم بلافاصله قطع می‌شود.
  • در کنار این موارد خوب است به جنس شبکه یا سرشعله‌های گاز صفحه ای آشپزخانه تان هم توجه داشته باشید. در بین جنس‌های مختلف شبکه‌های چدنی معمولاً بادوام‌تر و باکیفیت‌ترند و راحت‌تر هم تمیز می‌شوند. هرچند نسبت به سایر جنس‌ها گرانترند.

مظنه‌ی قیمت گاز رومیزی در بازار چطور است؟

اگر برای خرید اجاق گاز صفحه ای در حال حساب و کتاب هستید و می‌خواهید درباره‌ی قیمت گاز رومیزی هم اطلاعاتی داشته باشید، باید بدانید که قیمت‌ها در بازار بسیار متنوع است اما نکته اینجاست که با کمی جستجو خیلی زود متوجه خواهید شد که قیمت گاز رومیزی نسبت به انواع اجاق‌های ایستاده، فردار و طرح فر پایین‌تر است.

بنابراین می‌شود گفت با خرید یک اجاق گاز توکار یا صفحه‌ای علاوه‌بر استفاده‌ی بهینه از فضای آشپزخانه، می‌توانید در هزینه‌هایتان هم صرفه‌جویی کنید.

 

در این مقاله علاوه‌بر معرفی انواع اجاق گاز صفحه ای ، مزایا و معایبشان را هم بررسی کردیم. همچنین سعی داشتیم با گوشزد کردن نکات ریز و درشت خرید اجاق رومیزی به شما کمک کنیم تا با اطمینان بیشتری اجاق دلخواهتان را راهی آشپزخانه‌ کنید. آشپزخانه‌ای که برقرار کردن جریان زندگی در خانه به یک اجاق گرمابخش احتیاج دارد. پس با یک انتخاب دقیق و درست، زندگی را به خانه و آشپزخانه‌تان دعوت کنید!

 

در حال حاضر میتوانید با مراجعه به وب سایت خاجی کالا انواع اجاق گاز های رومیزی رو مشاهده کنید و با مقایسه بین برندهای مختلف بهترین انتخاب را با توجه به نیازتان داشته باشید

 

منبع مطلب وبلاگ اسنوا


:: موضوعات مرتبط: اجاق گاز , ,
:: برچسب‌ها: اجاق گاز رومیزی , اجاق گاز صفحه ای , خاجی کالا ,



اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-195100
نوشته شده در چهار شنبه 25 آبان 1401
بازدید : 96
نویسنده : soli

آشپزخانه مهم‌ترین بخش و قلب تپنده‌ی هر خانه‌ای است و از کاربردی‌ترین تجهیزات آن اجاق گاز میباشد. اجاق گازها نقش کلیدی را در آشپزخانه ایفا میکنند و علاوه بر کاربردشان در پخت و پز تاثیر بسزایی در دکوراسیون آشپزخانه دارند.

با گسترش آپارتمان نشینی و کوچکتر شدن فضای آشپزخانه‌ها، استفاده از وسایل و تجهیزات با کم‌ترین حجم اجتناب ناپذیر است. به همین جهت استفاده از اجاق گازهای صفحه‌ای بسیار رواج یافته است.

اجاق گاز صفحه ای مدل SS-195100 با طراحی بسیار زیبا و شیک یکی از محصولات تولیدی شرکت ایرانی اسنوا و متناسب با استانداردهای روز دنیا میباشد.

اسنوا یکی از بهترین برندهای اجاق گاز ایرانی است که می‌توان آن را هم ردیف برندهای خارجی قرار داد و جز محبوبترین برندهای لوازم خانگی از جمله اجاق گاز محسوب میشود.

از مزایای اجاق گازهای اسنوا می‌توان به مواردی مثل : شعله زمان دار، ترموکوبل، تنظیمات قابل برنامه ریزی، گریل، شعله بالا و پایین و…. اشاره کرد. همچنین علاوه براین موارد باید بگوییم که اجاق گازهای برند اسنوا از جنس استیل برای رویه و بدنه خود استفاده می‌کنند و به همین دلیل کیفیت آن‌ها افزایش یافته است که و به نظافت آن کمک شایانی می‌کند.

جنس بدنه اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-195100 تمام استیل بوده و از نظر طراحی فوق‌العاده عمل کرده و محل قرارگیری شعله‌ها بسیار دقیق طراحی و اجرا شده است. این محصول دارای پنج شعله میباشد که شعله پلو پز آن در وسط اجاق گاز تعبیه شده است. این مدل از اجاق گاز صفحه ای اسنوا دارای عملکرد فوق العاده سریع در قطع و وصل کردن گاز میباشد و طبق آخرین متد روز دنیا ساخته شده است که زیبایی فراوانی به دکوراسیون آشپزخانه شما میدهد. گریل های این اجاق گاز دارای چدن لعاب کاری شده و مقاوم در برابر تغییر رنگ و شوک های حرارتی وارده است که شست و شو و نظافت آسانی را به‌همراه دارد و از ویژگی بارز اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-195100 میباشد چرا که چدنی‌ها در زیبایی اجاق گاز تاثیر بسزایی داشته و همچنین کیفیت رنگ و جنس آن نیز بسیار مهم میباشد. زیرا اگر از چدنی‌های بی کیفیت استفاده شود در اثر حرارت و به مرور زمان رنگ خود را از دست میدهند و باعث میشود اجاق گاز زیبایی روز اول خود را نداشته باشد. 

ولوم های اجاق گاز پیش رو از جنس آلومینیوم با مغزی ضد حرارت بوده و با کیفیت و طراحی ساده و زیبا در قسمت میانی و پایین اجاق گاز نصب شده اند. در کنار هر یک از این ولوم‌ها راهنمایی درج شده که نشان میدهد که به کدام شعله مربوط هستند.

 اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-195100 با داشتن رده مصرف انرژی  A، ابعاد 50*90 سانتی متر و سر شعله هایی با راندمان بالا دارای کیفیتی بی نظیر و استانداردهای روز دنیاست. از دیگر ویژگی‌های این اجاق گاز میتوان به فندک ساباف و ترموکوپل درجه یک ایرانی اشاره کرد که خیال خریداران را از نظر ایمنی راحت کرده است.

((یکی از مهم‌ترین اجزا اجاق گاز ترموکوپل میباشد که ایمنی اجاق گاز را تامین میکند. طراحی ترموکوپل بطوری است که حساسیت زیادی به نشت گاز دارد و اگر به هر دلیلی مثل سر رفتن غذا شعله خاموش شود و منجر به نشت گاز شود ترموکوپل وارد عمل شده و جریان گاز را قطع میکند. که قطع شدن به موقع گاز موجب جلوگیری از حوادثی مثل آتش سوزی میشود.))

لوازم خانگی اسنوا : نظیر ماشین لباسشویی، تلویزیون، یخچال فریزر و .... را با مناسب ترین قیمت و کیفیت میتوانید از هایپر ساختمانی خاجی و فروشگاه اینترنتی خاجی کالا با گارانتی معتبر شرکت انتخاب سرویس خریداری نمایید.

 

مشخصات

  • برند : اسنوا

  • نوع محصول : گاز صفحه ای

  • مدل : SS-195100

  • کشور سازنده : ایران

  • جنس بدنه : استیل

  • رنگ گاز : نقره‌ای

  • ابعاد : 50*90 سانتی متر

  • فندک الکتریکی : دارد

  • ترموکوپل : دارد

  • تعداد شعله : 5 شعله

  • فندك و ترموكوپل ساباف ايتاليا

  • ولوم آلومينيومي با مغزي ضد حرارت

  • سرشعله پلوپز ساباف (TC 3.8 KW)

  • سرشعله هاي راندمان بالا ساباف (SERIES II HE)

  • فندك فوق سريع TOP TIME


:: موضوعات مرتبط: اجاق گاز , ,
:: برچسب‌ها: SS-195100 , اجاق گاز صفحه ای , اسنوا , خاجی کالا ,



لوازم خانگی میگل
نوشته شده در سه شنبه 7 دی 1400
بازدید : 118
نویسنده : soli

امروزه لوازم خانگی به، عنوان بخشی جدایی ناپذیر در زندگی انسان تبدیل شده است. لوازم خانگی از مهم،ترین وسایلی هستند که انسان‌ها به، طور روزمره با آنها سروکار دارند و از آنها استفاده می‌کند. بنابراین طبیعی است که در هنگام خرید حساسیت و وسواس زیادی به خرج دهید و به دنبال مارک ها و برندهای معروف و باکیفیت باشید. برند میگل یکی از برندهای خوب و با کیفیت ایرانی است. MIGEL یکی از برندهای در حال پیشرفت است و بسیاری معتقدند که این برند به زودی به یکی از برترین و بهترین برندهای لوازم خانگی تبدیل می‌ شود.

این شرکت یکی از تولید کنندگان محصولات برقی آشپزخانه به شمار میرود. تاسیس این برند به حدود ۳۰ سال پیش باز می‌گردد و در واقع می‌ توان گفت برند میگل زیرمجموعه شرکت بازرگانی سنجه کیش می باشد که فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی ایرانی آغاز کرده است. این شرکت نمایندگی برندهای بزرگ دنیا چون فلر، متئو، دلونگی و… را برعهده دارد و به نوعی می‌ توان گفت که شرکت سنجه کیش، برند میگل را اخیراً به مجموعه اضافه کرده است.

استراتژى برند ميگل ارائه ى كالاهايى متناسب با سبك و روش زندگى مدرن ايرانى به همراه استانداردهاى اروپايى و كيفيت جهانى مى باشد. اين نگرش در خانواده كالايى لوازم برقى كوچك اعم از: نوشدنى هاى گرم، پخت و پز، غذاسازها، نظافت و اتوكشى، حرارتى و برودتى و لوازم شخصى برقى گسترش داده شده است. كالاهاى برند ميگل در كنار برند دلونگى و فلر از 24 ماه گارانتى و خدمات پس از فروش ويژه شركت سنجه كيش برخوردار مى باشد.

محصولات میگل

چای ساز میگل

چای ساز وسیله‌­ای است که امروزه وجودش در هر خانه ضروری است. فکرش را بکنید صبح است و شما باید خیلی سریع به محل کار برسید؛ اما مگر می‌شود بدون صرف چای سرحال و شاداب به اداره یا محل کارتان بروید؟ چای ساز در کم­ترین زمان ممکن می‌­تواند نوشیدنی دلچسب‌تان را آماده نماید. بنابراین چه بهتر که از چای ساز میگل استفاده کنید. 

 

چای ساز میگل مدل GTS 070

چای ساز میگل مدل GTS 070 جزو چایسازی هایی است که از نظر ظاهری بسیار زیباست و طراحی شکیلی دارد. کتری این چایساز بسیار حجیم است و 2.5 لیتر حجم دارد و قوری این دستگاه نیز 700 میلی لیتر ظرفیت دارد.

کتری این دستگاه از جنس شیشه است و از نوع کتری های بی سیم است که قابلیت چرخش 360 درجه ای بر روی کفی را دارد. در کنار چای ساز میگل مدل GTS 070 نشانگر میزان آب تعبیه شده است که در هر لحظه میتوانید میزان آب موجود در کتری را مشاهده کنید. صافی جداشدنی این چایساز از جنس استیل ضدزنگ است و حجم مناسبی دارد. همچنین این محصول دارای قابلیت گرم نگهدار می باشد.

 

چای ساز میگل مدل GTS190

چای ساز میگل مدل GTS190 تولید شده توسط شرکت میگل( Migel ) آلمان می باشد اگر به دنبال یک چای ساز بدون محدودیت هستید بهتر است در مورد این چای ساز بیشتر بدانید، در ادامه به بررسی مشخصات آن می پردازیم. چای ساز میگل مدل ۱۹۰ دارای موتور پرقدرت ۱۹۰۰ واتی جهت تهیه چای و قدرت ۱۰۰ وات برای گرم نگه داشتن آن می باشد.

چای ساز ۱۹۰ میگل دستگاهی برقی بوده و از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای پایه نیز برخوردار می باشد که آن را به محصولی کاملا ارگونومیک تبدیل کرده است. بدنه این چای ساز حرفه ای دوجداره است و دارای یک صافی قوری از جنس استیل ضد زنگ نیز می باشد.مخزن چای ساز ۱۹۰ دارای گنجایش ۱٫۷ لیتری آب است و این امکان را می دهد تا بتوان آب را با مقدار زیادی، برای سرو چای و یا دیگر نوشیدنی ها آماده نمود.

از دیگر مشخصات چای ساز میگل مدل GTS190 می توان به نقطه جوش سریع آب، سیستم سوئیچ از حالت جوش به گرم نگهدارنده، سیستم گرم نگهدارنده، ترموستات ایمنی (قطع جریان برق در حالت کتری خشک)، نشانگر میزان آب کتری، چراغ نشانگر جوش آوری و گرم نگهداری و دارا بودن محل جمع آوری سیم در زیر کفی اشاره نمود.

 

مخلوط کن MIGEL

 

 

تصور کنید یک روز گرم تابستانی از محل کار به خانه بر می‌گردید‌. در چنین حالتی که خسته و گرمازده هستید هیچ چیزی بیش­­تر از یک نوشیدنی خنک نمی­‌چسبد. یا شاید دوست داشته باشید یک روز بارانی و مزه یک سوپ گرم و دلچسب را تصور کنید. در هر دو حالت وجود یک مخلوط کن خوب و حرفه‌ای بسیار خوب است و کمک می‌کند که شما هرچه سریع‌­تر به مقصود و مطلوب خود برسید.

 

مخلوط کن میگل مدل GBL 800

مخلوط‌ کن میگل مدل «gbl-800» دستگاهی کاربردی است که بدنه مستحکم استیل آن باعث دوام و طول عمر دستگاه می‌شود. موتوری این مخلوط ‌کن دارای توان 800 وات است. این محصول پارچی از جنس شیشه با ظرفیت 1.5 لیتر دارد که می‌توان انواع مواد سرد و گرم را با اطمینان خاطر در آن مخلوط کرد.

تیغه‌های این مخلوط‌کن از استیل ضدزنگ ساخته‌شده که گزینه‌ای مناسب برای خرد کردن مواد سخت مانند یخ است. ولوم چرخشی باقابلیت تنظیم سرعت در 2 حالت، امکان مخلوط کردن مواد سفت و نرم را به‌راحتی امکان‌پذیر می‌سازد. مخلوط‌ کن میگل مدل «gbl-800» دارای عملکرد پالس است که این امر، موجب افزایش بازدهی این مدل شده است. برای امنیت بیشتر، این دستگاه مجهز به میکرو سوئیچ است که امنیت بیشتر در هنگام استفاده را برای شما به ارمغان می‌آورد. ابعاد این دستگاه برابر با 380x180x200 میلی‌متر است باعث می‌شود فضای زیادی از آشپزخانه شما اشغال نشود.

 

مخلوط کن میگل مدل 1200 GBL

مخلوط کن میگل مدل GBL 1200 با امکان تنظیم سرعت در 10 درجه‌ی مختلف و عملکرد پالس یکی از گزینه‌های مناسب برای قرار گرفتن در آشپزخانه‌ی شماست. جنس تیغه‌ی این محصول از استیل ضد زنگ و جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک با روکش استیل است. توان مصرفی این محصول 1000 وات است و ظرفیت 1.8 لیتری پارچ آن امکان مخلوط کردن مواد غذایی زیادی را برای شما فراهم خواهد کرد.

این مخلوط کن کیفیت بالایی دارد و می‌توانید با توجه به نوع و حجم مواد خوراکی قرار داده شده در آن، عملکرد دستگاه را تنظیم کنید. این محصول جدای از کارایی و کیفیت بالا و قابل قبول، طراحی کلاسیکی دارد و جلوه‌ی زیبا و خاصی به آشپزخانه‌ی شما خواهد بخشید.

 

پلوپز میگل مدل GRC 830

برای افرادی که به آشپزی علاقه دارند و به دنبال راه آسان برای پخت غذا هستند پلوپزهای چندکاره یا همان Multi Cooker بهترین گزینه است. پلوپز میگل مدل GRC 830 به صورتی طراحی‌شده تا فضای زیادی را اشغال نکند. بدنه این محصول پلاستیکی است. یکی از ویژگی‌های این مدل دستگیره‌ای است که برای این پلوپز تعبیه‌شده است. با استفاده از این دستگیره به‌آسانی قادرید این مدل را جابه‌جا کنید. پلوپز میگل مدل GRC 830 یا همان Multi Cooker یک کالا 8 کاره است.

               

این ویژگی با توجه به ابعادی که این پلوپز دارد استاندارد و مطلوب است. با استفاده از این مدل می‌توانید برنج، ته دیگ، ته‌چین و کیک تهیه کنید. ظرفیتی که برای این محصول در نظر گرفته‌شده 3 لیتر است.

 

پلوپز میگل مدل GRC860

پلوپز میگل مدل «GRC860» از سری محصولات بند میگل است. ظرفیت این پلوپز بالاست و می‌تواند برای یک خانواده یا گروه پرجمعیت هم مورداستفاده قرار گیرد. این محصول تنها یک پلوپز نیست؛ بلکه قابلیت‌های زیادی دارد. عملکرد پخت برنج، تهیه‌ی ته‌دیگ، حلیم، سوپ، بخارپزکردن، فرنی، ماست‌بندی، آرام‌پزکردن و تهیه‌ی ماکارونی و پاستا، تعدادی از قابلیت‌های این دستگاه است. قابلیت گرم‌کردن مجدد برنج بسیار کارآمد است و پلوی سرد را مانند پلوی تازه پخته‌شده، آماده‌ی صرف می‌کند. نمایشگر باکیفیت دیجیتال و درشت این محصول، امکان بهره‌مندی از امکانات آن را راحت‌تر می‌کند. در دستگاه با یک دکمه باز می‌شود و ظرف اصلی داخل آن قرار می‌گیرد.

                          

فیلتر روی در به طریقی متصل شده که به‌راحتی می‌توان آن را خارج کرد تا در دستگاه از سمت داخل تمیز باشد. روکش ظرف، تفلون و درجه‌بندی‌شده است. از سایر لوازم جانبی این دستگاه چندکاره، ظرف بخارپز آن است که می‌توان برای تهیه‌ی سبزی‌ها و گوشت پخته از آن استفاده کرد. کفگیر و ملاقه‌ی مخصوص هم به همراه این محصول عرضه می‌شود که از قابلیت قرارگیری در کنار دستگاه برخوردار است. کابل برق از بدنه جداست و حمل‌ونقل آن به‌راحتی انجام می‌شود. بدنه‌ی دستگاه همواره خنک است و خطری ایجاد نمی‌کند. روی بدنه یک دستگیره هم وجود دارد که برای حمل مصرف می‌شود. برند میگل یکی از زیر مجموعه های شرکت فلر می باشد که از تولیدکنندگان مطرح لوازم‌خانگی برقی بوده که عرضه‌ی محصولات باکیفیت و اقتصادی، باعث شهرت و محبوبیت این شرکت شده است.

 

آسياب میگل مدل GEG 200

آسیاب میگل مدل GEG 200 یکی از محصولات شرکت MIGEL می باشد. این محصول با کیفیت بالا و همچنین کاربرد زیاد برای خانم ها ؛ یکی از لوازم ضروری برای زندگی امروز می باشد . این آسیاب برقی با ظرف جداشدنی قابل شست و شو و گنجایش 200 گرم انتخاب مناسبی جهت آسیاب دانه های روغنی و خشک می باشد . بدنه و تیغه استیل ضدزنگ از ویژگی های خاص این دستگاه می باشد .

آسیاب میگل مدل GEG 200 با طراحی زیبا و جنس فوق العاه انتخاب بسیاری از خانم های خانه دار می باشد . با این طراحی و حجم این محصول را می توان در فضاهای مختلفی در آشپزخانه قرار داد . و طراحی و رنگ آن با توان این محصول حدود 200 وات می باشد . این محصول مناسب آسیاب کردن زعفران ، دانه های روغنی و همچنین دانه های خشک می باشد . همچنین وجود یک دکمه روشن/ خاموش کار با این دستگاه را آسان کرده است. این محصول دارای درب شفاف می باشد تا عملیات آسیاب کردن به راحتی قابل مشاهده باشد .


:: برچسب‌ها: لوازم خانگی میگل, میگل , MIGEL , خرید آنلاین لوازم خانگی , خرید لوازم خانگی میگل , لوازم برقی آشپزخانه میگل , خرید اینترنتی لوازم برقی آشپزخانه , لوازم خانگی , لیست قیمت لوازم خانگی میگل ,



لوازم خانگی ناسا الکتریک
نوشته شده در پنج شنبه 11 آذر 1400
بازدید : 133
نویسنده : soli

 

برند ناسا الکتریک در سال ۱۳۹۲ علامت تجاری خود را در حوزه­‌ لوازم خانگی با هدف تحقق شعار "نهایت امنیت، سلامت و آرامش" در تولید محصولات خانگی در ایران به ثبت رسانید و فعالیت خود را در این حوزه با واردات کالا از مبادی رسمی کشور شروع کرد. این برند با هدف تولید کالاهای با کیفیت و کامل، سال ها است که در زمینه تولید و عرضه لوزام خانگی مشغول به فعالیت است.

این برند گواهی نامه های زیادی از جمله گواهی نامه بین المللی استاندارد جهت حفظ سلامت مصرف کننده و محیط زیست را از کشور آلمان کسب کرده است. سبد محصول های ناسا الکتریک روز به روز پیشرفته تر و به روز تر از قبل می شوند. محصولات برند ناسا الکتریک ساخت کشور چین، و تحت لیسانس آلمان هستند. مهم ترین هدف برند ناسا الکتریک جلب رضایت مشتریان و همچنین تولید محصولات با کیفیت بوده که با تلاش های بی وقفه خود به این اهداف دست پیدا کرده است.

در ناسا الکتریک این باور وجود دارد که خدمات پس از فروش تعیین کننده کیفیت محصولات است چرا که تولید و ارائه محصول در بازار به سادگی اتفاق می‌افتد و این خدمات پس از فروش است که میزان تعهد یک شرکت در قبال مصرف کنندگان را تعیین می‌کند. مهمترین دغدغه واحد خدمات پس از فروش ناسا الکتریک خدمت‌ رسانی صحیح و کسب رضایت مشتریان می‌باشد و به همین جهت با استقرار نرم افزارهای لازم اقدام به کنترل خدمات در واحد خدمات پس از فروش می‌نماید.

 

مخلوط کن ناسا الکتریک

گاهی اوقات تهیه مواد اولیه یک سوپ خوشمزه و یا درست کردن یک اسموتی لذیذ ممکن است کاری سخت و دشوار به نظر بیاید. اما خرید یک مخلوط کن حرفه ای می تواند کار شما را بسیار راحت کند. یکی از محصولات محبوب و پر کاربرد برند ناسا الکتریک مخلوط کن آن می باشد.

توان بالا، موتور قوی، ظرفیت مناسب از ویژگی های مهم مخلوط کن برند ناسا الکتریک است. علاوه بر این ویژگی ها، امکان میکس کردن، خرد کردن یخ ها، پوره کردن مواد غذایی، تهیه انواع اسموتی و شیک ها، در این مخلوط کن های وجود دارد.

 

مخلوط کن ناسا الکتریک مدل NS-929

 

 

دستگاه مخلوط کن برقی NS-929 که برای مخلوط کردن مایعات به کار می رود از وسایلی به شمار می رود که می تواند نوشیدنی های سرد و معجون های خوشمزه ای را در چند ثانیه برای شما تهیه کند.
علاوه بر این، تهیه سوپ، سس، غذای کودک، قابلیت خرد کرن انواع میوه، سبزیجات و یخ از دیگر کاربردهای دستگاه مخلوط کن به شمار می رود .
این دستگاه قادر است تمامی مواد غذایی سفت و نرم، حتی یخ را به صورت یکدست خرد و له کند . موتور قدرتمند، تیغه های محکم، آسانی و سرعت کار از ویژگی های یک مخلوط کن خوب به شمار می رود . تیغه های تیز با جنس استیل از بهترین نوع در بین تیغه ها هستند که مقاومت و کارایی بیشتری نسبت به دیگر انواع خود دارند.

 

 

مشخصات کلی :مخلوط کن-آسیاب ناسا الکتریک مدل NS-929 

  • دستگاهی بسیار پرقدرت، کاربردی و باکیفیت
  • قدرت موتور 600 وات
  • محصولی دومنظوره برای خرد و مخلوط کردن مواد غذایی
  • دارای بدنه از جنس استیل و پلاستیک مرغوب
  • دارای یک دکمه چرخان
  • عملکرد پالس یا ضربه‌ای
  • مجهز به پارچ شیشه‌ای با بدنه مدرج و ظرفیت 1.5 لیتر
  • درب پارچ مجهز به دهانه شکرریز
  • دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ
  • آسیاب از جنس شیشه با ظرفیت 0.5 لیتر و تیغه استیل جداشونده
  • پایه‌های ضد لرزش
     

مخلوط کن ناسا الکتریک مدل NS-930

 

 

این روزها لوازم آشپزخانه برقی کار خانم ها را راحت تر کرده اند و براحتی کمک می کنند تا در سریع ترین زمان مواد اولیه غذای را آماده کنید.یکی از همین لوازم کمکی آشپزخانه، مخلوط کن است.همان طور که خودتان هم می دانید مخلوط کن وسیله ای است برای مخلوط کردن مایعات و مواد غذایی نرم و یا به بوسیله آن میتوانید برای تهیه نوشیدنی ها و معجون های مختلف و یا سوپ و پوره برای کودک تان کمک بگیرید.از ویژگی های یک مخلوط کن خوب می توان به موتور قدرتمند، تیغه های محکم و مقاوم، طریقه کار آسان، پارج بزرگ، خرد کردن یخ اشاره کرد.
اگر به یک مخلوط کن که در یک چشم به هم زدن کار را شما را راه بیاندازید نیاز دارید این مدل مخلوط کن بهترین پیشنهاد برای شماست.مخلوط کن ناسا الکتریک مدلNS-930 یکی از بهترین نوع مخلوط کن هاست. این مخلوط کن دارای توان 850 وات و ظرفیت 1.5 لیتر تیغه استیل ضدزنگ برای سهولت شکستن یخ و طراحی زیبا و ارگونومیک می باشد.
 


 
مشخصات کلی :مخلوط کن-آسیاب ناسا الکتریک مدل NS-930

  • کارکردی مناسب و دوگانه
  • مخلوط کن و اسیاب
  • طراحی زیبا و شیک
  • قدرت موتور 850 وات
  • جنس بدنه محصول دوکاره استیل
  • جنس تیغه دستگاه دوکاره از استیل باکیفیت و ضدزنگ با دوام بالا
  • دارای ایمنی محافظ موتور
  • پایه های دستگاه ضد لرزش بوده و دارای قفل ایمنی
  • دارای تیغه های مخصوص برای خرد کردن یخ
  • یک پنل با ولوم کنترلی و یک دکمه تعبیه شده
  • دارای عملکرد خرد کردن یخ، تهیه اسموتی و عملکرد پالس یا ضربه
  • شیشه مخلوط کن دستگاه دوکاره از جنس شیشه نشکن و با ظرفیت 1.5 لیتر
  • دهانه شکر ریز

مخلوط کن ناسا الکتریک مدل NS-1961

 

 

مخلوط کن ناسا الکتریک مدل NS-1961 یکی از دستگاه های شرکت ناسا الکتریک می باشد که از طراحی زیبا و کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب بهره مند است. این مخلوط کن جز بهترین مخلوط‌ کن‌ های ناسا الکتریک است که جهت تهیه انواع نوشیدنی های خنک کاربرد دارد. این مخلوط کن مجهز به موتور 10 سطح سرعت پر قدرت و همچنین دارای عملکرد ضربه ای پالس Pulse است که مانع از فشار بیش ازحد به موتور دستگاه می گردد که باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. عملکرد پالس جهت گرفتن نتیجه سریع تر و بهتر در مخلوط کردن مواد کاربرد دارد.

 

 

مخلوط کن ناسا الکتریک مدل NS-1961 مجهز به پارچ شیشه ای با ظرفیت 1/8 لیتر می باشد. این پارچ مدرج بوده و از طریق بدنه شفاف و شیشه ای آن می توان میزان مواد داخل پارچ را مشاهده کرد و بر میزان مخلوط شدن مواد نظارت داشت. شرکت ناسا الکتریک در این مدل از موتور پر قدرت 1800 وات استفاده کرده که در درست کردن انواع نوشیدنی کمک می کند. این دستگاه با اشغال فضای کوچکی از آشپزخانه، آبمیوه ای خنک را در کوتاهترین زمان ممکن برای شما تهیه می کند. قطعات مخلوط کن ناسا الکتریک مدل NS-1961 غیر از موتور قابلیت جدا شدن را دارند و به راحتی قابل شست و شو است.

 

آبمیوه گیری برند ناسا الکتریک

در روز هایی که گرمای طاقت فرسای تابستان مارا کلافه می کند. نوشیدن یک آبمیوه خنک چاره کار ماست. شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که علاقه ای به نوشیدن آبمیوه های صنعتی ندارید و ترجیح می دهید آبمیوه ای را بنوشید که طبیعی باشد. برای این کار لازم است تا یک آبمیوه گیری قدرتمند در خانه داشته باشید. آبمیوه گیری های برند ناسا الکتریک دارای جنس بدنه محکم و همچنین تیغه هایی ضد زنگ هستند.

امکانات گوناگونی از جمله گنجایش بالا، مخزن تفاله گیر، تیغه های قوی و امکان تنظیم سرعت دلخواه، وجود دارد که آبمیوه گیری های برند ناسا الکتریک را به یک گزینه مناسب برای خرید، تبدیل می کنند.

 

آب مرکبات گیری ناسا الکتریک مدل NS-911

 

 

آب مرکبات گیری NS-911 ناسا الکتریک یک محصول تک کاره بوده، که قابلیت آبگیری میوه‌هایی نظیر پرتقال و لیمو را دارد. این آب مرکبات‌گیری برقی با توان 100 وات از پس آبگیری میوه‌های سفت و سخت برمی‌آید. برای این محصول دو سری مخروطی در نظر گرفته شده است، که برای آب گیری میوه‌هایی نظیر پرتقال و لیمو طراحی شده‌اند. یک فیلتر یا صافی نیز برای جداسازی تفاله و تکه‌های بزرگ در نظر گرفته شده است، این صافی از جنس استیل ضد زنگ بوده و از کارکردی مطلوب برخوردار است. جنس سری‌های مخروطی از پلاستیک با کیفیت بوده و قابلیت جداسازی آسانی دارند.

 


تمامی قطعات آب مرکبات گیری NS-911 به راحتی جدا شده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. عملکرد این دستگاه از نوع فشاری بوده و با فشار دادن اهرمی که بر بالای مخروطی قرار داده شده است، مخروطی به چرخش درآمده و عملیات استخراج آب میوه‌ها شروع می‌شود. بدنه آب مرکبات گیری 911 از جنس استیل ضد زنگ بوده و رنگ نقره‌ای آن به زیباتر شدن دستگاه کمک کرده است. شیر خروجی آب میوه از قابلیتی به نام سیستم ضد چکه بهره می‌برد، این سیستم مانع از خروج آبِ میوه می‌شود. پایه‌های که در زیر این دستگاه قرار گرفته‌اند خاصیت ضد لغزش داشته و مانع از تکان خوردن دستگاه بر روی سطوح مختلف خواهند شد.

 

آبمیوه گیری چند کاره ناسا الکتریک NS-915

 

 

آبمیوه‌گیری چند کاره ناسا الکتریک از دیگر دستگاه‌هایی است که بصورت حرفه‌ای برای گرفتن آبِ میوه و مخلوط کردن مواد مختلف و آسیاب کردن تولید شده است. NS-915 که به عنوان غذاساز نیز معرفی شده است عملکردهای متنوع و کاربردی دارد و در واقع یک دستگاه چند منظوره برای سرعت بخشیدن به کارهای مختلف آشپزی است. بدنه اصلی این محصول از جنس استیل نقره‌ای رنگ ساخته شده که در ترکیب با تکه‌های پلاستیکی طراحی خاصی عاید آبمیوه‌گیری غذاساز ناسا الکتریک NS-915 شده است. تمام قطعاتی که به همراه این آبمیوه گیری عرضه می‌شوند نظیر مخلوط کن و آسیاب دارای ظرفی از جنس شیشه بوده و همین شیشه‌ای بودن باعث شده که جذابیت ظاهری دستگاه چند برابر گردد، البته ظاهر زیبا وزن سنگین را هم به همراه دارد. ظرف غذاسازی که در این مجموعه دیده می‌شود، از جنس پلاستیک بوده و دارای ظرفیت 1.2 لیتر می‌باشد و بدنه آن از جنس پلاستیک شفاف می‌باشد. 

 

 

موتور قدرتمندی که برای این آبمیوه گیری غذاساز چند کاره در نظر گرفته شده دارای حداکثر توان مصرفی 800 وات می‌باشد و قدرت و سرعت بالایی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است. قابلیت تنظیم سرعت در 5 سطح مختلف از دیگر ویژگی‌های آبمیوه گیری ناسا الکتریک بوده که امکان تنظیم نمودن سرعت متناسب با بافت و نوع مواد را فراهم آورده است.

 

چرخ گوشت ناسا الکتریک

 

 

چرخ گوشت‌ها از ابزار ضروری در آشپزخانه‌های خانگی، رستوران‌ها و مکان‌های تجاری که گوشت را چرخ می‌کنند، محسوب می‌گردند. از قرن ۱۹ میلادی چرخ گوشت جایگزین چاقوهای بزرگ آشپزخانه شد. این کالا در سیر تکامل خود به شکل‌های مختلف تولید شد، در حال حاضر به سه شکل دستی، صنعتی و ترکیبی در دسترس است. نوع دستی آن که مشابه چرخ گوشت‌های اولیه است، فاقد موتور بوده و در محل‌های بدون برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس آن از استیل و یا روکش آلومینیومی است. زمانی که قرار است حجم بالایی از گوشت چرخ شود، از چرخ گوشت صنعتی بهره گرفته می‌شود، انواع مختلف گوشت را می‌توان در آن چرخ یا ترکیب کرد.

 

چرخ گوشت ناسا الکتریک مدل NS-317

 

 

چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-317 یکی از چرخ گوشت ‌های پرطرفدار ناسا الکتریک است ، که از موتور قدرتمند و کارآیی بالایی بهره می ‌برد . چرخ گوشت ناسا الکتریک 317 برخلاف دیگر محصولات تنها از پلاستیک در ساختار بدنه استفاده کرده است ، که از نوع ABS بوده و کیفیت بالایی دارد و براق بودنش باعث زیباتر دیده شدن محصول می ‌شود . ترکیب رنگ مشکی و خاکستری در بدنه باعث دو تکه به نظر رسیدن این چرخ گوشت می ‌شود ، به‌ طوری که رنگ مشکی به بخش پشتی و رنگ خاکستری به بخش جلویی بدنه اختصاص داده شده است . موتور قدرتمندی که در این دستگاه به کار رفته ، دارای حداکثر توان 2000 وات می‌ باشد و با این قدرت بالا می ‌تواند در کمترین زمان حجم قابل توجهی گوشت را چرخ کند . در این مدل برخلاف چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-313  امکان تنظیم سرعت را ندارد و تنها با همان سرعت تنظیم شده کار می ‌کند . گفتنی است که برخلاف بدنه که از پلاستیک است، تمامی قطعات از استیل ضد زنگ می باشند .

 

آون توستر ناسا الکتریک

در طی سال های اخیر شاهد حضور آون توستر ها در اکثر آشپزخانه ها هستیم. آون توستر  یا فر های رومیزی، کاربرد های گوناگونی دارند. برای مثال: برای گرم کردن غذا، تست کردن نان ها، پخت انواع شیرینی جات و کیک می توانید از این محصول استفاده کنید. وجود جوجه گردان در آون توستر ها، این امکان را برای شما فراهم می کند تا با چرخش مرغ بر روی جوجه گردان، حرارتی یکنواخت به غذای شما برسد.

 

آون توستر 40 لیتری ناسا الکتریک مدل NS-2040

 

 

آون توستر ناسا مدل NS-2040 از 2100 وات توان مصرفی برخوردار است. ظرفیت آن 40 لیتر می باشد و با 40 لیتر ظرفیتی که دارد به راحتی جواب گوی یک خانواده ی پرجمعیت می باشد. بدنه ی آون توستر ناسا از استیل ضد زنگ تشکیل شده است که در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم است، بر روی بدنه ی آون توستر شیار هایی وجود دارد که از گرم شدن موتور جلوگیری می کند و بدنه را خنک نگه می دارد. آون توستر ناسا دارای قابلیت یخ زدایی می باشد و در کمترین زمان ممکن مواد غذایی منجمد شده را یخ زدایی می کند. آون توستر ناسا از دو ولوم برای تنظیم دما و تایم بهره می برد.

 

 

مشخصات:

  • توان 2100 وات
  • جنس بدنه از ورق آلومینیوم
  • جنس درب پیرکس مقاوم در برابر ضربه و حرارت
  • پخت و گریل انواع غذاهای گوشتی، ماهی، پیتزا، شیرینی، سبزیجات، نان و … 
  • ظرفیت 40 لیتر همراه با جوجه گردان
  • دارای عملکرد کانوکشن
  • دارای چهار المنت حرارتی از جنس استیل به صورت دو المنت در بالا و دو المنت در پایین 
  • دارای چراغ داخلی از طریق درب شیشه ای جهت نظارت به مراحل پخت غذا
  • سهولت باز شدن تا زاویه 90 درجه
  • مجهز به سه ولوم چرخشی روی پنل که شامل کلید گردان کنترل دما قابل تنظیم از 100 تا 250 درجه سانتی گراد
  • قابلیت تنظیم کلید انتخاب عملکرد پخت در 6 وضعیت مختلف شامل المنت های بالا و پایین و عملکرد خنک کننده، المنت های بالا و کانوکشن، المنت های بالا و چرخ گردان، المنت های بالا و پایین، کانوکشن و چرخ گردان والمنت پایینی مجهز به کلید گردان تایمر زنگدار
  • مجهز به یک چراغ نمایشگر تعبیه شده بر روی پنل
  • دارای زنگ هشدار و خاموش شدن خودکار در پایان زمان تعیین شده

 

جاروبرقی برند ناسا الکتریک

 


جاروبرقی یکی از آن محصولاتی است که باید قبل از اقدام به خرید حتما اطلاعات کافی درباره آن را به دست بیاورید و به نکات مهمی توجه کنید. همانطور که می دانید نظافت منزل همیشه از اهمیت زیادی برخوردار بوده. مهم ترین وسیله برای نظافت منزل، جاروبرقی است.

جاروبرقی های برند ناسا الکتریک دارای توان مصرفی مناسب و طراحی بسیار زیبایی هستند. ویژگی مهم این محصولات، مجهز بودن آن ها به فیلتر هپا می باشد. این قابلیت در کنار سری های متنوع و قدرت مکش بالا می تواند دلیل محکمی برای انتخاب این محصول باشد.

 

جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS-9093

 

 

جاروبرقی ناسا مدل NS-9093 دارای قدرت موتور ۲۴۰۰ وات توان می‌تواند با قدرت کشش ایده‌آل تمام گرد و غبار را از فضای اطراف زدوده و محیط آرامی را برای شما رقم بزند. طراحی زیبا و ترکیب رنگ بدنه این جاروبرقی خوب می‌تواند مورد پسند افراد مشکل پسند و شیک باشد،

سرعت بالا و کشش جاروبرقی باعث می‌شود تا شما در زمان کمتر و با سرعت بیشتری محیط را پاکیزه و تمیز نمایید، یک جاروکشی حرفه‌ای و بهداشتی با کمک جاروبرقی ناسا‌الکتریک مدل NS-9093 به راحتی قابل انجام است.

دستگاه دارای کیسه دائمی بوده و به راحتی بعد از هربار جاروکشی و یا پر شدن کیسه می‌توانید آن را خالی و مجدداً استفاده نمایید تا دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای خریدن کیسه‌های جاروبرقی نداشته باشید.
آنچه این محصول زیبا و جاروبرقی خوب را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند‌، چرخش ۳۶۰ درجه آن می‌باشد که باعث می‌شود تا کار نظافت را ساده‌تر و سریع‌تر نموده و دسترسی به هر گوشه و هر زاویه‌ای به راحتی صورت بگیرد و نیازی به چرخاندن کل جارو و تحمل وزن آن را نداشته باشید.

 


مشخصات جاروبرقی ناسا مدل NS-9093


بر روی بدنه این دستگاه یک نشانگر برای نشان دادن وضعیت کیسه جاروبرقی قرار گرفته است و دیگر نیازی به خالی کردن مداوم و غیر استراتژیک کیسه ندارید، به این ترتیب می‌توانید با کنترل نشانگر متوجه زمان تخلیه کیسه جاروبرقی شوید و از حداکثر قدرت جاروبرقی در هر زمان استفاده نموده و از دستگاه در برابر استهلاک و تخریب نیز محافظت نمایید.

جاروبرقی ناسا‌الکتریک مدل NS-9093 دارای فیوز هوشمند محافظت بوده تا زمانی که جاروبرقی در حالت اضافه بر توان کاری  قرار می‌گیرد به طور خودکار خاموش شده و از جاروبرقی محافظت بنماید‌، این فیوز پس از سرد شدن دستگاه به حالت اولیه سوئیچ و اجازه می‌دهد تا دوباره از جاروبرقی استفاده کنید به این ترتیب یک جاروبرقی با طول عمر زیاد و مفید خواهید داشت و همچنین این سیستم با افزایش کارایی جاروبرقی موجب صرفه‌جویی در انرژی و زمان شما نیز خواهد شد.

 

پنکه ناسا الکتریک

 


این روز ها از وسایل متنوعی برای ایجاد سرما و خنک کردن محیط استفاده می شود. اما وجود یک محصول که قابلیت جا به جایی آسان را داشته باشد واقعا ضروری است. پنکه های برند ناسا الکتریک علاوه بر حالت ایستاده، قابلیت قرار گرفتن بر روی میز و دیوار را دارند. جنس پره های این محصولات از پلاستیک بوده و با توان بالایی محیط پیرامون خود را خنک می کنند. امکان زمان بندی و خاموش شدن خودکار با کمک تایمر و همچنین تغییر حالت باد با استفاده از حالت MODE در این پنکه ها وجود دارد. قابلیت کنترل از راه دور این پنکه ها نیز بسیار کاربردی است.

 

پنکه ایستاده ناسا الکتریک مدل NS-1114

پنکه ناسا الکتریک مدل NS-1114 با توان ۶۰ وات، طراحی منحصر بفرد و کیفیت عالی هوای مطبوع و خنک را به محل زندگی یا کسب و کار شما هدیه می‌دهد. بدنه دستگاه ترکیبی از فلز و پلاستیک می‌باشد که این ویژگی سبب کمتر شدن وزن و سهولت جابه‌جایی آن شده است. پنکه دارای ۵ پره پلاستیکی جهت افزایش عملکرد به میزان ۲۵% بوده که در داخل دو محافظ فلزی به اندازه ۱۶ اینچ قرار گرفته‌اند که نسبت به پنکه‌های دارای سه پره، سبب جابه‌جایی سریع‌تر و گسترده‌تر هوا می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه مجهز بودن به تایمر ۷.۵ ساعته می‌باشد که با تنظیم آن می‌توانید زمان خاموش شدن پنکه را از ۰/۵ تا ۷/۵ ساعت تنظیم کنید. پس از اتمام زمان مشخص شده پنکه بصورت اتوماتیک خاموش می‌شود. بر روی بدنه پنکه ناسا الکتریک مدل NS-1114 یک پنل دیجیتالی تعبیه شده است که جهت نمایش و انجام تنظیمات دلخواهتان می‌باشد.

 

 

ضمناً شبکه محافظ بصورت میله‌های نزدیک به هم طراحی شده به گونه‌ای که مانع از برخورد یا ورود دست کودک یا اجسام با پره‌های در حال چرخش شوند که این ویژگی دستگاه سبب فراهم آوردن آسایش خاطر شما می‌گردد. پنکه ناساالکتریک مدل NS-1114 قابلیت باددهی با سه سرعت مختلف را دارد که با فشردن کلید روشن/خاموش، پنکه شروع بکار کردن می‌کند. این دستگاه قابلیت کارکرد با سه سرعت کم، متوسط و زیاد را دارد که با فشردن مکرر کلید سرعت می‌توانید سرعت مناسب را تنظیم نمایید. همچنین این پنکه قابلیت وزش باد در سه حالت نرمال، طبیعی و خواب یا بی‌صدا را دارد که به عنوان مثال شما می‌توانید حالت بی‌صدا را به هنگام شب و موقع خواب استفاده کنید که صدای دستگاه به حداقل خود رسیده و وزش باد آن بسیار ملایم می‌شود و برای شما خوابی آرام و دلپذیر فراهم خواهد کرد.

همراه دستگاه یک عدد ریموت کنترل نیز ارائه شده است که می‌توانید تنظیمات عملکرد پنکه را بسته به نیاز خود در هر فاصله‌ای که از آن قرار گرفته‌اید مانند هنگام تماشا کردن تلویزیون و مطالعه کردن و یا وقتی که در پشت میز کار خود قرار گرفته‌اید به آسانی پنکه را تنظیم نمایید. پنکه ناساالکتریک مدل NS-1114 دارای عملکرد نوسانی برای افزایش منطقه وزش باد و چرخش بصورت ۱۸۰ درجه می‌باشد. همچنین جهت تنظیم ارتفاع دستگاه می توان ارتفاع لوله تلسکوپی را افزایش دهید و باد پنکه را برای هر ارتفاعی که مایلید، کوتاه‌تر یا بلندتر از حالت نرمال تنظیم کنید. در آخر لازم به ذکر است که این پنکه یک پایه ضد لرزش و لغزش را دارا است و می‌تواند بر روی سطوح مختلفی مانند فرش و موکت و یا سطوح سفت مانند سرامیک یا پارکت قرار گیرد، بدون اینکه در هنگام روشن بودن لرزش داشته باشد؛ همچنین این پایه مقاوم بوده و از افتادن دستگاه جلوگیری می‌کند.


:: برچسب‌ها: لوازم خانگی ناسا الکتریک , ملزومات برقی آشپزخانه , ناسا الکتریک , خرید آنلاین لوازم خانگی ناسا الکتریک , لوازم برقی خانه و آشپزخانه , چرخ گوشت ناسا الکتریک , آبمیوه گیری ناسا الکتریک ,



لوازم خانگی جی پلاس
نوشته شده در چهار شنبه 19 آبان 1400
بازدید : 136
نویسنده : soli

 

لوازم خانگی جی پلاس

برند جی پلاس یا گلدیران، به تازگی محصولات مختلف خود را به نمایش گذاشته است. در همین حال مشتری های زیادی را جذب خود کرده است. از سویی دیگر به علت تحریم های بسیار سنگین آمریکا، از ورود لوازم خانگی های خارجی جلوگیری شده است.

یکی از مزیت هایی که همه لوازم خانگی های جی پلاس دارند این است که، تمام قطعات آن از شرکت های بزرگ تامین می شود. این برند از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرده است. همچنین خدمات گسترده و متنوعی را برای کاربران ایرانی به ارمغان آورده است. یکی  دیگر از مزیت‌های خرید لوازم خانگی جی پلاس، استفاده از مدرن‌ترین امکانات این لوازم است.

محصولات جی پلاس

برند جی پلاس با تولید محصولات لوازم خانگی متفاوت قصد بر این دارد که، سبد کالایی کاملی را ارائه دهد. از این محصولات می توان به کولرگازی جی پلاس، تلویزیون جی پلاس، وایت برد هوشمند جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس، یخچال جی پلاس، DVD Player و… اشاره کرد.

بررسی کیفیت لوازم خانگی جی پلاس 

هر محصولی برای این که بتواند مشتری های زیادی را جذب خود کند، باید علاوه بر مناسب بودن قیمت، کیفیت لازمه را نیز داشته باشد. یکی از دلایل موفق بودن برند جی پلاس بالا بودن کیفیت لوازم خانکی است. برای ساخت هر محصول از جمله تلویزیون، کولرگازی، یخچال و… از قطعات خارجی از شرکت های بزرگ دنیا استفاده شده است.

خیلی از افراد ممکن است فرق بین دو برند ال جی و جی پلاس را ندانند. جی پلاس در سال ۱۳۹۸ جایگزین برند ال جی شده است. همچنین جی پلاس یک زیر مجموعه ای از شرکت گلدیران است.

معرفی انواع لوازم خانگی جی پلاس

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، لوازم خانگی های جی پلاس دارای تنوع های زیادی است تا متناسب هر سلیقه ای باشد. به همین امر بهتر است با انواع آن آشنا شویم.

تلویزیون جی پلاس

یکی از محصولات پرطرفدار جی پلاس، تلویزیون های آن است. طبیعتا وجود کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده که طرفداران زیادی را پیدا کند. ویژگی های مشترک تلویزیون های جی پلاس به خاطر Full HD بودن، دارای رابط هوشمند و پنل با کیفیت A است.

مشخصات تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65JU821S

 

     


تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65JU821S یکی از پرچمداران برند  جی پلاس است. این تلویزیون جی پلاس با تصویر 4K و  رزولوشن بالا است. کیفیت و امکانات بسیاری دارد و انتظاراتی که از یک تلویزیون هوشمند می رود را برآورده می کند از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندروید 6
  • قابلیت Screen Mirroring
  • توان تبدیل گوشی به کنترل لمسی تلویزیون با کمک نرم افزار ISMART
  • انتقال تصویر موبایل به تلویزیون
  • انتقال تصویر تلویزیون به موبایل
  • کامل بودن از نظر ورودی های مختلف (USB دو عدد، LAN، ورودی کامپوزیت و کامپوننت، Wi-Fi، بلوتوث، انواع ورودی و خروجی صدا)
  • زاویه دید بالا و پنل با کیفیت A
  • ریموت کنترل جادویی

مشخصات تلویزیون جی ‌پلاس مدل 50GU812S

تلویزیون جی‌پلاس مدل 50GU812S از جمله مدل های 4K جی پلاس است که با توجه با سایز کوچک‌تر یعنی 50 اینچ، نسبت به مدل قبلی با قیمت پایین تری عرضه می شود این تلویزیون هوشمند G امکانات قابل قبولی از جمله موارد زیر را در خود گنجانده است:

      

  • کیفیت تصویر UHD4K
  • سیستم عامل اندروید 4.4
  • کنترل هوشمند حرکتی
  • امکان Mirror تصاویر گوشی روی تلویزیون (Miracast)
  • بهبود خودکار تصاویر
  • زاویه دید بالا
  • وسعت رنگ فوق العاده
  • صدای قدرتمند

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-32JD612N 

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-32GD412N با سایز 32 اینچی مناسب مکان های کوچک تر مانند اتاق ها، مغازه های کوچک و آپارتمان های بسیار کوچک است. هرچند این تلویزیون جی پلاس هوشمند نیست اما امکانات آن در کنار قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول برای مصارف متداول مناسب و راضی کننده خواهد بود. طراحی باریک یا Slim آن ظاهری زیبا دارد و جای کمی می گیرد. کیفیت صدای خروجی 10 وات آن برای فضاهای کوچک کافی است. پنل این تلویزیون جی پلاس دارای زاویه دید گسترده و کیفیت پنل A از نوع پنل  IPS است. با توجه به کیفیت تصویر و قیمت حدوداً 2 میلیونی آن می توان تلویزیون ارزان جی پلاس را برای مصارف غیرهوشمند انتخابی مناسب و به‌صرفه دانست.

       
 

یخچال و فریزر جی پلاس

یکی دیگر از محصولاتی که چشم های زیادی را به خاطر ظرافت و زیبایی آن به خود خیره کرده است، یخچال و فریزرهای جی پلاس است. این محصول نیز مانند سایر لوازم خانگی های جی پلاس، از کیفیت مناسبی برخوردار است. یکی از آپشن های خوبی که برند جی پلاس در نظر گرفته است، ضمانت و گارانتی است که همراه خرید به شما می دهند.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید جی ‌پلاس مدل GSS-J905W

یخچال فریزر ساید بای ساید جی ‌پلاس مدل GSS-J905W مجهز به کمپرسور کم مصرف اینورتر با ظرفیت مناسب 456 لیتر و رده بندی انرژی A+ به بازار لوازم خانگی ایران عرضه شده است.

 

 

یخچال این محصول  3 طبقه و 2 کشو دارد. استفاده از کشو و طبقات باعث شده تا تفکیک مواد غذایی برایتان آسان‌تر باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل دو محفظه اختصاصی برای میوه و سبزیجات است.در قسمت فریزر این محصول نیز 4 کشو برای دسترسی آسانتر به مواد غذایی تعبیه شده است. به طوریکه این مدل یخچال و فریزر ساید‌بای‌ساید به مدل‌های چهار درب هم شهرت دارند.ظرفیت کلی این محصول 456 لیتر بوده که این میزان برای مصارف خانگی و خانواده‌های کم‌جمعیت یا متوسط مناسب است. برای تهویه بهتر این مدل به سیستم چندگانه هوای تازه مجهز شده است.

مشخصات یخچال جی ‌پلاس مدل GRF-J302W

یخچال جی پلاس مدل GRF-J302W از جمله یخچال های پایین فریزر جی پلاس هستند که مناسب خانواده های کم جمعیت خصوصاً زوج های جوان است. هرچند این یخچال از موتور اینورتر برخوردار نیست اما ویژگی های مثبتی همچون مصرف انرژی A+، ظرفیت 315 لیتری، سیستم چرخش هوای چندگانه، نمایشگر ال ای دی، فناوری انجماد سریع در کنار گارانتی 5 ساله گلدیران برخوردار است.

 

            
 

مشخصات یخچال فریزر جی ‌پلاس مدل GRF-J505T
یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J505T برای خانواده هایی مناسب است که می خواهند خیالشان از بابت فضای یخچال راحت باشد. این مدل یخچال فریزر با ظرفیت 525 لیتری و مصرف انرژی A++ برتری آشکاری نسبت به مدل GRF-J302W دارد.

موتور اینورتر نیز یکی از برتری های آن است هرچند بابت این تفاوت در امکانات باید قیمتی حدود 2 میلیون تومان بیشتر پرداخت کنید. نمایشگر ال ای دی، محفظه مخصوص تازه ماندن غذا، انجماد سریع در کنار ضمانت 5 ساله گلدیران سایر امکانات این مدل یخچال فریزر جی پلاس است.

 

گوشی جی پلاس
امروزه نیاز بازار به سمت گوشی های هوشمند است. اما به علت تحریم های اعمال شده توانایی خرید گوشی برندهای دیگر کاهش پیدا کرده است. به همین دلیل با تفکری هوشمندانه که شرکت گلدیران کرده، مشکل خرید گوشی نیز بر طرف شده است. چون از گوشی های جی پلاس نیز استقبال بسیار خوبی شده است.

در شعار گوشی های جی پلاس نوشته شده است: واقعیت، می‌ارزد که با توجه به امکانات و قیمت آن شعار مناسبی گفته شده است. به علت استقبال خوبی که شده احتمالا در میان دیگر برندها بدرخشد و یکی از مشکلات اقتصادی را در میان مردم کم کند.

مشخصات گوشی جی پلاس مدل Q10


 

گوشی جی پلاس مدل Q10 در دو رنگ آبی و مشکی عرضه شده است حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن برای ذخیره عکس ها و فیلم ها فضای قابل قبولی است همچنین RAM سه گیگابایتی آن نوید یک گوشی به روز برای نصب تعداد مناسبی اپلیکیشن بر روی این موبایل می دهد. در هر دو مدل گوشی چی پلاس از حسگر اثر انگشت استفاده شده است، گوشی جی پلاس مدل Q10 از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بهره می برد که اگر خیلی به عکاسی حرفه ای نمی پردازید برای استفاده های رایج کاملاً جوابگوست. نوع نمایشگر آن IPS با اندازه 6.3 اینچ است و از قابلیت چند لمسی پشتیبانی می کند. باطری 3500 میلی آمپری، اندروید 9 و دو سیم کارت بودن از دیگر مشخصات این گوشی محصول لوازم خانگی جی پلاس  است.

مشخصات گوشی جی پلاس مدل T10


 

گوشی جی پلاس مدل T10 دیگر گوشی ساخت برند G+ است و نسبت به Q10 در رده پایین تری قرار دارد هرچند از نظر کیفیت دوربین همانند مدل اول دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است اما حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است و حافظه رم آن 2 گیگابایت است. صفحه نمایش گوشی جی پلاس مدل T10 رزولوشن 1280 × 720 دارد و از قابلیت چند لمسی نیز پشتیبانی می کند و نسبت به Q10 کوچک‌تر است و سایز 5.5 اینچ دارد.

دستگاه‌های تصفیه هوا جی پلاس
شرکت گلدیران علاوه بر لوازم خانگی، به تولید محصولی به نام دستگاه تصفیه هوا نیز پرداخته است. این دستگاه کمک بسیار زیادی به از بین بردن بوی نامطبوع محیط از طریق فیلتر های کربنی به کار می رود. 
همچنین با جذب ریزگرد های معلق در هوا می تواند هوای سالمی را در اختیار شما بگذارد ضمن اینکه با تامین و تنظیم رطوبت محیط از طریق ایجاد بخار، هوای تنفسی شما را دلپذیر تر می سازد.

ویژگی خوب این دستگاه به این است که می تواند میزان آلودگی اطرافتان را کنترل کند و اکسیژن بیشتری را به وجود می آورد. این دستگاه برای افرادی که در کلان شهرها زندگی می کنند بسیار مناسب است. به دلیل هوشمندی این دستگاه ها ضمن نمایش کیفیت هوای محیط، توان خود را بنا به میزان آلودگی هوا تنظیم می کند همچنین نمایشگر آن نشان می دهد که چه زمانی نیاز به تعویض فیلتر دارد. صدا و مصرف کم از جمله مزایای این دستگاه های تصفیه هواست.

کولرگازی های جی پلاس


 

کولرهای گازی که در شرکت های دیگر تولید می شوند از قیمت های بسیار بالایی برخوردار است که ارزش خریدن را ندارند. به همین دلیل شرکت گلدیران، برند جی پلاس با ساخت کولرهای گازی این امکان را به شما می دهند تا بتوانید وسایل جدید و نو را وارد خانه خودتان کنید و هوای مطلوبی را در تابستان تجربه کنید. علاوه بر قیمت کمتر و کیفیت بالا، تا ۶۰% باعث کاهش انرژی و هزینه ها می شود. از ویژگی هایی که طرفداران زیادی پیدا کرده می توان به تنظیم شدن دستگاه یا محیط اطراف اشاره نمود. همچنین در ابتدا شروع با سرعت زیادی کار می کند که بعد از تنظیم شدن دما به جای خاموش شدن، سرعت خود را اتوماتیک کم می کند تا زمانی که ها دوباره گرم شود و مثل قبل شروع به فعالیت می کند.


:: برچسب‌ها: جی پلاس , لوازم خانگی جی پلاس , یخچال فریزر جی پلاس , ظرفشویی جی پلاس , ماشین لباسشویی جی پلاس , کولرگازی جی پلاس ,



ظروف مسی
نوشته شده در سه شنبه 11 آبان 1400
بازدید : 139
نویسنده : soli

 

مس ماده‌‌‌ای ضروری در بدن انسان است که باعث تولید گلبول‌های قرمز می‌شود. نوشیدن و خوردن غذا در لیوان مسی و ظروف مسی برای رشد و تقویت مو و مفاصل بسیار موثر است. ظرف‌های غذا از مهم‌ترین وسایلی هستند که برای خوردن و نوشیدن به آن نیاز داریم و در این بین ظروف مسی دارای فواید زیادی برای سلامتی بدن هستند. در طول دهه‌های مختلف، مردم توانستند انواع مختلفی از ظروف را از مواد مختلف بسازند. برخی از ظروف غذا وجود دارند که برای سلامتی بدن مفید هستند و در مقابل برخی از مواد حاوی مواد شیمیایی سمی، جیوه و سایر عناصر هم وجود دارند که برای بدن مضر هستند. ظروف غذا در خوش‌‌طعم و خوش‌مزه شدن غذا بسیار تاثیر گذارند. ظروف مسی از گذشته تاکنون برای پخت غذا کاربرد داشته‌اند. امروزه نیز استفاده از این ظروف به علت خواص متعددی که دارند رواج پیداکرده است.

بهترین مس برای کدام شهر است ؟

بهترین مس برای کدام شهر هست؟ یکی دیگر از سوالات و دغدغه خریداران ظروف مسی می باشد ، در این مقاله توضیحات جامعی در مورد اینکه ظروف مسی کدام شهر بهتر است را می دهیم ، البته به این مورد توجه کنید که هم ظروف مسی زنجان و هم اصفهان کیفیت خوبی دارند.

مس زنجان

مس و مسگری پیشینه دیرینه‌ای در استان زنجان دارد و قدمت استفاده از مس براساس مدارک و شواهد باستان‌شناسی به ۹ هزار و ۵۰۰ سال قبل از میلاد می‌رسد. تا پیش از هزاره پنجم قبل از میلاد این فلز به صورت خالص به کار می‌رفته است.یکی از تکنیک‌های استان کنده‌کاری روی ظروف به ویژه در سینی‌ها و دیس‌های مسی بوده که در مجالس و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت.

انواع ظرف مسی مثل تیان، تشت، حنا خوری، لگن، تاس حمام، روشل، تنگ و پارچ مسی، آفتابه و مخزن سقاخانه مسی بود و ظروف آشپزخانه مثل دیگ‌های بزرگ و کوچک، تیانچه مسی، بادیه مسی، دیزی مسی، آبکش مسی، قابلمه مسی، تابه مسی و ظروف دیگر مسی برای سر سفره و مهمانی مانند، بشقاب هشت گوش مسی، گرد، کاسه مسی، پیاله مسی، کفگیر مسی، قاشق مسی، لیوان مسی، پارچ مسی،استکان مسی، منقل مسی، پاتیل مسی و انواع سطلها و زیر سیگار مسی و غیره بوده است.

مس اصفهان

ظروف مسی اصفهان از محصولات قدیمی صنایع دستی نصف جهان بشمار می رود. بازارچه ایی در میدان نقش جهان بنام بازارچه مسگرها وجود دارد که سالیان طولانی محل کار مس فروشان بوده است. ظروف مسی زنجان نیز مانند اصفهان با کیفیت بوده و هنر دست استادکاران مسگر زنجانی است. این دو شهر را می توان قطب صنایع مسی کشور دانست که محصولات بسیار با کیفیتی برای بازار های داخلی و خارجی تولید می کنند. علاوه بر محصولات کاربردی و مورد استفاده در منازل بسیاری از ظروف مسی تزیینی برای چیدمان های دکوری طراحی و ساخته شده تا حس نوستالژیک خانه های ایرانی تداعی گردد. در بسیاری از صنایع دستی اصفهان مس را بستر و زیر ساخت محصولات خود قرار داده اند.

تفاوت مس زنجان و اصفهان :

همانطور که گفتیم هر ۲ شهر مس های با کیفیت و زیبایی تولید می کنند ، ولی تفاوت هایی بین مس زنجان و مس اصفهان وجود دارد :

  • ظروف مسی زنجان تنوع بسیار بیشتری نسبت به اصفهان دارد .

  • مسگران اصفهانی کارهای قلم کاری شده تولید می کنند که در زنجان خیلی کم تولید می شود .

  • ظروف پخت و پز مسی با کیفیت در زنجان تولید می شود .

  • بیشتر تولیدات مسگران اصفهانی ظروف دکوری می باشد .

قابلمه مسی

ظروف مسی از دیرباز به دلیل قلع اندود شدن در سطح داخلی آن جهت طبخ هر گونه غذا مناسب بوده وبه توصیه بسیاری از پزشکان بهترین فلز جهت حفظ سلامت و بهداشت غذا می باشد توجه داشته باشید در سطح داخلی ظروف مسی به دلیل وجود قلع پس از استفاده از آن مخصوصآ طبخ غذاهای ترش و کلری که مخلوط آب آشامیدنی است لکه های سیاه رنگی نمایان می شود که این بدلیل خاصیت ویژ فلز قلع و کلر آب آشامیدنی بوده و جای هیچ گونه نگرانی برای سلامتی مصرف کننده نیست شما می توانید جهت از بین بردن و تمیز کردن نسبی این لکه ها سطح داخلی رابا خاکستر و پودر ظرفشویی توسط اسکاج نرم بشویید و از کشیدن هرگونه سیم ظرفشویی جدا خودداری کنید خوب است بدانید درصورت ظاهر شدن قرمزی مس بر سطح داخلی ظروف پخت هر گونه شیرینی وحتی برنج بلامانع است و تنها از طبخ غذاهای ترش خود داری کنید جواب بخش دوم سوال هم باید گفت که ظروف مسی به دو روش دستی کوره ای وپرسی یا همان ماشینی ساخته می شود ظروفی که به روش دستی کوره ای وچکشی ساخته می شود از ضخامت بیشتری برخوردار است و سفید گری داخل ظروف از دوام بیشتر ی برخوردار است وغذا دیر تر می سوزد.

فواید ظروف آشپزی مسی

نه‌تنها قابلمه‌ها و تابه‌های مسی در آشپزخانه جذاب هستند؛ بلکه مس هدایت‌کننده و منتقل‌کننده عالی برای گرما است. برای پخت‌وپز در میزان بالا، بسیار عالی هستند. آشپزها، اغلب از قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های مسی را برای تهیه سس‌ها و غذاهایی که نیاز به دمای به‌شدت تحت کنترل دارند، استفاده می‌کنند.

  • علت خوشمزه شدن و خوب جا افتادن غذا در ظروف مسی این است که حرارت در ظروف مسی بیش از سایر ظروف فلزی نگهداری و به‌طور یکنواخت توزیع می‌شود.

  • پخت غذا در این ظروف می‌تواند کم‌خونی را کم کند؛ زیرا مس از عناصر لازم برای فرآیند خون‌سازی و رفع کم‌خونی است. در دهه پیش مردم کشور ما برای پخت غذا مخصوصاً خورشت و آش از قابلمه‌های مسی استفاده می‌کردند. یک کفگیر آهنی داشتند به نام حسوم که موقع پخت غذا دائم درون آن قرار می‌گرفت و باعث رفع کم‌خونی می‌گشت.

  • یکی از ویژگی‌های فلز مس، رسانایی بسیار زیاد آن است که باعث می‌شود غذا در ظرف مسی خیلی سریع‌تر بپزد. انواع خورشت‌ها در این ظروف بهتر جا بیافتد، همین‌طور سرخ کردن غذاها در ظرف مسی باعث تردتر شدن آن‌ها می‌شود.

  • کمبود یون مس موجب احساس رخوت و خواب‌آلودگی و کسالت مداوم می‌شود و سبب می‌شود که درد مفاصل داشته باشیم. پخت غذا در ظروف مسی باعث از بین رفتن این حالات می‌شود. برای جبران کمبود یون مسی پزشکان توصیه می‌کنند یک دست بند مسی به دست داشته باشید.

  • پخت غذا در این ظروف باعث طول عمر مفید و سلامتی جسمی خانم‌های نزدیک به دوران عادت ماهیانه می‌شود.

  • در شمال ایران برای جلوگیری از بیماری‌های خونی و سرطان خون موقع پخت خورشت (مخصوصاً فسنجان) یک تکه آهن یا نعل وسط خورشت می‌انداختند تا کاملاً رنگ بگیرد. این کار باعث آزاد شدن یون‌های آهن و سلامتی بدن نیز می‌شود.

  • قابلمه‌ها و تابه‌های مسی، معمولاً با قلع یا استیل ضدزنگ پوشانده می‌شوند. بنابراین مصرف‌کنندگان نیاز نیست نگران مسمومیت با مس باشند. انتقال گرمای عالی آن، می‌تواند از طریق پوشش آن محافظت شود.


:: برچسب‌ها: ظروف مسی , خرید آنلاین ظروف مسی زنجان , ظروف مسی اصفهان , ظروف مسی باکیفیت , ظروف مسی شیک , قابلمه مسی ,



پارس اپال
نوشته شده در دو شنبه 3 آبان 1400
بازدید : 127
نویسنده : soli

شرکت پارس اپال با هدف تولید ظروف اپال با کیفیت مطلوب و پاسخ به نیاز مصرف کنندگان فعالیت خود را در سال 1376 آغاز نمود و با همکاری گروهی از متخصصان این صنعت و بهره گیری از تکنولوژیهای پیشرفته و به روز دنیا در سال 1383 تحت لیسانس الکتروگلس انگلستان به بهره برداری رسید و محصولات خود را با برند پارس اپال به بازار عرضه کرد. موفقیت در تولید ظروف اپال برای اولین بار در ایران و خاورمیانه عصر جدیدی را در صنعت ظروف آشپزخانه و پذیرایی فراهم نمود.
پیشرفت، نوآوری و به روز بودن از اولویتهای اصلی این شرکت بوده و به همین منظور، مشورت با کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی و بهره گیری از تکنولوژیهای پیشرفته و به روز دنیا همواره در برنامه کاری این گروه تولیدی قرار دارد. اکنون این شرکت با گام نهادن به دومین دهه فعالیت تولیدی خود با افتخار اعلام میدارد که محصولات این کارخانه از بدو تاسیس تا کنون از نظر کیفیت، زیبایی، ظرافت و تنوع در طرح قابل رقابت با نمونه های اروپایی آن می باشد؛ نتیجه آن حضور موفق در بازارهای داخلی و بین المللی و صادرات محصول به بیش از 10 کشور اسیایی و اروپایی می باشد.

ویژگی های ظروف پارس اوپال

  • پارس اپال همیشه در تلاش بوده است تا انواع ظروف خود را با کیفیت بسیار بالایی روانه بازار کند .
  • محصولات پارس اوپال از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند .
  • ظروف پارس اوپال با توجه به طراحی های خلاقانه و هنری که دارد از محبوب ترین ظروف در بازار به شمار می رود .
  • محصولات پارس اوپال علاوه بر پاسخ به نیاز داخلی کشور به مناطق بین المللی هم نیز صادر می شوند.
  • ظروف پارس اپال با بالاترین استاندارد جهانی روانه بازار می شوند .
  • نقش و نگار و طراحی های ظروف پارس اپال از دوام بالایی برخوردار هستند و به راحتی درون ماشین ظرفشویی و با شستو شو از بین نمی روند .

پرفروش ترین سرویس های پارس اوپال

مدل Radish
این نوع سرویس ظروف از سرویس های 28 پارچه می باشد که با توجه به تعداد اقلامی که دارد برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد خواهد داشت و همچنین قابلیت استفاده درون مایکروویو و ماشین لباسشویی را دارند و مقاوم به حرارت و ضربه می باشند .


مدل Lavender
این نوع سرویس اوپال به صورت 28 پارچه به فروش می رسد که به صورت 6 نفره می باشد و شامل ظروفی چون بشقاب غذاخوری ، دیس ، بشقاب خورش خوری ، نمک پاش ، پیاله ، پیش دستی ، ظرف سالاد می شود . این مدل سرویس آرکوپال با توجه به طراحی زیبایی که دارد یکی از پرفروش ترین سرویس ظروف آرکوپال ها به شمار می رود .

طرح Pooh
در این برند سرویس آرکوپال ها کودک پارس اوپال از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، این نوع سرویس کودک 5 پارچه برای یک کودک مناسب است و شامل بشقاب غذاخوری ، پیش دستی ، نعلبکی ، پیاله ، فنجان . می شود . از دیگر ویژگی هایی که این مدل ظروف دارد می توان به قابلیت استفاده در مایکروویو و قابلیت شست وشوی آن درون ماشین ظرفشویی اشاره کرد .

 مدل 229
این مدل سرویس ظروف آرکوپال دارای طرحی بسیار زیبایی است نقش و نگار های ان بسیار ظریف و زیبا کار شده است ، با طلا تزیین شده است اما قابلیت استفاده درون مایکروویو و ماشین ظرفشویی را دارا می باشد ، از جمله از ظروفی که این سرویس دارد می توان به ظرف سالاد ، پیش دستی ، نمک پاش ، پیاله ، بشقاب غذاخور و خورش خوری و دیس اشاره کرد .

مدل Linda
یکی دیگر از پرفروش ترین سرویس های پارس اپال مدل Linda می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و مورد سلیقه افراد بسیار زیادی به شمار می رود ، این نوع سرویس به رنگ سفید شفاف می باشد اما در حاشیه های آن دور تا دور گل های رنگی زیبای کار شده است که زیبایی آن را جندین برابر افزایش می دهد .


:: برچسب‌ها: پارس اپال , ظروف غذاخوری پارس اپال , ظروف سرو و پذیرایی , سرویس غذاخوری , لوازم خانگی , بشقاب،پیش دستی , کاسه پارس اپال ,



لیمون
نوشته شده در شنبه 1 آبان 1400
بازدید : 128
نویسنده : soli

لیمون تولیدکننده لوازم خانه و آشپزخانه با دستیابی به بالاترین سطح کیفی در تولید محصول و همچنین رعایت حقوق مصرف کننده است. شرکت لیمون با دارا بودن تجهیزات آزمایشگاهی کنترل کیفیت و استفاده از مواد اولیه بهداشتی و مرغوب توانسته تا محصولات خود را دراختیار مصرف کنندگان قرار دهد. این مجموعه سعی داشته با داشتن خلاقیت و ایده های نوین درسطح طراحی روز دنیا و به کارگیری رنگ های متنوع و اهمیت کیفیت و دوام کالا راحتی و زیبایی را به خانه های شما هدیه کند. که این توانایی با استفاده ازنیروهای متخصص و با تجربه در بخش های طراحی محصول ، قالبسازی ، تولید و بخش کنترل کیفیت صورت گرفته و توانسته با دراختیار گذاشتن محصولات خود درتمام سطح کشور و حتی صادرات به موفقیت برسد.

کنترل کیفیت

واحد کنترل کیفیت لیمون در راستای جلب رضایت مشتری و با رعایت آخرین استانداردهای کیفیت ملی و بین المللی و با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی به بررسی محصولات و فرآیندهای تولیدی می پردازد. این واحد تلاش می نماید تا با بهره مندی از کارشناسان کنترل کیفیت فرآیند تولید را به طور پیوسته تحت نظارت داشته باشد تا از صحت و کیفیت کالا اطمینان حاصل نماید، تا محصولی با کیفیت و مرغوب به بازار ارائه شود.

محصولات

محصولات لیمون تولید داخل بوده و از کیفیت درخور توجهی هم برخوردارند. ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های برند لیمون می‌توان به تنوع بالای محصولات و نیز به‌کارگیری رنگ‌های گوناگون اشاره کرد.

 

۱. سرویس خانه و آشپزخانه لیمون

سرویس آشپزخانه لیمون (مدل چهارگوش و گرد)

 

 

سرویس‌های آشپزخانه لیمون در دو مدل چهارگوش و گرد و در سه ست ۹، ۲۲ و ۳۷ پارچه موجودند، با رنگ‌های متنوع. اقلام موجود در هر ست متفاوت‌اند؛ سرویس آشپزخانه ۹ پارچه لیمون شامل جابرنجی، سطل زباله، جاماکارونی، ست ۴ عددی بانکه حبوبات و ست ۲ عددی جای قند و شکر است.

اقلام موجود در سرویس‌های آشپزخانه لیمون را می‌توانید به‌صورت تکی هم بخرید:

  • جاماکارونی؛
  • بانکه (مدل چهارگوش در سه سایز و مدل گرد در چهار سایز)؛
  • ست جانانی و بانکه (شامل سه عدد بانکه سایز ۲)؛
  • ترازوی مکانیکی (با ظرفیت اندازه‌گیری ۵ کیلوگرم)؛
  • جای قند و شکر (با گنجایش هرکدام ۳ کیلوگرم) با هدیه ۳ عدد پیمانه؛
  • جابرنجی پیمانه‌دار (مدل چهارگوش با گنجایش ۱۲ کیلوگرم و مدل گرد با دو گنجایش ۱۰ و ۱۴ کیلوگرم)؛
  • سطل زباله آرام‌بند (مدل چهارگوش با گنجایش ۱۲ لیتر و مدل گرد با سه گنجایش ۴، ۱۵ و ۲۰ لیتر)؛
  • ظرف روغن پایه‌دار (در دو سایز ۷۵۰ میلی‌لیتری و ۱ لیتری)؛
  • جاقاشقی آویز با پایه استیل؛
  • ست کفگیر و ملاقه (اجزای ست به‌صورت تکی هم موجودند)؛
  • جادستمالی رولی؛
  • ست سطل زباله و فرچه (مدل گرد با درِ رنگی و درِ کروم)

سرویس پلاسکوی لیمون

  

سرویس پلاسکوی لیمون شامل مجموعه خوبی از پرکاربردترین لوازم موردنیاز در هر آشپزخانه‌ای است و خصوصا برای خرید جهیزیه پیشنهاد می‌کنیم. ازلحاظ تنوع رنگی هم خیال‌تان راحت! ۷ رنگ مختلف برای انتخاب پیش روی شماست: سفید، صورتی، سبز، کرم، زرد، بنفش و آبی.

۲. ظروف فریزری و چهارقفل لیمون

 

 

ظروف نگهداری غذای لیمون، ازلحاظ ابعاد و گنجایش، بسیار متنوع و جورواجورند. تقریبا هیچ مدلی نیست که لیمونی‌ها جا انداخته باشند!

ویژگی‌های ظروف فریزری لیمون عبارت‌اند از:

  • نگهداری طولانی‌مدت مواد غذایی؛
  • دارای نوار سیلیکونی برای درزگیری هوا و محافظت مواد غذایی در برابر باکتری‌های هوازی؛
  • قابل‌استفاده در یخچال‌فریزر و ماکروفر (تحمل دمایی بین ۲۰- تا ۱۲۰ سانتی‌گراد )؛
  • قابل‌شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی.

۳. لوازم و سرویس پیک‌نیک لیمون

سرویس‌های پیک‌نیک لیمون در دو ست ۶ نفره و ۸ نفره (۵۶، ۶۰ و ۸۵ پارچه) و در رنگ‌های متنوعی موجودند. کلیه سرویس‌ها همراه با سبد مخصوص دسته‌دار بوده و نسبت به ظروف موجود فضای چندان زیادی اشغال نمی‌کنند.

۴. کاسه‌ها و سبدهای لیمون

 

 

انواع کاسه‌ها و سبدهای لیمون شامل گزینه‌های بسیار متنوعی است:

۵. بانکه‌ها و شیشه‌های لیمون

 

 

 

منظور از بانکه‌ها و شیشه‌های لیمون انواع ظروف نگهداری غذا و مواد خوراکی است. ازجمله کاربردی‌ترین لوازم دسته بانکه‌ها و شیشه‌ها می‌توان به جاادویه‌ای‌ها و جاحبوباتی‌های لیمون اشاره کرد .

۶. سایر لوازم آشپزخانه لیمون

 

 

سایر لوازم آشپزخانه لیمون هم همگی کاربردی و پرمصرف بوده و نیاز هر آشپزخانه‌ای است:

۷. لوازم خانه لیمون

دراور و ارگانایزر (نظم‌دهنده) لیمون

 

  

 

از کاربردی‌ترین لوازم خانه لیمون می‌توان به دراور و ارگانایزر اشاره کرد که خصوصا به‌درد نظم‌بخشی به انباری می‌خورند و البته برای آشپزخانه هم و بعضا اتاق‌خواب هم قابل‌استفاده‌اند.

رخت‌آویز و گیره لباس لیمون

 

  

 

رخت‌آویز و گیره لباس هم که نیاز مسلم هر خانه‌ای است. برای خرید گیره لباس بد نیست مدل سبدی لیمون را هم ببینید، محصولی حاوی ۲۰ عدد گیره به‌همراه سبد آویزدار که به نرده لباس وصل شده و گزینه خوبی برای منظم‌هاست!

صندلی لیمون

 

لیمونی‌ها از تولید صندلی تاشو و چهارپایه هم غافل نبوده‌اند! مدلی که در تصویر بالا می‌بینید، به‌اسم صندلی میزبان لیمون شناخته می‌شود؛ جالب اینکه محفظه داخلی صندلی هم قابل‌استفاده است.

سبد رخت لیمون

 

 

 

سبد رخت جزو ضروریات هر خانه‌ای است و در برند لیمون هم انواع‌واقسام سبد رخت پیدا می‌شود.

ست جارو و خاک‌انداز لیمون

 

 

جاروی دستی دسته‌بلند لازمه هر آشپزخانه‌ای است، خصوصا آشپزخانه‌های با کف سرامیک روشن.

سطل زباله کابینتی لیمون

 

سطل زباله کابینتی لیمون روی در کابینت وصل شده و ایده خلاقانه خوبی برای تفکیک زباله ریزه‌میزه تر از سایر زباله‌هاست.

۸. لوازم کودک لیمون

 

 

لوازم کودک لیمون از طرح‌های شاد و کارتونی برخوردارند و برای مهدکودک‌ها هم به‌درد می‌خورند:

  • لیوان اسپرت (در دو سایز کوچک و بزرگ)؛
  • لیوان نی‌دار؛
  • ظرف غذا (در دو سایز کوچک و بزرگ)؛
  • جادستمالی؛
  • ست سطل زباله و جادستمالی؛
  • سطل زباله (در سه مدل معمولی، بادبزنی و پاندولی)؛
  • جعبه همه‌کاره (در سه سایز)؛
  • دراور ۴ طبقه.


۹. محصولات طرح بامبوی لیمون

 

 

محصولات طرح بامبوی لیمون شامل انواع سبد و سطل بوده که در مدل‌ها و ابعاد بسیار متنوعی موجودند. طرح بامبوی لیمون شامل جای سیب‌زمینی و پیاز هم می‌شود. برای خرید جای سیب‌زمینی و پیاز لیمون می‌توانید از بین دو مدل گرد و چهارگوش انتخاب کنید که در دو سایز ۲ طبقه و ۳ طبقه موجودند.

۱۰. لوازم بهداشتی لیمون

شاید لیمون را بیشتر به‌اسم لوازم آشپزخانه بشناسید، اما لیمون درزمینه لوازم بهداشتی هم برند پرمحصولی است.

ست‌های بهداشتی لیمون

 

 

 

ست‌های بهداشتی لیمون در دو مدل ساده و طرح‌دار و با رنگ‌های متنوعی موجودند. ست تصویر بالا مدل طرح گل بوده که با شیرآلات طلایی به‌خوبی ست می‌شود. همین ست در رنگ نقره‌ای و چند رنگ دیگر

سایر لوازم بهداشتی لیمون

 

 

سایر لوازم بهداشتی لیمون عبارت‌اند از:


۱۱. گلدان‌ها و آب‌پاش‌های لیمون

 

گلدان‌های رنگی لیمون را هم برای گل‌آرایی روی بالکن مدنظر داشته باشید. دیوارکوب‌های لیمون را خصوصا برای گیاهان آویز پیشنهاد می‌کنیم.

خلاصه که لیمون برند بسیار پرمحصولی است و شامل بیش از ۵۰۰ قلم کالاست که برای طیف وسیعی از نیازهای خانه و آشپزخانه کاربرد دارند. خرید محصولات لیمون را برای تکمیل خرده‌ریزهای جهیزیه هم پیشنهاد می‌کنیم. به نظرمان این مطلب را برای دوستان و آشنایانی که این روزها در تدارک خرید جهیزیه هستند بفرستید که برای خرید محصولات لیمون حتما به‌دردشان می‌خورد.

گواهی ها و افتخارات

  • شرکت برتر در مجمع بزرگان صنعت ایران در سال 1382
  • کارآفرین نمونه در سال 1388
  • صادر کننده نمونه در سال 1388
  • دارای لوح تقدیر از مرکز نمایشگاهی EXPO 2000
  • دارای گواهینامه C E استاندارد محصول از اتحادیه اروپا
  • دارای گواهینامه ISO 9001:2008 تضمین مدیریت کیفیت از Swiss Cert سوئیس
  • دارای گواهینامه 10002:2004 ISO سیستم رضایتمندی مشتریان
  • دارای گواهینامه 10004:2012 ISO سیستم شکایت مشتریان
  • دارای گواهینامه 18001:2007 ISO سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت
  • دارای گواهینامه 14001:2004 ISO کیفیت محیط زیست
  • دارای لوح تقدیر از انجمن مدیریت کیفیت ایران 1394
  • دارای نشان رضایتمندی مشتری در سال 1394

:: برچسب‌ها: لیمون , ظروف فریزری لیمون , بانکه , ست سرویس بهداشتی , لوازم کودک , دراور لیمون , سرویس مسافرتی لیمون , ظروف آشپزخانه لیمون ,



رونیکس (Ronix)
نوشته شده در پنج شنبه 22 مهر 1400
بازدید : 138
نویسنده : soli

رونیکس (Ronix)

رونیکس یک برند با کیفیت ایرانی است که در 48 کشور دنیا فعالیت می‌کند. گستره فعالیت این شرکت در ایران، آلمان و مادرید اسپانیا و چند کشور دیگر بوده که برند آن به صورت قانونی به ثبت رسیده است. این برند در حال حاضر بیش از هزار محصول را بر اساس استانداردهای بین‌المللی و با همکاری بیش از 500 تولید کننده‌ معروف در 11 کشور جهان شامل تایوان، آلمان، چین و غیره تولید می‌کند.

رونیکس با ایجاد ترکیبی از نوآوری و خلاقیت، توانسته تکنولوژی خوبی را برای تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه به کار گیرد و با ایجاد خدمات مناسب رضایت مصرف کنندگان داخلی را به خود جلب کند و از طرف دیگر گامی بلند را برای حضور در عرصه صادرات بین‌المللی بردارد. محصولات این برند در تمامی مراحل تولید تا ارائه به بازار و حتی ارائه خدمات پس از فروش، تحت نظارت فنی بسیار دقیق متخصصین قرار می‌گیرند؛ تا جایی که با مشاهده هرگونه نقص فنی در محصول، فرایند اصلاح یا خروج آن از چرخه تولید و جایگزینی با محصول جدید انجام می‌شود.اغلب کارخانه‌های تولید کننده محصولات رونیکس، سازنده محصولات شرکت‌های بین‌المللی آلمانی و ژاپنی نیزهستند که این مسئله نشان دهنده کیفیت بالای محصولات رونیکس به حساب میاید. محصولات این شرکت در کارخانه‌های مختلفی تولید می‌شوند؛ برای مثال، ابزارهای برقی رونیکس در کشورهای چین، تایوان و کره جنوبی تولید می‌شوند. از طرف دیگر، ابزارهای بادی این شرکت در تایوان و کره جنوبی و ابزارهای دستی در کشورهای استرالیا، چین، ترکیه، اسپانیا و تایوان تولید می‌شوند. در نهایت وظیفه تولید ابزارهای برشی و سوراخ کاری این کمپانی به کشورهای آلمان و فرانسه و ابزارهای دقیق این شرکت به کره جنوبی واگذار شده است. در نهایت محصولات این شرکت در بسته‌بندی‌هایی با طرح اختصاصی و همراه با نام رونیکس ارائه می‌شوند. رونیکس همواره با شناخت نیاز مشتریان و پاسخگویی به آن‌ها توانسته ابزارهای کارآمدی را تولید کند و به همین دلیل نیز شعار " رونیکس تداوم دارد " را به عنوان سرلوحه خود قرار داده است.

 

 

محصولات این برند بر اساس مطالعه‌هایی دقیق، روی ابزارها، دستگاه‌ها، محیط‌های کاری و مشاغل و با توجه به توانایی‌های جسمی و فکری، محدودیت‌ها و علایق انسان‌ها طراحی و به صورت ارگونومی ساخته شده که این موضوع در ساخت تمامی محصولات این شرکت از ساده‌ترین ابزارها تا ابزار آلات دقیق صنعتی رعایت می‌شود.رونیکس همچنین دارای گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 است. در نهایت باید گفت که رونیکس با ارائه گارانتی یک‌ساله برای محصولات خود توانسته محبوبیت زیادی را کسب و بتواند جایگاه خود را در بازار ایران و جهان حفظ کند. 

 

 

این برند در سال ۱۳۷۹ و توسط آقای محمدرضا رامخو تاسیس شده و با پیشرفتی چشم‌گیر از سال ۱۳۸۴ تا به امروز، به یکی از برترین برندهای صنعت ابزار در خاورمیانه و همچنین به برندی بین‌‌المللی با تخصص در ارائه ابزارهای متنوع و حرفه‌ای بدل شده که با دفاتری فعال در اروپا (آلمان)، خاورمیانه (ایران) و آسیا (چین) در طول ۱۵ سال گذشته، بیش از ۲۰۰۰ ابزار مختلف تولید کرده است. تمامی این محصولات در ۱۲ گروه اصلی دسته‌بندی می‌شوند:

حضور ثابت رونیکس Ronix در بازارهای جهانی با ارائه ابزارهایی متنوع، باکیفیت و مقرون به صرفه، در سال‌های اخیر منجر به صادرات مستقیم محصولات این برند به بیش از ۸۰ کشور جهان شده است. آنچه ما را برای دستیابی به این هدف مشتاق‌تر از پیش نمود، برطرف کردن نیاز صنعتگران سراسر جهان و پوشش همه جانبه فعالیت‌های آنان بود که این امر رونیکس را بر آن می‌دارد که در خدمات، استانداردها و کیفیت جهانی همواره از برندهای پیشتاز و نوآور حوزه خود باشد.اما بیش از هر چیز، موفقیت امروز ما در رونیکس مدیون ارزش‌های اصلی ماست. ارزش‌هایی که در طول سال‌ها فعالیت و رشد در صنعت ابزار، پایه‌گذاری شده‌اند.

 

 

تنوع

تنوع و گستردگی محصولات برای برطرف‌کردن نیازهای مختلف مشتریان

طراحی، تولید و ارائه بیش از ۲۰۰۰ ابزار در دسته‌بندی‌های مختلف زمینه‌ساز حضور رونیکس در عموم فعالیت‌های صنعتی و خانگی شده است و این ویژگی بسیار مهمی است، که امروزه رونیکس را به متنوع‌ترین برند بازار ابزار تبدیل کرده است.

 

 

کیفیت

حفظ کیفیت بالای ابزار و جلب اطمینان کاربران

ابزارآلات رونیکس با بهره‌گیری از دانش متخصصان داخلی و خارجی در حوزه ابزار و تحت نظر تیم کنترل کیفیت رونیکس مطابق با بالاترین استانداردهای روز دنیا طراحی و خلق می‌شوند تا رونیکس آخرین ابزاری باشد که به خرید آن نیاز پیدا می‌کنید…


:: برچسب‌ها: ابزارآلات , رونیکس , Ronix , خرید ابزارآلات رونیکس , ابزار دستی , ابزار برقی , ابزار کشاورزی و باغبانی , ابزار بادی , ابزار ایمنی ,



لومینارک
نوشته شده در سه شنبه 6 مهر 1400
بازدید : 149
نویسنده : soli

لومینارک

لومینارک در سال 1825 در فرانسه فعاليت خود را آغاز نمود. لومینارک فرانسه بزرگترین نشان تجاری ظروف پذیرایی و سرو غذای جهان است که شفافیت شیشه و زیبایی اوپال را با ذوق هنرمندان و طراحان فرانسوی تلفیق کرده و زیبایی، تنوع و کیفیت را به میزهای پذیرایی شما هدیه می کند. محصولاتی جذاب، مقاوم، شفاف با رنگها و طرح های متنوع مطابق با سلیقه شما شامل کلیه ظروف غذاخوری، نوشیدنی و تزئینی. امروزه واژه آرکوپال به یک نام شناخته شده تبدیل شده است. در حالیکه یکی از نشان های تجاری لومینارک می باشد.کارخانه لومینارک در شمال فرانسه و در مرز فرانسه و بلژیک قرار دارد.

 

کلیه محصولات لومینارک قبل از تایید خصوصیات فروش و درج محتوای تبلیغاتی آن بر روی بسته بندی، باید از مراحل ویژه ای‌ عبور کنند. تمام سرویس‌های غذا خوری در آزمایشگاه کنترل که همهٔ ابزار جهت آزمایش محصول برای استفادهٔ مکرر روزانه در آن مهیاست، مورد بازبینی قرار می‌‌گیرند. اگرچه، کنترل در طول مراحل تولید در کلیه خطوط تولید نیز به صورت جداگانه انجام می‌‌شود . کنترل مضاعفی که انجام می‌‌شود کیفیت تولید را از نظر آماری نیز تایید می‌‌نماید. لازمه انتخاب لومینارک آگاهی‌ از مشخصات فنی‌ محصولات آن می‌‌باشد. مارک لومینارک با نشان دادن آن روی سکه تمام جلوه‌های خود را به نمایش می‌‌گذارد.

 

کیفیت محصولات لومنیارک

در رابطه با کیفیت محصولات لومینارک و کیفیت محصولات فرانسوا جای هیچ شک و شبهه ای نمی ماند ، تمام محصولات لومینارک قبل از آن که به مرحله فروش برسند باید از زیر نظر مراحل ویژه ای عبور کنند ، تمامی این محصولات درون آزمایشگاه های مخصوص لومینارک تحت بررسی و آزمایش قرار میگیرند تا کیفیت محصولات آنان بررسی شود البته در مراحل تولید هم این کنترل کیفیت وجود دارد اما با این حال دوباره قبل از تایید خصوصیات فروش مورد بازبینی قرار میگیرند .

 

محصولات لومینارک از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند چرا که در طول تولید محصولات لومینارک اعم از بشقاب ، پیش دستی ، لیوان ، فنجان ، لیوان و … را درون کوره های با حرارت بسیار بالا قرار می دهند و در انتهای دما را به طور ناگهانی سرد می کنند تا مقاومت این ظروف را در برابر تغییر ناگهانی دما و شوک حرارتی بسنجند . به همین دلیل است که می توان با اطمینان بیان کرد محصولات لومینارک قادر به تحمل دمای بالغ بر 135 درجه سانتیگراد می باشد . ظروف ساخته شده توسط لومینارک و فرانسوا دارای ویژگی هایی هستند که آنان را برای استفاده بر روی اجاق گاز ، استفاده در فر و مایکروویو مناسب کرده اند .

 

محصولات لومنیارک از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند به همین دلیل هر نوع ظروفی برای هر نوع سلیقه ای را لومینارک تولید می کند تا بدین طریق مشتریان متنوع تر و بیشتری را سمت محصولات خود جذب کند .

 


:: برچسب‌ها: لومینارک , ظروف سرو و پذیرایی لومینارک , ظروف غذاخوری , سرویس ناهارخوری , لوازم خانگی , ظروف پذیرایی , پارچ و لیوان , پشقاب , پیش دستی ,



وست پوینت
نوشته شده در یک شنبه 28 شهريور 1400
بازدید : 135
نویسنده : soli

وست پوینت


وست پوینت برندی است بر پایه تولید محصولات، با نوآوری و تجهیزات جدید، این برند یک برند فرانسوی است که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان آن قرار گرفته است. این شرکت از برجسته ترین شرکت ها تولید لوازم خانگی در جهان است.پوین وستت با قدمتی بیش از نیم قرن از پیشتازان در ساخت لوازم خانگی می‌باشد. از جمله محصولات تولیدی این برند میتوان به ساید بای ساید وست پوینت، یخچال وست پوینت ، لباسشویی وست پوینت ، ظرفشویی ، آبریز ایستاده و اسپلیت وست پوینت … اشاره کرد.

محصولات وست پوینت


وست‌پوینت | یخچال فریزر دوقلو وست‌پوینت


یخچال دوقلو وست‌پوینت دارای استاندارد CE میباشد، یعنی این محصول مورد تایید استاندارد اروپاست. علاوه بر آن این محصول، موفق به کسب استاندارد CB نیز شده است. این برند توانسته است یخچال های خود را به تکنولوژی چرخش هوای چند منظوره، سیستم یخ زدایی – سیستم تنظیم دمای خودکار – مناسبترین کلاس انرژی و فریز کردن سریع مجهز نماید.

 

وست‌پوینت | ساید بای ساید وست‌پوینت


از جمله تکنولوژی های استفاده شده در ساید بای ساید های وست پویت چرخش هوای چند منظوره که باعث میشود هوای خنک و مطبوع به سرعت در کل کابین پخش شود، عملکرد تعطیلات، نمایشگر LED با کنترل لمسی، گرید انرژی +++A از دیگر ویژگی های ساید های وست‌پوینت میباشد.

 

وست‌پوینت | ظرفشویی وست‌پوینت


وست‌پوینت برای ظرفشویی های این برند ظرفیت های مختلفی از جمله 14 و 15نفره را تولید نموده که در هر مدل تعداد برنامه های شستشو متفاوت است ، از جمله برنامه های موجود در این ظرفشویی ها ، شستشوی مقدماتی، اکو، شستشوی ظریف و نرمال یا زیاد میباشد.

 

وست‌پوینت | لباسشویی وست‌پوینت


لباسشویی وست‌پوینت با دور موتورهای 1200دور و 1400 دور بیشتر به چشم میخوردند. این لباسشویی ها با تعداد برنامه های زیادی به بازار عرضه شده اند، و دارای کلاس شستشو و کلاس چرخش A میباشند، این لباسشویی ها دارای عملکرد ذخیره انرژی و عملکرد ذخیره آب میباشند.

 

وست‌پوینت | اسپلیت وست‌پوینت


اسپلیت های وست‌پوینت به دلیل استفاده از تکنولوژی اینورتر بسیار مقرون به صرفه تر هستند، زیرا باعث صرفه جویی در مصرف برق میشوند. در کولر های گازی دور ثابت، فرآیند خاموش و روشن شدن سیستم با وارد کردن شوک به سیستم برق و مصرف انرژی بالا، صورت میگیرد، اما این امر در موتورهای اینورتر با قرار گرفتن موتور روی دور کند ( Standby ) صورت میگیرد.

وست‌پوینت | آبریز ایستاده وست‌پوینت


آبریز ایستاده وست‌پوینت قابلیت تولید آب داغ هشتاد و پنج تا نود درجه سانتی گراد، و آب سرد پنج تا ده درجه سانتی گراد را دارد. وست‌پوینت از گاز R134a در محصولات آبریز خود استفاده نموده و برای آنها دو عدد آبریز تعبیه کرده است.

 

 


:: برچسب‌ها: لوازم خانگی وست پوینت , وست پوینت , یخچال و فریزر , اسپیلت , آبریز , ماشین لباسشویی , ماشین ظرفشویی ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد