لومینارک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لومینارک
نوشته شده در سه شنبه 6 مهر 1400
بازدید : 149
نویسنده : soli

لومینارک

لومینارک در سال 1825 در فرانسه فعاليت خود را آغاز نمود. لومینارک فرانسه بزرگترین نشان تجاری ظروف پذیرایی و سرو غذای جهان است که شفافیت شیشه و زیبایی اوپال را با ذوق هنرمندان و طراحان فرانسوی تلفیق کرده و زیبایی، تنوع و کیفیت را به میزهای پذیرایی شما هدیه می کند. محصولاتی جذاب، مقاوم، شفاف با رنگها و طرح های متنوع مطابق با سلیقه شما شامل کلیه ظروف غذاخوری، نوشیدنی و تزئینی. امروزه واژه آرکوپال به یک نام شناخته شده تبدیل شده است. در حالیکه یکی از نشان های تجاری لومینارک می باشد.کارخانه لومینارک در شمال فرانسه و در مرز فرانسه و بلژیک قرار دارد.

 

کلیه محصولات لومینارک قبل از تایید خصوصیات فروش و درج محتوای تبلیغاتی آن بر روی بسته بندی، باید از مراحل ویژه ای‌ عبور کنند. تمام سرویس‌های غذا خوری در آزمایشگاه کنترل که همهٔ ابزار جهت آزمایش محصول برای استفادهٔ مکرر روزانه در آن مهیاست، مورد بازبینی قرار می‌‌گیرند. اگرچه، کنترل در طول مراحل تولید در کلیه خطوط تولید نیز به صورت جداگانه انجام می‌‌شود . کنترل مضاعفی که انجام می‌‌شود کیفیت تولید را از نظر آماری نیز تایید می‌‌نماید. لازمه انتخاب لومینارک آگاهی‌ از مشخصات فنی‌ محصولات آن می‌‌باشد. مارک لومینارک با نشان دادن آن روی سکه تمام جلوه‌های خود را به نمایش می‌‌گذارد.

 

کیفیت محصولات لومنیارک

در رابطه با کیفیت محصولات لومینارک و کیفیت محصولات فرانسوا جای هیچ شک و شبهه ای نمی ماند ، تمام محصولات لومینارک قبل از آن که به مرحله فروش برسند باید از زیر نظر مراحل ویژه ای عبور کنند ، تمامی این محصولات درون آزمایشگاه های مخصوص لومینارک تحت بررسی و آزمایش قرار میگیرند تا کیفیت محصولات آنان بررسی شود البته در مراحل تولید هم این کنترل کیفیت وجود دارد اما با این حال دوباره قبل از تایید خصوصیات فروش مورد بازبینی قرار میگیرند .

 

محصولات لومینارک از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند چرا که در طول تولید محصولات لومینارک اعم از بشقاب ، پیش دستی ، لیوان ، فنجان ، لیوان و … را درون کوره های با حرارت بسیار بالا قرار می دهند و در انتهای دما را به طور ناگهانی سرد می کنند تا مقاومت این ظروف را در برابر تغییر ناگهانی دما و شوک حرارتی بسنجند . به همین دلیل است که می توان با اطمینان بیان کرد محصولات لومینارک قادر به تحمل دمای بالغ بر 135 درجه سانتیگراد می باشد . ظروف ساخته شده توسط لومینارک و فرانسوا دارای ویژگی هایی هستند که آنان را برای استفاده بر روی اجاق گاز ، استفاده در فر و مایکروویو مناسب کرده اند .

 

محصولات لومنیارک از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند به همین دلیل هر نوع ظروفی برای هر نوع سلیقه ای را لومینارک تولید می کند تا بدین طریق مشتریان متنوع تر و بیشتری را سمت محصولات خود جذب کند .

 




:: برچسب‌ها: لومینارک , ظروف سرو و پذیرایی لومینارک , ظروف غذاخوری , سرویس ناهارخوری , لوازم خانگی , ظروف پذیرایی , پارچ و لیوان , پشقاب , پیش دستی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: