مراحل نصب درب ضد سرقت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مراحل نصب درب ضد سرقت
نوشته شده در پنج شنبه 10 آذر 1401
بازدید : 110
نویسنده : soli

مراحل نصب درب ضد سرقت

آیا درب آپارتمان شما قدیمی شده و قصد تعویض |آن را دارید؟ آیا امکان نصب درب ضد سرقت بدون تخریب وجود دارد یا خیر؟ آیا میخواهید برای خانه جدیدتان درب ضد سرقت بخرید و راجب نصب آن سوال دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید، در این مقاله قصد داریم شما را با مراحل تعویض و نصب درب ضد سرقت جدید آشنا کنیم.

مراحل نصب درب ضد سرقت

مرحله اول : ساخت و نصب چهار چوب ضد سرقت

اگر برای خانه نوساز و جدید خود قصد نصب درب ضد سرقت را دارید باید ابتدا براساس ابعاد درب ضد سرقت مد نظر شما، برای آن چهار چوب ساخته شود. چهار چوب درب ضد سرقت معمولا از پروفیل‌های 4*8 یا 4*10 ساخته میشود . به چهار چوب در فریم گفته میشود که یک باید سانت بیشتر از سایز درب باشد تا طول و عرض باد خور داشته باشد و درب داخل فریم جا بگیرد. با توجه به وزن سنگین درب ضد سرقت، چهار چوب‌های چوبی توان تحمل وزن درب را در طولانی مدت ندارند و امکان تخریب آن‌ها وجود دارد. به همین جهت فریم درب ضد سرقت باید آهنی باشد تا لولاها بر روی آن پیچ شوند. برای اینکه آن بخش از چهارچوب که زبانه قفل در آن قرار میگیرد در برابر دیلم یا پیچ گوشتی آسیب نبیند باید ساختار فلزی داشته باشد.

مرحله دوم : اندازه گیری و علامت زدن برای نصب لولا

در این مرحله نیاز به کمک دارید تا درب را در چهارچوب قرار بدهید. اطمینان حاصل کنید شکاف 3 میلی‌متری وجود داشته باشد. لولای بالایی با فاصله 15 سانتی متر از بالای در و لولای پایینی با فاصله 25 سانتی‌متر از پایین درب ضد سرقت باید جای گیری شوند. توجه داشته باشید لولای وسط بین دو لولای بالا و پایین قرار گرفته و متمایل به سمت لولای بالایی باشد.

مرحله سوم : نصب لولا

پس از اندازه گیری و علامت زدن جای لولاها شما میتوانید با یک مته 2 میلی‌متری اقدام به نصب آن‌ها کنید.

مرحله چهارم : نصب قفل و دستگیره درب ضد سرقت

قفل و دستگیره درب ضد سرقت بصورت مجزا از درب نصب میگردد. برای این کار محل زبانه قفل را روی چهار چوب مشخص کرده، سپس پلاک قفل را در همان محل مشخص شده بر روی چهار چوب نصب میکنیم.

دستگیره درب ضد سرقت شامل دو نوع متحرک و ثابت میشود. عموم فروشندگان دستگیره‌های ثابت و متحرک را بصورت ست عرضه میکنند.

مرحله پنجم : پوشش فضای خالی بین چهارچوب درب و دیوار با فوم

در مرحله آخر فضای خالی موجود بین چهارچوب و دیوار با فوم پلی اورتان پر می‌گردد. از آنجایی که این فوم خاصیت انبساط و چسبندگی دارد فضاهای خالی را کاملا پر میکند و باعث میشود چهار چوب در محل خود ثابت باقی بماند.

طریقه نصب درب ضد سرقت عموما طی همین مراحل ذکر شده انجام میگردد که باید توسط یک نصاب درب ضد سرقت به صورت تخصصی صورت پذیرد.

با خرید درب ضد سرقت از هایپرساختمانی خاجی بصورت حضوری و از فروشگاه اینترنتی خاجی کالا بصورت غیر حضوری میتوانید از خدمات نصب رایگان درب ضد سرقت بهره‌مند شوید.

نصب درب ضد سرقت بطور کلی معمولا به دو روش انجام میگیرد که در ادامه به آن میپردازیم :

نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن

ابتدا درب ضد سرقت را از طرفی که باله ندارد وارد چهارچوب کنید.

در مرحله بعدی درب را چند بار باز و بسته کنید تا مطمئن شوید درب شما به خوبی تراز شده است و سپس در محل سوراخ‌های مشخص شده در قسمت داخلی چهارچوب چند خال جوش بزنید و در نهایت زمانی که کاملا از نصب درب ضد سرقت اطمینال حاصل کردید آن را بصورت اساسی جوش دهید.

نصب درب ضد سرقت به روش رول بولت

زمانی میتوانید از این روش استفاده کنید که دیواری که میخواهید درب ضد سرقت را بر روی آن نصب کنید به اندازه کافی مقاومت داشته باشد قابل ذکر است که دیوارهای بتنی از مقاومت خوبی برای انجام این روش برخوردارند.

در این روش هم همانند روش قبل ابتدا درب را درون چهار چوب قرار داده و کاملا تراز میکنید سپس لولاهای درب را با دیوار هماهنگ کرده و با توجه به سوراخ‌هایی که روی چهارچوب مشخص کرده اید اقدام به سوراخ کردن دیوار نمایید در آخر دوباره درب و دیوار را تراز کنید و رول بولت‌ها را با احتیاط به حفره‌های مشخص شده وارد کنید.

هزینه نصب درب ضد سرقت چقدر است؟

نصب درب ضد سرقت

هزینه نصب درب ضد سرقت حدودا بین 12 تا 15 درصد قیمت درب میباشد اما هایپرساختمانی خاجی جهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود نصب درب ضد سرقت را بصورت رایگان برای خریداران انجام میدهد شما میتوانید با مراجعه حضوری به هایپرساختمانی خاجی و یا غیر حضوری به وبسایت خاجی کالا اقدام به خرید بهترین درب ضد سرقت کنید تا از نصب رایگان آن بهره‌مند شوید. همچنین در رابطه با خرید و قیمت درب ضد سرقت هرگونه سوالی داشتید میتوانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

 




:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , درب ضد سرقت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: