پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لوازم خانگی جی پلاس
نوشته شده در چهار شنبه 19 آبان 1400
بازدید : 137
نویسنده : soli

 

لوازم خانگی جی پلاس

برند جی پلاس یا گلدیران، به تازگی محصولات مختلف خود را به نمایش گذاشته است. در همین حال مشتری های زیادی را جذب خود کرده است. از سویی دیگر به علت تحریم های بسیار سنگین آمریکا، از ورود لوازم خانگی های خارجی جلوگیری شده است.

یکی از مزیت هایی که همه لوازم خانگی های جی پلاس دارند این است که، تمام قطعات آن از شرکت های بزرگ تامین می شود. این برند از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرده است. همچنین خدمات گسترده و متنوعی را برای کاربران ایرانی به ارمغان آورده است. یکی  دیگر از مزیت‌های خرید لوازم خانگی جی پلاس، استفاده از مدرن‌ترین امکانات این لوازم است.

محصولات جی پلاس

برند جی پلاس با تولید محصولات لوازم خانگی متفاوت قصد بر این دارد که، سبد کالایی کاملی را ارائه دهد. از این محصولات می توان به کولرگازی جی پلاس، تلویزیون جی پلاس، وایت برد هوشمند جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس، یخچال جی پلاس، DVD Player و… اشاره کرد.

بررسی کیفیت لوازم خانگی جی پلاس 

هر محصولی برای این که بتواند مشتری های زیادی را جذب خود کند، باید علاوه بر مناسب بودن قیمت، کیفیت لازمه را نیز داشته باشد. یکی از دلایل موفق بودن برند جی پلاس بالا بودن کیفیت لوازم خانکی است. برای ساخت هر محصول از جمله تلویزیون، کولرگازی، یخچال و… از قطعات خارجی از شرکت های بزرگ دنیا استفاده شده است.

خیلی از افراد ممکن است فرق بین دو برند ال جی و جی پلاس را ندانند. جی پلاس در سال ۱۳۹۸ جایگزین برند ال جی شده است. همچنین جی پلاس یک زیر مجموعه ای از شرکت گلدیران است.

معرفی انواع لوازم خانگی جی پلاس

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، لوازم خانگی های جی پلاس دارای تنوع های زیادی است تا متناسب هر سلیقه ای باشد. به همین امر بهتر است با انواع آن آشنا شویم.

تلویزیون جی پلاس

یکی از محصولات پرطرفدار جی پلاس، تلویزیون های آن است. طبیعتا وجود کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده که طرفداران زیادی را پیدا کند. ویژگی های مشترک تلویزیون های جی پلاس به خاطر Full HD بودن، دارای رابط هوشمند و پنل با کیفیت A است.

مشخصات تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65JU821S

 

     


تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65JU821S یکی از پرچمداران برند  جی پلاس است. این تلویزیون جی پلاس با تصویر 4K و  رزولوشن بالا است. کیفیت و امکانات بسیاری دارد و انتظاراتی که از یک تلویزیون هوشمند می رود را برآورده می کند از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندروید 6
  • قابلیت Screen Mirroring
  • توان تبدیل گوشی به کنترل لمسی تلویزیون با کمک نرم افزار ISMART
  • انتقال تصویر موبایل به تلویزیون
  • انتقال تصویر تلویزیون به موبایل
  • کامل بودن از نظر ورودی های مختلف (USB دو عدد، LAN، ورودی کامپوزیت و کامپوننت، Wi-Fi، بلوتوث، انواع ورودی و خروجی صدا)
  • زاویه دید بالا و پنل با کیفیت A
  • ریموت کنترل جادویی

مشخصات تلویزیون جی ‌پلاس مدل 50GU812S

تلویزیون جی‌پلاس مدل 50GU812S از جمله مدل های 4K جی پلاس است که با توجه با سایز کوچک‌تر یعنی 50 اینچ، نسبت به مدل قبلی با قیمت پایین تری عرضه می شود این تلویزیون هوشمند G امکانات قابل قبولی از جمله موارد زیر را در خود گنجانده است:

      

  • کیفیت تصویر UHD4K
  • سیستم عامل اندروید 4.4
  • کنترل هوشمند حرکتی
  • امکان Mirror تصاویر گوشی روی تلویزیون (Miracast)
  • بهبود خودکار تصاویر
  • زاویه دید بالا
  • وسعت رنگ فوق العاده
  • صدای قدرتمند

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-32JD612N 

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-32GD412N با سایز 32 اینچی مناسب مکان های کوچک تر مانند اتاق ها، مغازه های کوچک و آپارتمان های بسیار کوچک است. هرچند این تلویزیون جی پلاس هوشمند نیست اما امکانات آن در کنار قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول برای مصارف متداول مناسب و راضی کننده خواهد بود. طراحی باریک یا Slim آن ظاهری زیبا دارد و جای کمی می گیرد. کیفیت صدای خروجی 10 وات آن برای فضاهای کوچک کافی است. پنل این تلویزیون جی پلاس دارای زاویه دید گسترده و کیفیت پنل A از نوع پنل  IPS است. با توجه به کیفیت تصویر و قیمت حدوداً 2 میلیونی آن می توان تلویزیون ارزان جی پلاس را برای مصارف غیرهوشمند انتخابی مناسب و به‌صرفه دانست.

       
 

یخچال و فریزر جی پلاس

یکی دیگر از محصولاتی که چشم های زیادی را به خاطر ظرافت و زیبایی آن به خود خیره کرده است، یخچال و فریزرهای جی پلاس است. این محصول نیز مانند سایر لوازم خانگی های جی پلاس، از کیفیت مناسبی برخوردار است. یکی از آپشن های خوبی که برند جی پلاس در نظر گرفته است، ضمانت و گارانتی است که همراه خرید به شما می دهند.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید جی ‌پلاس مدل GSS-J905W

یخچال فریزر ساید بای ساید جی ‌پلاس مدل GSS-J905W مجهز به کمپرسور کم مصرف اینورتر با ظرفیت مناسب 456 لیتر و رده بندی انرژی A+ به بازار لوازم خانگی ایران عرضه شده است.

 

 

یخچال این محصول  3 طبقه و 2 کشو دارد. استفاده از کشو و طبقات باعث شده تا تفکیک مواد غذایی برایتان آسان‌تر باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل دو محفظه اختصاصی برای میوه و سبزیجات است.در قسمت فریزر این محصول نیز 4 کشو برای دسترسی آسانتر به مواد غذایی تعبیه شده است. به طوریکه این مدل یخچال و فریزر ساید‌بای‌ساید به مدل‌های چهار درب هم شهرت دارند.ظرفیت کلی این محصول 456 لیتر بوده که این میزان برای مصارف خانگی و خانواده‌های کم‌جمعیت یا متوسط مناسب است. برای تهویه بهتر این مدل به سیستم چندگانه هوای تازه مجهز شده است.

مشخصات یخچال جی ‌پلاس مدل GRF-J302W

یخچال جی پلاس مدل GRF-J302W از جمله یخچال های پایین فریزر جی پلاس هستند که مناسب خانواده های کم جمعیت خصوصاً زوج های جوان است. هرچند این یخچال از موتور اینورتر برخوردار نیست اما ویژگی های مثبتی همچون مصرف انرژی A+، ظرفیت 315 لیتری، سیستم چرخش هوای چندگانه، نمایشگر ال ای دی، فناوری انجماد سریع در کنار گارانتی 5 ساله گلدیران برخوردار است.

 

            
 

مشخصات یخچال فریزر جی ‌پلاس مدل GRF-J505T
یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J505T برای خانواده هایی مناسب است که می خواهند خیالشان از بابت فضای یخچال راحت باشد. این مدل یخچال فریزر با ظرفیت 525 لیتری و مصرف انرژی A++ برتری آشکاری نسبت به مدل GRF-J302W دارد.

موتور اینورتر نیز یکی از برتری های آن است هرچند بابت این تفاوت در امکانات باید قیمتی حدود 2 میلیون تومان بیشتر پرداخت کنید. نمایشگر ال ای دی، محفظه مخصوص تازه ماندن غذا، انجماد سریع در کنار ضمانت 5 ساله گلدیران سایر امکانات این مدل یخچال فریزر جی پلاس است.

 

گوشی جی پلاس
امروزه نیاز بازار به سمت گوشی های هوشمند است. اما به علت تحریم های اعمال شده توانایی خرید گوشی برندهای دیگر کاهش پیدا کرده است. به همین دلیل با تفکری هوشمندانه که شرکت گلدیران کرده، مشکل خرید گوشی نیز بر طرف شده است. چون از گوشی های جی پلاس نیز استقبال بسیار خوبی شده است.

در شعار گوشی های جی پلاس نوشته شده است: واقعیت، می‌ارزد که با توجه به امکانات و قیمت آن شعار مناسبی گفته شده است. به علت استقبال خوبی که شده احتمالا در میان دیگر برندها بدرخشد و یکی از مشکلات اقتصادی را در میان مردم کم کند.

مشخصات گوشی جی پلاس مدل Q10


 

گوشی جی پلاس مدل Q10 در دو رنگ آبی و مشکی عرضه شده است حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن برای ذخیره عکس ها و فیلم ها فضای قابل قبولی است همچنین RAM سه گیگابایتی آن نوید یک گوشی به روز برای نصب تعداد مناسبی اپلیکیشن بر روی این موبایل می دهد. در هر دو مدل گوشی چی پلاس از حسگر اثر انگشت استفاده شده است، گوشی جی پلاس مدل Q10 از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بهره می برد که اگر خیلی به عکاسی حرفه ای نمی پردازید برای استفاده های رایج کاملاً جوابگوست. نوع نمایشگر آن IPS با اندازه 6.3 اینچ است و از قابلیت چند لمسی پشتیبانی می کند. باطری 3500 میلی آمپری، اندروید 9 و دو سیم کارت بودن از دیگر مشخصات این گوشی محصول لوازم خانگی جی پلاس  است.

مشخصات گوشی جی پلاس مدل T10


 

گوشی جی پلاس مدل T10 دیگر گوشی ساخت برند G+ است و نسبت به Q10 در رده پایین تری قرار دارد هرچند از نظر کیفیت دوربین همانند مدل اول دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است اما حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است و حافظه رم آن 2 گیگابایت است. صفحه نمایش گوشی جی پلاس مدل T10 رزولوشن 1280 × 720 دارد و از قابلیت چند لمسی نیز پشتیبانی می کند و نسبت به Q10 کوچک‌تر است و سایز 5.5 اینچ دارد.

دستگاه‌های تصفیه هوا جی پلاس
شرکت گلدیران علاوه بر لوازم خانگی، به تولید محصولی به نام دستگاه تصفیه هوا نیز پرداخته است. این دستگاه کمک بسیار زیادی به از بین بردن بوی نامطبوع محیط از طریق فیلتر های کربنی به کار می رود. 
همچنین با جذب ریزگرد های معلق در هوا می تواند هوای سالمی را در اختیار شما بگذارد ضمن اینکه با تامین و تنظیم رطوبت محیط از طریق ایجاد بخار، هوای تنفسی شما را دلپذیر تر می سازد.

ویژگی خوب این دستگاه به این است که می تواند میزان آلودگی اطرافتان را کنترل کند و اکسیژن بیشتری را به وجود می آورد. این دستگاه برای افرادی که در کلان شهرها زندگی می کنند بسیار مناسب است. به دلیل هوشمندی این دستگاه ها ضمن نمایش کیفیت هوای محیط، توان خود را بنا به میزان آلودگی هوا تنظیم می کند همچنین نمایشگر آن نشان می دهد که چه زمانی نیاز به تعویض فیلتر دارد. صدا و مصرف کم از جمله مزایای این دستگاه های تصفیه هواست.

کولرگازی های جی پلاس


 

کولرهای گازی که در شرکت های دیگر تولید می شوند از قیمت های بسیار بالایی برخوردار است که ارزش خریدن را ندارند. به همین دلیل شرکت گلدیران، برند جی پلاس با ساخت کولرهای گازی این امکان را به شما می دهند تا بتوانید وسایل جدید و نو را وارد خانه خودتان کنید و هوای مطلوبی را در تابستان تجربه کنید. علاوه بر قیمت کمتر و کیفیت بالا، تا ۶۰% باعث کاهش انرژی و هزینه ها می شود. از ویژگی هایی که طرفداران زیادی پیدا کرده می توان به تنظیم شدن دستگاه یا محیط اطراف اشاره نمود. همچنین در ابتدا شروع با سرعت زیادی کار می کند که بعد از تنظیم شدن دما به جای خاموش شدن، سرعت خود را اتوماتیک کم می کند تا زمانی که ها دوباره گرم شود و مثل قبل شروع به فعالیت می کند.


:: برچسب‌ها: جی پلاس , لوازم خانگی جی پلاس , یخچال فریزر جی پلاس , ظرفشویی جی پلاس , ماشین لباسشویی جی پلاس , کولرگازی جی پلاس ,



ظروف مسی
نوشته شده در سه شنبه 11 آبان 1400
بازدید : 139
نویسنده : soli

 

مس ماده‌‌‌ای ضروری در بدن انسان است که باعث تولید گلبول‌های قرمز می‌شود. نوشیدن و خوردن غذا در لیوان مسی و ظروف مسی برای رشد و تقویت مو و مفاصل بسیار موثر است. ظرف‌های غذا از مهم‌ترین وسایلی هستند که برای خوردن و نوشیدن به آن نیاز داریم و در این بین ظروف مسی دارای فواید زیادی برای سلامتی بدن هستند. در طول دهه‌های مختلف، مردم توانستند انواع مختلفی از ظروف را از مواد مختلف بسازند. برخی از ظروف غذا وجود دارند که برای سلامتی بدن مفید هستند و در مقابل برخی از مواد حاوی مواد شیمیایی سمی، جیوه و سایر عناصر هم وجود دارند که برای بدن مضر هستند. ظروف غذا در خوش‌‌طعم و خوش‌مزه شدن غذا بسیار تاثیر گذارند. ظروف مسی از گذشته تاکنون برای پخت غذا کاربرد داشته‌اند. امروزه نیز استفاده از این ظروف به علت خواص متعددی که دارند رواج پیداکرده است.

بهترین مس برای کدام شهر است ؟

بهترین مس برای کدام شهر هست؟ یکی دیگر از سوالات و دغدغه خریداران ظروف مسی می باشد ، در این مقاله توضیحات جامعی در مورد اینکه ظروف مسی کدام شهر بهتر است را می دهیم ، البته به این مورد توجه کنید که هم ظروف مسی زنجان و هم اصفهان کیفیت خوبی دارند.

مس زنجان

مس و مسگری پیشینه دیرینه‌ای در استان زنجان دارد و قدمت استفاده از مس براساس مدارک و شواهد باستان‌شناسی به ۹ هزار و ۵۰۰ سال قبل از میلاد می‌رسد. تا پیش از هزاره پنجم قبل از میلاد این فلز به صورت خالص به کار می‌رفته است.یکی از تکنیک‌های استان کنده‌کاری روی ظروف به ویژه در سینی‌ها و دیس‌های مسی بوده که در مجالس و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت.

انواع ظرف مسی مثل تیان، تشت، حنا خوری، لگن، تاس حمام، روشل، تنگ و پارچ مسی، آفتابه و مخزن سقاخانه مسی بود و ظروف آشپزخانه مثل دیگ‌های بزرگ و کوچک، تیانچه مسی، بادیه مسی، دیزی مسی، آبکش مسی، قابلمه مسی، تابه مسی و ظروف دیگر مسی برای سر سفره و مهمانی مانند، بشقاب هشت گوش مسی، گرد، کاسه مسی، پیاله مسی، کفگیر مسی، قاشق مسی، لیوان مسی، پارچ مسی،استکان مسی، منقل مسی، پاتیل مسی و انواع سطلها و زیر سیگار مسی و غیره بوده است.

مس اصفهان

ظروف مسی اصفهان از محصولات قدیمی صنایع دستی نصف جهان بشمار می رود. بازارچه ایی در میدان نقش جهان بنام بازارچه مسگرها وجود دارد که سالیان طولانی محل کار مس فروشان بوده است. ظروف مسی زنجان نیز مانند اصفهان با کیفیت بوده و هنر دست استادکاران مسگر زنجانی است. این دو شهر را می توان قطب صنایع مسی کشور دانست که محصولات بسیار با کیفیتی برای بازار های داخلی و خارجی تولید می کنند. علاوه بر محصولات کاربردی و مورد استفاده در منازل بسیاری از ظروف مسی تزیینی برای چیدمان های دکوری طراحی و ساخته شده تا حس نوستالژیک خانه های ایرانی تداعی گردد. در بسیاری از صنایع دستی اصفهان مس را بستر و زیر ساخت محصولات خود قرار داده اند.

تفاوت مس زنجان و اصفهان :

همانطور که گفتیم هر ۲ شهر مس های با کیفیت و زیبایی تولید می کنند ، ولی تفاوت هایی بین مس زنجان و مس اصفهان وجود دارد :

  • ظروف مسی زنجان تنوع بسیار بیشتری نسبت به اصفهان دارد .

  • مسگران اصفهانی کارهای قلم کاری شده تولید می کنند که در زنجان خیلی کم تولید می شود .

  • ظروف پخت و پز مسی با کیفیت در زنجان تولید می شود .

  • بیشتر تولیدات مسگران اصفهانی ظروف دکوری می باشد .

قابلمه مسی

ظروف مسی از دیرباز به دلیل قلع اندود شدن در سطح داخلی آن جهت طبخ هر گونه غذا مناسب بوده وبه توصیه بسیاری از پزشکان بهترین فلز جهت حفظ سلامت و بهداشت غذا می باشد توجه داشته باشید در سطح داخلی ظروف مسی به دلیل وجود قلع پس از استفاده از آن مخصوصآ طبخ غذاهای ترش و کلری که مخلوط آب آشامیدنی است لکه های سیاه رنگی نمایان می شود که این بدلیل خاصیت ویژ فلز قلع و کلر آب آشامیدنی بوده و جای هیچ گونه نگرانی برای سلامتی مصرف کننده نیست شما می توانید جهت از بین بردن و تمیز کردن نسبی این لکه ها سطح داخلی رابا خاکستر و پودر ظرفشویی توسط اسکاج نرم بشویید و از کشیدن هرگونه سیم ظرفشویی جدا خودداری کنید خوب است بدانید درصورت ظاهر شدن قرمزی مس بر سطح داخلی ظروف پخت هر گونه شیرینی وحتی برنج بلامانع است و تنها از طبخ غذاهای ترش خود داری کنید جواب بخش دوم سوال هم باید گفت که ظروف مسی به دو روش دستی کوره ای وپرسی یا همان ماشینی ساخته می شود ظروفی که به روش دستی کوره ای وچکشی ساخته می شود از ضخامت بیشتری برخوردار است و سفید گری داخل ظروف از دوام بیشتر ی برخوردار است وغذا دیر تر می سوزد.

فواید ظروف آشپزی مسی

نه‌تنها قابلمه‌ها و تابه‌های مسی در آشپزخانه جذاب هستند؛ بلکه مس هدایت‌کننده و منتقل‌کننده عالی برای گرما است. برای پخت‌وپز در میزان بالا، بسیار عالی هستند. آشپزها، اغلب از قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های مسی را برای تهیه سس‌ها و غذاهایی که نیاز به دمای به‌شدت تحت کنترل دارند، استفاده می‌کنند.

  • علت خوشمزه شدن و خوب جا افتادن غذا در ظروف مسی این است که حرارت در ظروف مسی بیش از سایر ظروف فلزی نگهداری و به‌طور یکنواخت توزیع می‌شود.

  • پخت غذا در این ظروف می‌تواند کم‌خونی را کم کند؛ زیرا مس از عناصر لازم برای فرآیند خون‌سازی و رفع کم‌خونی است. در دهه پیش مردم کشور ما برای پخت غذا مخصوصاً خورشت و آش از قابلمه‌های مسی استفاده می‌کردند. یک کفگیر آهنی داشتند به نام حسوم که موقع پخت غذا دائم درون آن قرار می‌گرفت و باعث رفع کم‌خونی می‌گشت.

  • یکی از ویژگی‌های فلز مس، رسانایی بسیار زیاد آن است که باعث می‌شود غذا در ظرف مسی خیلی سریع‌تر بپزد. انواع خورشت‌ها در این ظروف بهتر جا بیافتد، همین‌طور سرخ کردن غذاها در ظرف مسی باعث تردتر شدن آن‌ها می‌شود.

  • کمبود یون مس موجب احساس رخوت و خواب‌آلودگی و کسالت مداوم می‌شود و سبب می‌شود که درد مفاصل داشته باشیم. پخت غذا در ظروف مسی باعث از بین رفتن این حالات می‌شود. برای جبران کمبود یون مسی پزشکان توصیه می‌کنند یک دست بند مسی به دست داشته باشید.

  • پخت غذا در این ظروف باعث طول عمر مفید و سلامتی جسمی خانم‌های نزدیک به دوران عادت ماهیانه می‌شود.

  • در شمال ایران برای جلوگیری از بیماری‌های خونی و سرطان خون موقع پخت خورشت (مخصوصاً فسنجان) یک تکه آهن یا نعل وسط خورشت می‌انداختند تا کاملاً رنگ بگیرد. این کار باعث آزاد شدن یون‌های آهن و سلامتی بدن نیز می‌شود.

  • قابلمه‌ها و تابه‌های مسی، معمولاً با قلع یا استیل ضدزنگ پوشانده می‌شوند. بنابراین مصرف‌کنندگان نیاز نیست نگران مسمومیت با مس باشند. انتقال گرمای عالی آن، می‌تواند از طریق پوشش آن محافظت شود.


:: برچسب‌ها: ظروف مسی , خرید آنلاین ظروف مسی زنجان , ظروف مسی اصفهان , ظروف مسی باکیفیت , ظروف مسی شیک , قابلمه مسی ,



پارس اپال
نوشته شده در دو شنبه 3 آبان 1400
بازدید : 127
نویسنده : soli

شرکت پارس اپال با هدف تولید ظروف اپال با کیفیت مطلوب و پاسخ به نیاز مصرف کنندگان فعالیت خود را در سال 1376 آغاز نمود و با همکاری گروهی از متخصصان این صنعت و بهره گیری از تکنولوژیهای پیشرفته و به روز دنیا در سال 1383 تحت لیسانس الکتروگلس انگلستان به بهره برداری رسید و محصولات خود را با برند پارس اپال به بازار عرضه کرد. موفقیت در تولید ظروف اپال برای اولین بار در ایران و خاورمیانه عصر جدیدی را در صنعت ظروف آشپزخانه و پذیرایی فراهم نمود.
پیشرفت، نوآوری و به روز بودن از اولویتهای اصلی این شرکت بوده و به همین منظور، مشورت با کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی و بهره گیری از تکنولوژیهای پیشرفته و به روز دنیا همواره در برنامه کاری این گروه تولیدی قرار دارد. اکنون این شرکت با گام نهادن به دومین دهه فعالیت تولیدی خود با افتخار اعلام میدارد که محصولات این کارخانه از بدو تاسیس تا کنون از نظر کیفیت، زیبایی، ظرافت و تنوع در طرح قابل رقابت با نمونه های اروپایی آن می باشد؛ نتیجه آن حضور موفق در بازارهای داخلی و بین المللی و صادرات محصول به بیش از 10 کشور اسیایی و اروپایی می باشد.

ویژگی های ظروف پارس اوپال

  • پارس اپال همیشه در تلاش بوده است تا انواع ظروف خود را با کیفیت بسیار بالایی روانه بازار کند .
  • محصولات پارس اوپال از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند .
  • ظروف پارس اوپال با توجه به طراحی های خلاقانه و هنری که دارد از محبوب ترین ظروف در بازار به شمار می رود .
  • محصولات پارس اوپال علاوه بر پاسخ به نیاز داخلی کشور به مناطق بین المللی هم نیز صادر می شوند.
  • ظروف پارس اپال با بالاترین استاندارد جهانی روانه بازار می شوند .
  • نقش و نگار و طراحی های ظروف پارس اپال از دوام بالایی برخوردار هستند و به راحتی درون ماشین ظرفشویی و با شستو شو از بین نمی روند .

پرفروش ترین سرویس های پارس اوپال

مدل Radish
این نوع سرویس ظروف از سرویس های 28 پارچه می باشد که با توجه به تعداد اقلامی که دارد برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد خواهد داشت و همچنین قابلیت استفاده درون مایکروویو و ماشین لباسشویی را دارند و مقاوم به حرارت و ضربه می باشند .


مدل Lavender
این نوع سرویس اوپال به صورت 28 پارچه به فروش می رسد که به صورت 6 نفره می باشد و شامل ظروفی چون بشقاب غذاخوری ، دیس ، بشقاب خورش خوری ، نمک پاش ، پیاله ، پیش دستی ، ظرف سالاد می شود . این مدل سرویس آرکوپال با توجه به طراحی زیبایی که دارد یکی از پرفروش ترین سرویس ظروف آرکوپال ها به شمار می رود .

طرح Pooh
در این برند سرویس آرکوپال ها کودک پارس اوپال از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، این نوع سرویس کودک 5 پارچه برای یک کودک مناسب است و شامل بشقاب غذاخوری ، پیش دستی ، نعلبکی ، پیاله ، فنجان . می شود . از دیگر ویژگی هایی که این مدل ظروف دارد می توان به قابلیت استفاده در مایکروویو و قابلیت شست وشوی آن درون ماشین ظرفشویی اشاره کرد .

 مدل 229
این مدل سرویس ظروف آرکوپال دارای طرحی بسیار زیبایی است نقش و نگار های ان بسیار ظریف و زیبا کار شده است ، با طلا تزیین شده است اما قابلیت استفاده درون مایکروویو و ماشین ظرفشویی را دارا می باشد ، از جمله از ظروفی که این سرویس دارد می توان به ظرف سالاد ، پیش دستی ، نمک پاش ، پیاله ، بشقاب غذاخور و خورش خوری و دیس اشاره کرد .

مدل Linda
یکی دیگر از پرفروش ترین سرویس های پارس اپال مدل Linda می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و مورد سلیقه افراد بسیار زیادی به شمار می رود ، این نوع سرویس به رنگ سفید شفاف می باشد اما در حاشیه های آن دور تا دور گل های رنگی زیبای کار شده است که زیبایی آن را جندین برابر افزایش می دهد .


:: برچسب‌ها: پارس اپال , ظروف غذاخوری پارس اپال , ظروف سرو و پذیرایی , سرویس غذاخوری , لوازم خانگی , بشقاب،پیش دستی , کاسه پارس اپال ,



لیمون
نوشته شده در شنبه 1 آبان 1400
بازدید : 128
نویسنده : soli

لیمون تولیدکننده لوازم خانه و آشپزخانه با دستیابی به بالاترین سطح کیفی در تولید محصول و همچنین رعایت حقوق مصرف کننده است. شرکت لیمون با دارا بودن تجهیزات آزمایشگاهی کنترل کیفیت و استفاده از مواد اولیه بهداشتی و مرغوب توانسته تا محصولات خود را دراختیار مصرف کنندگان قرار دهد. این مجموعه سعی داشته با داشتن خلاقیت و ایده های نوین درسطح طراحی روز دنیا و به کارگیری رنگ های متنوع و اهمیت کیفیت و دوام کالا راحتی و زیبایی را به خانه های شما هدیه کند. که این توانایی با استفاده ازنیروهای متخصص و با تجربه در بخش های طراحی محصول ، قالبسازی ، تولید و بخش کنترل کیفیت صورت گرفته و توانسته با دراختیار گذاشتن محصولات خود درتمام سطح کشور و حتی صادرات به موفقیت برسد.

کنترل کیفیت

واحد کنترل کیفیت لیمون در راستای جلب رضایت مشتری و با رعایت آخرین استانداردهای کیفیت ملی و بین المللی و با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی به بررسی محصولات و فرآیندهای تولیدی می پردازد. این واحد تلاش می نماید تا با بهره مندی از کارشناسان کنترل کیفیت فرآیند تولید را به طور پیوسته تحت نظارت داشته باشد تا از صحت و کیفیت کالا اطمینان حاصل نماید، تا محصولی با کیفیت و مرغوب به بازار ارائه شود.

محصولات

محصولات لیمون تولید داخل بوده و از کیفیت درخور توجهی هم برخوردارند. ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های برند لیمون می‌توان به تنوع بالای محصولات و نیز به‌کارگیری رنگ‌های گوناگون اشاره کرد.

 

۱. سرویس خانه و آشپزخانه لیمون

سرویس آشپزخانه لیمون (مدل چهارگوش و گرد)

 

 

سرویس‌های آشپزخانه لیمون در دو مدل چهارگوش و گرد و در سه ست ۹، ۲۲ و ۳۷ پارچه موجودند، با رنگ‌های متنوع. اقلام موجود در هر ست متفاوت‌اند؛ سرویس آشپزخانه ۹ پارچه لیمون شامل جابرنجی، سطل زباله، جاماکارونی، ست ۴ عددی بانکه حبوبات و ست ۲ عددی جای قند و شکر است.

اقلام موجود در سرویس‌های آشپزخانه لیمون را می‌توانید به‌صورت تکی هم بخرید:

  • جاماکارونی؛
  • بانکه (مدل چهارگوش در سه سایز و مدل گرد در چهار سایز)؛
  • ست جانانی و بانکه (شامل سه عدد بانکه سایز ۲)؛
  • ترازوی مکانیکی (با ظرفیت اندازه‌گیری ۵ کیلوگرم)؛
  • جای قند و شکر (با گنجایش هرکدام ۳ کیلوگرم) با هدیه ۳ عدد پیمانه؛
  • جابرنجی پیمانه‌دار (مدل چهارگوش با گنجایش ۱۲ کیلوگرم و مدل گرد با دو گنجایش ۱۰ و ۱۴ کیلوگرم)؛
  • سطل زباله آرام‌بند (مدل چهارگوش با گنجایش ۱۲ لیتر و مدل گرد با سه گنجایش ۴، ۱۵ و ۲۰ لیتر)؛
  • ظرف روغن پایه‌دار (در دو سایز ۷۵۰ میلی‌لیتری و ۱ لیتری)؛
  • جاقاشقی آویز با پایه استیل؛
  • ست کفگیر و ملاقه (اجزای ست به‌صورت تکی هم موجودند)؛
  • جادستمالی رولی؛
  • ست سطل زباله و فرچه (مدل گرد با درِ رنگی و درِ کروم)

سرویس پلاسکوی لیمون

  

سرویس پلاسکوی لیمون شامل مجموعه خوبی از پرکاربردترین لوازم موردنیاز در هر آشپزخانه‌ای است و خصوصا برای خرید جهیزیه پیشنهاد می‌کنیم. ازلحاظ تنوع رنگی هم خیال‌تان راحت! ۷ رنگ مختلف برای انتخاب پیش روی شماست: سفید، صورتی، سبز، کرم، زرد، بنفش و آبی.

۲. ظروف فریزری و چهارقفل لیمون

 

 

ظروف نگهداری غذای لیمون، ازلحاظ ابعاد و گنجایش، بسیار متنوع و جورواجورند. تقریبا هیچ مدلی نیست که لیمونی‌ها جا انداخته باشند!

ویژگی‌های ظروف فریزری لیمون عبارت‌اند از:

  • نگهداری طولانی‌مدت مواد غذایی؛
  • دارای نوار سیلیکونی برای درزگیری هوا و محافظت مواد غذایی در برابر باکتری‌های هوازی؛
  • قابل‌استفاده در یخچال‌فریزر و ماکروفر (تحمل دمایی بین ۲۰- تا ۱۲۰ سانتی‌گراد )؛
  • قابل‌شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی.

۳. لوازم و سرویس پیک‌نیک لیمون

سرویس‌های پیک‌نیک لیمون در دو ست ۶ نفره و ۸ نفره (۵۶، ۶۰ و ۸۵ پارچه) و در رنگ‌های متنوعی موجودند. کلیه سرویس‌ها همراه با سبد مخصوص دسته‌دار بوده و نسبت به ظروف موجود فضای چندان زیادی اشغال نمی‌کنند.

۴. کاسه‌ها و سبدهای لیمون

 

 

انواع کاسه‌ها و سبدهای لیمون شامل گزینه‌های بسیار متنوعی است:

۵. بانکه‌ها و شیشه‌های لیمون

 

 

 

منظور از بانکه‌ها و شیشه‌های لیمون انواع ظروف نگهداری غذا و مواد خوراکی است. ازجمله کاربردی‌ترین لوازم دسته بانکه‌ها و شیشه‌ها می‌توان به جاادویه‌ای‌ها و جاحبوباتی‌های لیمون اشاره کرد .

۶. سایر لوازم آشپزخانه لیمون

 

 

سایر لوازم آشپزخانه لیمون هم همگی کاربردی و پرمصرف بوده و نیاز هر آشپزخانه‌ای است:

۷. لوازم خانه لیمون

دراور و ارگانایزر (نظم‌دهنده) لیمون

 

  

 

از کاربردی‌ترین لوازم خانه لیمون می‌توان به دراور و ارگانایزر اشاره کرد که خصوصا به‌درد نظم‌بخشی به انباری می‌خورند و البته برای آشپزخانه هم و بعضا اتاق‌خواب هم قابل‌استفاده‌اند.

رخت‌آویز و گیره لباس لیمون

 

  

 

رخت‌آویز و گیره لباس هم که نیاز مسلم هر خانه‌ای است. برای خرید گیره لباس بد نیست مدل سبدی لیمون را هم ببینید، محصولی حاوی ۲۰ عدد گیره به‌همراه سبد آویزدار که به نرده لباس وصل شده و گزینه خوبی برای منظم‌هاست!

صندلی لیمون

 

لیمونی‌ها از تولید صندلی تاشو و چهارپایه هم غافل نبوده‌اند! مدلی که در تصویر بالا می‌بینید، به‌اسم صندلی میزبان لیمون شناخته می‌شود؛ جالب اینکه محفظه داخلی صندلی هم قابل‌استفاده است.

سبد رخت لیمون

 

 

 

سبد رخت جزو ضروریات هر خانه‌ای است و در برند لیمون هم انواع‌واقسام سبد رخت پیدا می‌شود.

ست جارو و خاک‌انداز لیمون

 

 

جاروی دستی دسته‌بلند لازمه هر آشپزخانه‌ای است، خصوصا آشپزخانه‌های با کف سرامیک روشن.

سطل زباله کابینتی لیمون

 

سطل زباله کابینتی لیمون روی در کابینت وصل شده و ایده خلاقانه خوبی برای تفکیک زباله ریزه‌میزه تر از سایر زباله‌هاست.

۸. لوازم کودک لیمون

 

 

لوازم کودک لیمون از طرح‌های شاد و کارتونی برخوردارند و برای مهدکودک‌ها هم به‌درد می‌خورند:

  • لیوان اسپرت (در دو سایز کوچک و بزرگ)؛
  • لیوان نی‌دار؛
  • ظرف غذا (در دو سایز کوچک و بزرگ)؛
  • جادستمالی؛
  • ست سطل زباله و جادستمالی؛
  • سطل زباله (در سه مدل معمولی، بادبزنی و پاندولی)؛
  • جعبه همه‌کاره (در سه سایز)؛
  • دراور ۴ طبقه.


۹. محصولات طرح بامبوی لیمون

 

 

محصولات طرح بامبوی لیمون شامل انواع سبد و سطل بوده که در مدل‌ها و ابعاد بسیار متنوعی موجودند. طرح بامبوی لیمون شامل جای سیب‌زمینی و پیاز هم می‌شود. برای خرید جای سیب‌زمینی و پیاز لیمون می‌توانید از بین دو مدل گرد و چهارگوش انتخاب کنید که در دو سایز ۲ طبقه و ۳ طبقه موجودند.

۱۰. لوازم بهداشتی لیمون

شاید لیمون را بیشتر به‌اسم لوازم آشپزخانه بشناسید، اما لیمون درزمینه لوازم بهداشتی هم برند پرمحصولی است.

ست‌های بهداشتی لیمون

 

 

 

ست‌های بهداشتی لیمون در دو مدل ساده و طرح‌دار و با رنگ‌های متنوعی موجودند. ست تصویر بالا مدل طرح گل بوده که با شیرآلات طلایی به‌خوبی ست می‌شود. همین ست در رنگ نقره‌ای و چند رنگ دیگر

سایر لوازم بهداشتی لیمون

 

 

سایر لوازم بهداشتی لیمون عبارت‌اند از:


۱۱. گلدان‌ها و آب‌پاش‌های لیمون

 

گلدان‌های رنگی لیمون را هم برای گل‌آرایی روی بالکن مدنظر داشته باشید. دیوارکوب‌های لیمون را خصوصا برای گیاهان آویز پیشنهاد می‌کنیم.

خلاصه که لیمون برند بسیار پرمحصولی است و شامل بیش از ۵۰۰ قلم کالاست که برای طیف وسیعی از نیازهای خانه و آشپزخانه کاربرد دارند. خرید محصولات لیمون را برای تکمیل خرده‌ریزهای جهیزیه هم پیشنهاد می‌کنیم. به نظرمان این مطلب را برای دوستان و آشنایانی که این روزها در تدارک خرید جهیزیه هستند بفرستید که برای خرید محصولات لیمون حتما به‌دردشان می‌خورد.

گواهی ها و افتخارات

  • شرکت برتر در مجمع بزرگان صنعت ایران در سال 1382
  • کارآفرین نمونه در سال 1388
  • صادر کننده نمونه در سال 1388
  • دارای لوح تقدیر از مرکز نمایشگاهی EXPO 2000
  • دارای گواهینامه C E استاندارد محصول از اتحادیه اروپا
  • دارای گواهینامه ISO 9001:2008 تضمین مدیریت کیفیت از Swiss Cert سوئیس
  • دارای گواهینامه 10002:2004 ISO سیستم رضایتمندی مشتریان
  • دارای گواهینامه 10004:2012 ISO سیستم شکایت مشتریان
  • دارای گواهینامه 18001:2007 ISO سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت
  • دارای گواهینامه 14001:2004 ISO کیفیت محیط زیست
  • دارای لوح تقدیر از انجمن مدیریت کیفیت ایران 1394
  • دارای نشان رضایتمندی مشتری در سال 1394

:: برچسب‌ها: لیمون , ظروف فریزری لیمون , بانکه , ست سرویس بهداشتی , لوازم کودک , دراور لیمون , سرویس مسافرتی لیمون , ظروف آشپزخانه لیمون ,