پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هود مخفی آلتون مدل H603S
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 98
نویسنده : soli

هود مخفی آلتون مدل H603S با بهره گرفتن از تکنولوژی روز دنیا وطبق استانداردهای داخلی و خارجی یکی از بهترین محصولات برند آلتون است. با وجود اینکه هود مخفی آلتون مدل H603S تولید داخلی است اما از لحاظ کیفی هم رده با محصولات خارجی است که با بررسی ویژگی و امکانات این هود مخفی میتوان به این موضوع پی برد. در ادامه به معرفی و بررسی هود مخفی آلتون مدل H603S خواهیم پرداخت.

هود مخفی آلتون مدل H603S

با هودهای مخفی آلتون از آشپزی لذت ببرید

طراحی زیبا،ساده و مینیمال

طراحی این هود به شکلی است که نصب آن از نوع تو کار بوده همانطور که از نامش پیداست مخفی بوده و فقط سطح آن نمایان میشود. بدین صورت که بدنه اصلی این هود معمولا داخل کابینت قرار میگیرد. انتخاب و خرید هود مخفی برای آشپزخانه‌هایی که طراحی مدرن و مینیمالیستی دارند بسیار مناسب است زیرا که با قرار گرفتن داخل کابینت فضای آشپزخانه دیگر شلوغ جلوه نمیدهد. علاوه بر این ویژگی بارز، سطح بیرونی هود مخفی آلتون از لحاظ ظاهری زیبایی خاص خود را دارد و در دکوراسیون های مدرن آشپزخانه بسیار کاربرد دارد. این موضوع بیشتر بخاطر شیشه سکوریت مشکی و فریم استیل آن است که به راحتی میتوانید با انواع کابینت های رنگ تیره و روشن ست کنید. برای باز و بسته کردن هود مخفی آلتون مدل H603S یک جک پازی در نظر گرفته شده است که میتوانید به به راحتی در هود را باز و بسته کنید.

موتور پرقدرت، مکش قوی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هود آشپزخانه مخفی آلتون مدل H603S قدرت مکش 700 تا 900 متر مکعب بر ساعت آن است و میزان آن بستگی به درجه ای دارد که شما کاربران عزیز تنظیم میکنید برای مثال اگر درجه هود را در کمترین حالت خود قرار دهید میزان مکش 700 متر مکعب بر ساعت را تجربه خواهید کرد و اگر مایل باشید نتیجه بیشتر و بهتری بگیرید میتوانید درجه هود را تا 900 متر مکعب برساعت افزایش دهید. این قدرت مکش بالا و تهویه مطبوع به خاطر وجود موتور پر قدرت فلزی توربوی 4 دور میباشد که توسط گروه صنعتی آلتون در هود H603S تعبیه شده است. این موضوع موجب رضایت مشتریان از این محصول گردیده چرا که پس از روشن کردن هود مخفی، بوی نامطبوع فضای آشپزخانه در کمترین زمان تهویه میشود. پس با هود مخفی آلتون دیگر نگران بوی نامطبوع نخواهید بود.

هود مخفی آلتون مدل H603S

حداکثر مکش هوا با حداقل صدای ممکن

مهندسان ایرانی گروه صنعتی آلتون امکانی را در هود های این مجموعه فراهم آورده اند که با حداقل صدای ممکن کار مکش هوا را انجام دهد. هود H603S آلتون هنگام کار کردن، صدایی بین 48 تا 58 دسی‌بل ایجاد می‌کند. یعنی اگر درجه هود را در پایین ترین حالت قرار دهید صدایی معادل 48 دسی بل تولید خواهد کرد و در صورت بیشتر کردن درجه موتور هود H603S آلتون صدای آن بیشتر از 58 دسی بل نخواهد شد. بنابراین لذت آشپزی در یک فضای آرام را با هود مخفی آلتون تجربه خواهید کرد.

دیگر ویژگی‌های هود مخفی آلتون مدل H603S 

داشتن صفحه نمایش تمام لمسی که کار کردن با ان بسیار راحت است و وجود یک ریموت برای کنترل از راه دور همچنین وجود یک سنسور هوشمند حساس به دود، گاز و حرارت باعث شده است هود  H603S آلتون تمام امکانات استاندارد یک محصول با کیفیت را داشته باشد. استفاده از فیلتر آلومینیومی 3 لایه در این هود مخفی یکی دیگر از مزایای آن است که موجب میشود ذرات به خوبی جذب شوند، مزیت فیلتر آلومینیومی این است که به راحتی میتوانید آن را با دست و یا توسط ماشین ظرفشویی بشویید و مجدد مورد استفاده قرار دهید. برای عملکرد بهتر موتور نیاز است هنگامی که سطح فیلتر چرب شد سریعا شست و شو داده شود. البته نیازی به شست‌وشوی زود به زود فیلتر وجود ندارد، چرا که تجمع چربی‌ها روی فیلتر، پس از چند ماه استفاده از هود رخ می‌دهد.

تمام هود های آلتون نظیر هود مخفی H603S از لحاظ ابعاد و اندازه بر اساس استاندارد و استفاده کاربرانش تولید شده اند هود مخفی آلتون مدل H603S از این قاعده مستثنی نیست و دارای عرض 70 سانتی متر است که به راحتی داخل کابینت جا میشود.

این هود داری یک سیستم روشنایی از نوع SMD بوده و میزان روشنایی قابل قبولی دارد.یعنی می‌توانید به واسطه استفاده از سیستم روشنایی هود H603S آلتون، فضای روی اجاق گازتان را به خوبی روشن کنید.

محصولات آلتون با گارانتی 24 ماهه شرکت آلتون در فروشگاه اینترنتی خاجی کالا با مناسب ترین قیمت به فروش میرسد. قبل از ثبت سفارش میتوانید برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: برچسب‌ها: آلتون , خاجی کالا , لوازم خانگی , هود مخفی ,



بلوک شیشه ای
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 93
نویسنده : soli

بلوک شیشه ای فوق یکی از محصولات شرکت کاوه می باشد. بلوک شیشه ای مدل گل یخ دارای طول و عرض 19 سانتی متر و ضخامت 8 سانتی متر بوده و از ایزولاسیون بالا ( صوتی ، گرمایی ) برخوردار است . از مزایای این بلوک های شیشه ای سبک بودن نسبت به بلوک های آجری می باشد که کار با آن را برای ساخت دیوار در هر نقطه از خانه راحت کرده است. بلوک های شیشه ای کاوه از نظر قیمت نیز به صرفه می باشد بدین صورت که قیمت هر متر مربع آن بطور کامل معلوم می باشد و همچنین نصب ساده ای نیز دارند.

بلوک شیشه ای چیست؟

بلوک شیشه ای یا آجر شیشه ای یک عنصر زیبا و جذاب در معماری محسوب می شود. بلوک شیشه ای از دهه 1900 به بعد برای تامین نورطبیعی ساختمان ها مرسوم شد و مورد استفاده معماران قرار گرفت. این عنصر با تنوع در رنگ، ابعاد، بافت و فرم وجود دارد. عبور نور از این نوع بلوک علاوه بر روشنایی تعدیل شده، جلوه و زیبایی خاصی به فضا می بخشد و نوعی عنصر تزیینی در ساختار معماری است. این بلوک ها تو خالی بوده و در دیوار ها، پنجره های سقفی و نورپردازی ویلاها و نمای بیرونی خانه ها کاربرد دارد. بافت و رنگ بلوک های شیشه ای می تواند دارای شفافیت متفاوت باشد. بلوک شیشه ای تو خالی بوده، از ترکیب شیشه بازیافتی، شن، خاکستر سودا و سنگ آهک تولید می شود. این مواد حرارت دیده با هم ترکیب می شوند و سپس درون قالب هایی با الگوی متفاوت ریخته می شوند و هر قالب یک نیمه بلوک را شکل می دهد.

مزایای بلوک های شیشه ای :

1- برای جداکردن فضای های داخلی خانه با حفظ نورطبیعی عالی است.

2- کم بودن ضخامت آنها در مقایسه با دیوارهایی که از آجرهای سنتی درست شده است. زیرا در دیوارهایی که از آجر سنتی درست شده علاوه بر ضخامت خود دیوار باید ملاتی که روی دیوار می‌آید از قبیل سیمان؛گچ کشته؛گچ و رنگ نیز نباید گذشت زیرا همین ملات باعث ضخامت بیشتر دیوارها می‌گردد.

3- عایق صوت ، حرارت ، رطوبت است.

4- سبکی فوق‌العاده بالا : در مقایسه با بلوک ها و آجرهای سنتی حدود یک چهارم وزن آنها را دارد.

5- امکان استفاده از رنگ و طرح های مختلف با توجه به نیاز کاربر

6- سرعت نصب بسیار بالا نسبت به بلوک های سنتی

7- تمیزی و نظافت این دیوارها به شدت راحت است زیر با یک پارچه خیس می‌توان آنها را تمیز کرد

8- انتقال نور (یکی از مهمترین خصوصیات بلوک شیشه‌ای شفافیت است؛ زیرا نور را از خود عبور می‌دهد)


:: موضوعات مرتبط: دکوراتیو , ,
:: برچسب‌ها: بلوک شیشه ای , خاجی کالا , دکوراتیو ,



بلوک شیشه ای کاوه مدل گل یخ سفید
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 94
نویسنده : soli

دکوراسیون مدرن، بازتابیست از هنر مدرن که در عین زیبایی، سادگی را به همراه دارد. با افزایش کاربرد شیشه در ساختمان‌ها و دکوراسیون داخلی، انواع مختلفی از آن تولید شده‌اند. از انواع مختلف آن میتوان بلوک های شیشه ای را نام برد. این بلوک های شیشه ای از مصالح تزئینی ساختمان میباشد که کاربردهای بسیاری در دکوراسیون مدرن دارد.

بلوک شیشه‌ای طرح گل یخ از محصولات شرکت کاوه است که با طول و عرض 19 و ضخامت 8 سانتی متر تولید میشود.

بلوک شیشه ای کاوه مدل گل یخ  با رنگ سفید از دو جداره شیشه ی پلمپ شده که فضای داخلی آن خلا می باشد ساخته شده است. جداره داخلی این بلوک ها به عنوان عایق رطوبت، صدا و حرارت عمل میکند و از ایزولاسیون بالایی برخوردار است.

اگر قصد دارید قسمت های مختلف منزل یا محل کار و... از یکدیگر جدا کنید و در عین حال نمی‌خواهید از میزان نور طبیعی محیط چیزی کم شود، میتوانید از این بلوک های شیشه ای استفاده کنید.

بلوک شیشه ای کاوه مدل گل یخ سفید

از بلوک شیشه ای کاوه مدل گل یخ  میتوان به صورت کاربردی در قسمت هایی مثل دیوارها، پارتیشن ها، سرویس بهداشتی و حمام یا به صورت دکوراتیو در هر قسمت خانه و محل کار استفاده کرد. علاوه بر این از این بلوک شیشه ای میتوانید در دکوراسیون رستوران های سنتی ، ساختمان های اداری ، بناهای مذهبی مثل مساجد و بناهای فرهنگی و هنری بهره ببرید. از این بلوک شیشه ای به دلیل تحمل فشار زیاد و قابلیت عبور نور در نمای خارجی ساختمان ها نیز استفاده میشود.

 

ویژگی های دیگر بلوک شیشه ای کاوه مدل گل یخ  

  • وزن سبک در عین دوام و طول عمر بالا نسبت به آجر های سنتی.
  • نظافت آسان بطوریکه به راحتی میتوانید دیوارهای شیشه‌ای ساخته شده از این بلوک ها را با یک دستمال نم دار کاملا تمیز کنید.
  • نصب آسان نسب به آجرهای سنتی.
  • از لحاظ اقتصادی این بلوک شیشه ای بسیار مقرون بصرفه تر از آجرهای سنتی است.
  • استفاده از بلوک شیشه ای در فضای داخلی ساختمان به دلیل عبور نور و انعکاس آن موجب روشن تر و بزرگ تر دیده شدن فضا میشود.
  • برای ساخت بلوک شیشه ای از شیشه های بازیافتی استفاده میگردد که استفاده از آن ها علاوه بر زیباسازی محیط، باعث عدم آسیب به محیط زیست نیز میشود.

شما میتوانید در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد بلوک شیشه ای کاوه مدل گل یخ و یا دیگر مدل ها با کارشناسان ما در خاجی کالا تماس بگیرید.

مشخصات

  • برند بلوک : کاوه

  • مدل : گل یخ

  • کشور سازنده : ایران

  • جنس بلوک : شیشه

  • رنگ بلوک : سفید

  • طول : 19 سانتی متر

  • عرض : 19 سانتی متر

  • قطر : 8 سانتی متر

 


:: موضوعات مرتبط: دکوراتیو , ,
:: برچسب‌ها: بلوک شیشه ای , خاجی کالا , دکوراتیو , کاوه ,



ویژگی شیرآلات شودر
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 108
نویسنده : soli

از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل منزل، شیرآلات هستند و از جنبه‌های مختلفی مانند سلامت آب مصرفی و صرفه جویی در مصرف آب می‌توانند بر زندگی ما اثرگذار باشند. اما هنگام انتخاب و خرید شیرآلات با برندهای متنوع داخلی و خارجی مواجه می‌شویم و انتخاب شیرآلات استاندارد و باکیفیت از بین همه شیرآلات موجود در بازار انتخابی سخت و گیج کننده میشود در این مطلب قصد داریم ویژگی شیرآلات یکی از برندهای پر آوازه شیرآلات ایرانی را شرح دهیم . از با کیفیت ترین و معروف ترین برندهای موحود در بازارشیرآلات ساختمانی، شودر است. شیرآلات شودر با تنوع گسترده و کیفیت مناسب با بهره‌مندی از پیشرفته ترین تکنولوژی‌ها و دانش روز دنیا همواره توانسته نیازهای مصرف کنندگان را برطرف نماید و محصولی مرغوب و قابل رقابت با شیرالات خارجی تولید کند. در ادامه به خصوصیات شیرالات شودر و ویژگی آن ها میپردازیم :

طراحی خاص و منحصربفرد

" چون جزئیات مهم است" شعار شرکت شود است که وضوح میتواند این دقت در جزئیات را در طرحی های شیرآلات شودر مشاهده کرد. از خصوصیات مهم شیرآلات شودر طراحی‌های خاص در رنگ‌های مختلف، طبق استانداردهای روز جهان میباشد. این خصوصیات باعث میشود تا شیرآلات شودر بتوانند پاسخگوی طیف گسترده‌ای از سلیقه‌های مختلف باشند بطوریکه هر فردی با هر سلیقه‌ای میتواند شیرآلات متناسب با دکوراسیون خود را پیدا کند. شیرالات شودر در 5 الی 8 رنگ اصلی از قبیل : طلایی براق، طلایی مات، کروم براق، کروم مات، مشکی طلایی، شیری طلایی، مشکی کروم، شیری کروم و.... تولید و به بازار عرضه میشوند. از انواع طراحی شیرآلات شودر میتوان به شیر توالت یا سرویس بهداشتی، شیر حمام، شیر روشویی، شیر ظرفشویی در نمونه‌های پایه بلند، پایه کوتاه، شلنگ دار و بدون شلنگ اشاره کرد.

جنس شیرآلات شودر

جنس آلیاژ بکار رفته در ساختار و بدنه تمام شیرآلات شودر از جنس برنج بوده و نکته قابل توجه این است که از کمترین درصد سرب برای ساخت این شیرآلات استفاده شده است. لازم به ذکر است که سرب بکار رفته در شیرآلات نباید بیشتر از 2.5 درصد باشد و درصورتی که بیش از این مقدار باشد نه تنها کیفیت شیرآلات را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث پوسیدگی آن‌ها میشود، بلکه وارد آب مصرفی شده و سلامتی افراد را به خطر می‌اندازد.

کاتریج شیرآلات شودر

کاتریج قطعه‌ای بسیار مهم در داخل شیرآلات است که باز و بسته کردن آب را بر عهده دارد. هگام خرید شیرآلات باید به دو نکته مربوط به کاتریج توجه کرد یک: جنس کاتریج دو : اندازه آن.

کاتریج شیرالات شودر همه از جنس سرامیک و مقاوم در برابر دما و فشار بالا است.

پوشش یا آبکاری شیرآلات شودر

آبکاری، بخش خارجی شیرآلات است و در زیبایی ظاهری و دوام شیرآلات نقش حائز اهمیتی دارد. در آبکاری اکثر شیرآلات شودر از روکش کروم استفاده میشود که دوام بالا و نظافت آسان از ویژگی‌های این نوع از آبکاری است.

نصب آسان

از ویژگی مهم دیگر شیرآلات شودرشرایط نصب آسان آن‌ها است که با حداقل دانش فنی نیز میتوان اقدام به نصب کرد.

قیمت شیرآلات شودر

شیرآلات ایرانی به دلیل اینکه در داخل کشور ساخته میشوند قیمت مناسب تر و پایین تری نسبت به نمونه‌های خارجی دارند در عین اینکه از لحاظ کیفیت با ان‌ها برابری میکنند. برتری بعدیشیرآلات ایرانی مثل سیرالات شودر نسبت به نمونه‌های خارجی دسترسی به سایت و نمایندگی‌های فروش معتبر آن‌ها است که می‌توانید با خیالی آسوده، راحت و بدون نگرانی از غیر استاندارد بودن شیرالات اقدام به خرید کنید. هایپر ساختمانی خاجی نمایندگی شیرآلات شودر در غرب تهران اماده ارائه خدمات به شما عزیزان که قصد خرید شیرالات ساختمانی با قیمتی مناسب دارید است.

 

 


:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , شودر , شیرالات شودر ,



معرفی بهترین شیرآلات ایرانی
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 94
نویسنده : soli

اگر قصد خرید شیرآلات بهداشتی دارید، بی شک قبل از هر تصمیمی به دنبال بهترین برند شیرآلات ایرانی خواهید بود. این امکان وجود دارد که با مراجعه به مراکز فروش شیرآلات با برندهای متفاوتی روبه‌رو شوید. در ادامه قصد داریم بهترین برندهای تولید کننده شیرآلات ایرانی را بطور مختصر به شما عزیزان معرفی کنیم تا هنگام خرید شیرآلات بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

شیرالات شودر

شیرالات شودر

اگر به دنبال شیرآلات باکیفیتی برای خانه خود هستید، قطعا شیرآلات برند شودر گزینه‌ مناسبی برای شما است. شیرآلات شودر در لیست پر فروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی قرار دارد. شودر با تکیه و توجه به تمام جزئیات مانند دوام و زیبایی و دانش مهندسی و فناوری روز دنیا سعی در خلق محصولات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان خود دارد. نگاه دقیق و توجه به جزئیات منجر به درخشیدن نام شودر در بین دیگر رقبا شده است.

 

شیرآلات KWC

شیرآلات KWC

شرکت KWC یکی از پیشتازان در عرصه تولید انواع شیرآلات ایرانی ساختمانی و تجهیزات حمام میباشد. این شرکت تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس است،KWC ایران را میتوان به عنوان بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده شیرآلات تحت لیسانس KWC سوئیس نام برد.

شرکت کی دبلیو سی تولید کننده انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، شیرآلات توکار، شیرآلات روکار،شیرآلات چشمی، شیرالات ترموستاتیک و رنگی است.

 

شیرآلات KIG

شیرآلات KIG

شرکت کی آی جی با طراحی ارگونومیک منطبق بر استانداردهای روز جهان بهترین‌ها را برای مصرف‌کنندگان خود فراهم آورده و با بیش از 30 سال تجربه تمام سعی و تلاش خود را برای ساخت و تولید محصولاتی با کیفیت، با دوام، مطمئن و زیبا به کار گرفته است و همواره تلاش خود را برای افزایش سطح کیفی محصولات خود به منظور رفاه و ایمنی بیشتر کاربران بکار برده است.

 

شیرآلات فیروزه

شیرآلات فیروزه

شرکت تولیدی فیروزه یکی دیگر از بهترین مارک‌های شیرآلات ایرانی میباشد و از پیشتازان تولید شیرآلات ساختمانی، لوازم و تجهیزات حمام، شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی با استاندارهای بین‌المللی میباشد.

 

هایپرساختمانی خاجی در دپارتمان ملزومات بهداشتی خود دارای دسته بندی کاملی از انواع شیرآلات بهداشتی نظیر شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر حمام و شیر توالتی است و با اخذ نمایندگی های شودر، KWC، KIG و فیروزه که از بهترین تولیدکنندگان شیرآلات ایرانی هستند سعی در جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود دارد.

 


:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , شودر , شیرآلات , شیرآلات KIG , شیرآلات KWC , شیرآلات ایرانی , شیرآلات فیروزه , شیرالات شودر ,



شیرآلات شودر بیزانس طلایی
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 100
نویسنده : soli

شیرآلات تاثیر زیادی در زیباتر شدن دکوراسیون فضا دارند بنابراین نباید نقش شیرآلات بهداشتی را در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی نادیده گرفت. همچنین با گذشت زمان سعی شده ساختاری منحصربفرد و کاربردی در آن‌ها بکار گرفته شود پس انتخاب مناسب این محصولات میتواند در کنار کارایی به زیباتر شدن دکوراسیون حمام و سرویس بهدشتی کمک شایانی کند. شیرآلات بهداشتی دارای انواع مختلفی بوده،  شیرآلات بیزانس طلایی یکی از شیرآلاتی میباشد که توسط شرکت شودرطراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. اگر میخواهید یک شیرآلات خاص با قیمت مناسب خریداری نمایید پیشنهاد ما به شما شیرآلات شودر مدل بیزانس طلایی میباشد.

اگر برای شماهم جزئیات مهم است شیرآلات شودر بیزانس طلایی بهترین گزینه میباشد. توجه با جزئیات که شعار شرکت شودراست را به وضوع در طراحی این شیرالات بهداشتی میتوانید مشاهده کنید.

هایپرساختمانی خاجی نمایندگی فروش شیرآلات شودر در تهران بوده برای مشاهده لیست قیمت شیرآلات شودر میتوانید به سایت خاجی کالا مراجعه کنید.

شیر شودر مدل بیزانس در رنگ طلایی و ست کامل، شیرظرفشویی، شیر روشویی، شیر حمام، شیر توالت عرضه میگردد.

اضافه کردن شیرآلات با رنگ طلایی به تجهیزات و لوازم بهداشتی فضایی لوکس و مدرن را بوجود می آورد. رنگ طلایی شیرآلات شودر جزئیات و ظرافت طرح شیرآلات را بهتر به نمایش میگذارد و چشمگیر میباشد.

دوام و مقاومت آبکاری طلایی که به روش PVD انجام میپذیرد نسبت به سایر انواع آبکاری بیشتر است. توجه داشته باشید برای شست و شو و نظافت شیرآلات طلایی از مواد شوینده صنعتی و اسکاچ استفاده نکنید تا دچار خط و خش خوردگی نشوند.

در ادامه به معرفی ست کامل شیرآلات شودر بیزانس طلایی خواهیم پرداخت:

شیر ظرفشویی شودر بیزانس طلایی

شیر ظرفشویی شودر بیزانس طلایی

  • 5 سال ضمانت تعمیر

  • 10 سال خدمات پس از فروش

  • جنس بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج

  • کاتریج سرامیکی مقاوم

  • عدم رسوب پذیری به دلیل طراحی خاص بدنه

  • ساختار ارگونومیک و نصب سریع و آسان

مشاهده قیمت شیر ظرفشویی شودر بیزانس طلایی

 

شیر روشویی شودر بیزانس طلایی

شیر روشویی شودر بیزانس طلایی

  • 5 سال گارانتی تعمیر

  • 10 سال خدمات پس از فروش

  • رسوب پذیری کمتر سطح به دلیل طراحی خاص بدنه

  • بدنه‌ای از جنس آلیاژ برنج

  • کاتریج سرامیکی مقاوم

  • سهولت در نظافت

  • ساختار ارگونومیک و سازگاز با محیط

  • نصب سریع و آسان

مشاهده قیمت شیر روشویی شودر بیزانس طلایی

 

شیر حمام شودر بیزانس طلایی

شیر حمام شودر بیزانس طلایی

  • 5 سال گارانتی تعمیر

  • 10 سال خدمات پس از فروش

  • رسوب پذیری کمتر سطح به دلیل طراحی خاص بدنه

  • بدنه‌ای از جنس آلیاژ برنج

  • کاتریج سرامیکی مقاوم

  • سهولت در نظافت

  • ساختار ارگونومیک و سازگاز با محیط

  • نصب سریع و آسان

مشاهده قیمت شیر حمام شودر بیزانس طلایی

 

شیر توالت شودر بیزانس طلایی

شیر توالت شودر بیزانس طلایی

  • 5 سال گارانتی تعمیر

  • 10 سال خدمات پس از فروش

  • رسوب پذیری کمتر سطح به دلیل طراحی خاص بدنه

  • بدنه‌ای از جنس آلیاژ برنج

  • کاتریج سرامیکی مقاوم

  • سهولت در نظافت

  • ساختار ارگونومیک و سازگاز با محیط

  • نصب سریع و آسان

مشاهده قیمت شیر توالت شودر بیزانس طلایی

شیرآلات شودر مدل بیزانس طلایی دارای طراحی خاص و منحصر بفرد میباشند اگر میخواهید دکوراسیونی لوکس و مدرن داشته باشید میتونید به سایت خاجی کالا که نماینده فروش شیرآلات شودر در غرب تهران میباشد سری بزنید همچنین میتوانید برای اطلاع بیشتر از لیست قیمت شیرآلات شودر و گارانتی، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

گارانتی شیرآلات شودر

تمام محصولات شودر از 6 سال گارانتی تعمیر برخوردار هستند. قابل ذکر است برای استفاده از امکانات گارانتی باید به نکات زیر توجه کنید:

  • عدم شست و شو محصولات با شوینده‌های اسیدی

  • عدم ایجاد خط و خش از طریق ابزار نظافت و شستشو و نصب درست


:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: بیزانس طلایی , خاجی کالا , شودر , شیرآلات ,



شیر حمام شودر مدل بیزانس طلایی
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 91
نویسنده : soli

امروزه طراحی و نحوه نصب اجرای یک سازه اهمیت بالاتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. با توجه به این موضوع انتخاب شیرآلات ساختمانی از جمله شیرآلات بهداشتی اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان سازی دارند.

شیرآلات بهداشتی که در حمام و سرویس بهداشتی نصب شده‌اند، تاثیر زیادی در زیباتر شدن دکوراسیون فضا دارند بنابراین نباید نقش شیرآلات بهداشتی را در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی نادیده گرفت. شیرآلات بهداشتی دارای انواع مختلفی بوده که با گذشت زمان سعی شده ساختاری منحصربفرد و کاربردی در آن‌ها بکار گرفته شود پس انتخاب مناسب این محصولات میتواند در کنار کارایی به زیباتر شدن دکوراسیون حمام و سرویس بهدشتی کمک شایانی کند.

شیر حمام بیزانس طلایی یکی از شیرآلاتی میباشد که توسط شرکت شودرطراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. اگر میخواهید یک شیر حمام خاص با قیمت مناسب خریداری نمایید پیشنهاد ما به شما شیر حمام شودر مدل بیزانس طلایی میباشد.

یکی از برترین برندهای موجود در بازار که به تولید شیرآلات بهداشتی می‌پردازد، شیرآلات شودر می‌باشد، شرکت شودر تلاش نموده تا همواره کیفیت و دوام را در محصولاتش به نمایش بگذارد، در برابر این کیفیت، قیمت شیرآلات حمام شودر بسیار مناسب است. برای آگاهی از قیمت‌‌های روز این شیرآلات میتوانید به سایت خاجی کالا مراجعه کنید.

هایپر ساختمانی خاجی اولین و بزرگترین هایپر ساختمانی کشور با سابقه 40 ساله دارای دپارتمان مستقل فروش ملزومات بهداشتی اعم از انواع شیرآلات، توالت‌های ایرانی و فرنگی، انواع فول ست ، آینه و باکس، وان و جکوزی و نماینده رسمی فروش محصولات شودر در غرب تهران میباشد.

شیر حمام شودر مدل بیزانس طلایی مناسب برای سلایق خاص و متفاوت

شیر حمام شودر مدل بیزانس طلایی

با مشاهده شیر حمام شودر مدل بیزانس طلایی، به دقت بی نظیر در جزئیات که شعار این شرکت است پی خواهید برد.

شیر حمام شودر مدل بیزانس با جنس بدنه برنج در نمونه اهرمی عرضه شده و دارای کیفیتی مطلوب و ظاهری زیباست. آلیاژ برنج بکار برده شده در این محصول همانند کلیه محصولات شودر با کمترین درصد سرب بر اساس استاندارد اروپا میباشد که مقاومتی بالا دربرابر خوردگی و زنگ‌زدگی در اثر رطوبت دارد.

شیر حمام شودر مدل بیزانس به روش pvd یا کروم-نیکل به ضخامت 18 میکرون آبکاری شده است که علاوه بر زیبایی موجب افزایش دوام آن شده و به آسانی تمیز می‌شود. این روکش در برابر مواد شوینده مقاوم است.

ویژگی‌های منحصر بفرد شیر حمام شودر مدل بیزانس :

  • کاتریج سرامیکی مقاوم در برابر دما و فشار بالا

  • مجهز به پرولاتور کاهنده مصرف آب

  • رسوب پذیری کمتر سطح به دلیل طراحی خاص بدنه

  • نصب سریع و آسان

  • سهولت در نظافت

  • ساختار ارگونومیک و سازگار با محیط

  • آبکاری مدرن طلایی با درجه میکرون بالا

  • بدون نشتی با کارکرد بلند مدت

  • طراحی انحصاری و زیبایی ماندگار

سری بیزانس دارای ست شیر روشویی، شیر ظرفشویی و شیر توالت میباشد این سری، از مدل‌های لوکس شودر بوده و امکان خرید آن از فروشگاه اینترنتی خاجی کالا بصورت تکی و ست کامل وجود دارد. شما مشتریان عزیز میتوانید شیر حمام شودر مدل بیزانس را با 10 درصد تخفیف از این سایت خریداری نمایید.

تمام محصولات شودر از 6 سال گارانتی تعمیر برخوردار هستند. قابل ذکر است برای استفاده از امکانات گارانتی باید به نکات زیر توجه کنید:

  • عدم شست و شو محصولات با شوینده‌های اسیدی

  • عدم ایجاد خط و خش از طریق ابزار نظافت و شستشو

  • نصب درست

 

مشخصات

● مدل : بیزانس

● برند : شودر

● نوع : شیر حمام

● ساختار : ارگونومیک

● کاتریج : سرامیکی

● تعداد خروجی آب : 2 عدد

● نوع سری : اهرمی

● محل قرار گیری اهرم : سمت راست

● جنس بدنه : برنج

● نوع پوشش(آبکاری) : pvd


:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: بیزانس طلایی , خاجی کالا , شودر , شیر حمام , شیرآلات ,



موتور برق گرین پاور مدل 7500E2
نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1401
بازدید : 101
نویسنده : soli

موتور برق، مولدی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل میکند و برق مورد نیاز را در مناطقی که دسترسی به برق وجود ندارد یا در زمان های قطعی برق تامین میکند. همچنین برای استفاده از وسایل برقی در فضاهایی خارج از بافت شهری مانند ویلاها، باغ‌ها، استخر و آب نماها که از شبکه سراسری برق بی بهره هستند از موتوربرق استفاده می‌شود.

موتور برق ها بر اساس سوخت به سه دسته دیزلی، بنزینی و گاز سوز تقسیم بندی میشوند که در بین آن ها موتور برق های بنزینی متداول ترند و بیشترین مصرف را در بین کاربران دارند.

موتور برق گرین پاور مدل 7500E2 از سری محصولات شرکت گرین پاور با سوخت بنزن و حداکثر توان 6500 وات میباشد. سیستم آغاز به کار یا استارت این دستگاه بصورت الکتریکی همراه با باتری بوده و مجهز به سیستم تنظیم ولتاژ AVR است که جریان ثابتی جهت اتصال به دستگاه های حساس بوجود می آورد. علاوه بر این، دارای سیستم محافظ سطح روغن نیز میباشد که به هنگام کمبود روغن از روشن شدن دستگاه جلوگیری میکند.

موتور برق گرین پاور مدل 7500E2 داری حجم مخزن بنزین 26 لیتر و دو خروجی برق و سیستم خنک کننده هوا خنک میباشد. نوع موتور این دستگاه تک سیلندر با حجم 440 سی سی است.

سیم پیچی های تمام مس، نمایشگر ولتاژ و فرکانس و سیستم لرزه گیر از ویژگی های دیگر موتور برق گرین پاور مدل 7500E2 است. همچنین این موتور برق بنزینی مجهز به چرخ و سته فرغونی است که حمل و جابجایی آن را آسان میکند. برای اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی موتور های برق گرین پاور دارای 6 ماه گارانتی تعمیر میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان خاجی کالا تماس بگیرید.

این دستگاه در یکی از موار زیر بکار برده میشود:

  • کولرهای آبی و کولرهای گازی اسپیلت تا 24000

  • شرکت‌های دارای روشنایی و کامپیوتر 15 الی 20 دستگاه

  • ویلاها و منازل مسکونی دارای پمپ چاه تا 3HP 

  • یخچال منازل و یخچال‌های مغازه‌ها یا رستوران‌ها

  • برای پشتیبانی روشنایی و سیستم صوتی نظیر اکو و آمپلی فایر 

  • دستگاه های جوشکاری از نوع اینورتری و بالابهای ساختمانی

موتور برق گرین پاور مدل 7500E2

مشخصات

  • مدل : 7500E2

  • برند : گرین پاور

  • ابعاد : 85×56×58 سانتی‌ متر

  • جنس : فلز

  • نوع موتور : تک سیلندر

  • حجم موتور : 440 سی سی

  • حجم مخزن بنزین : 26 لیتر

  • حجم مخزن روغن : 1.1 لیتر

  • سیستم خنک کننده : هوا خنک

  • جریان خروجی : AC / DC

  • شدت جریان خروجی AC : 28 آمپر

  • شدت جریان خروجی DC : 8.3 آمپر

  • تعداد فاز : تک فاز

  • تعداد خروجی : 2 خروجی

  • قدرت خروجی : 6500 وات

  • نوع استارت : الکتریکی

  • دارای چرخ و دسته مدل فرغونی 

  • مجهز به سیستم محافظ روغن

  • مجهز به سیستم تنظیم ولتاژ AVR اتوماتیک

  • استارت الکتریکی به همراه باتری

  • سیم پیچ تمام مسی

  • نمایشگر ولتاژ و فرکانس

  • لرزه گیر(کاهش ارتعاشات دستگاه)

  • قابلیت استفاده برای بالابر و دستگاه جوش

  • اقلام همراه : دفترچه راهنما ، دوشاخ و آچار شمع

  • گارانتی : 6 ماه گارانتی تعمیر گرین پاور


:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , موتور برق ,



آشنایی با انواع اجاق گاز از نظر شکل ظاهری و طراحی
نوشته شده در چهار شنبه 25 آبان 1401
بازدید : 103
نویسنده : soli

همراه ما باشید تا با هم سری به دنیای متنوع انواع اجاق گاز بزنیم و مزایا و معایب هرکدام را هم بررسی کنیم.

انواع اجاق گاز از نظر شکل ظاهری

فروشگاه اینترنتی خاجی کالا

اجاق گاز مبله

یکی از انواع اجاق گاز از نظر شکل ظاهری اجاق‌گاز مبله است که تقریبا پدر همه‌ی اجاق‌گازهای جدید محسوب می‌شود. اجاق گاز مبله همان‌طور که از اسمش پیداست مثل یک مبل راحت برای قابلمه‌ها می‌رود و یک‌گوشه‌ی آشپزخانه منتظر می‌ماند تا دیگ و ماهیتابه بروند و رویش بنشینند و این وسط غذایی هم پخته شود.

اجاق گاز مبله آن اوایل فقط یک صفحه با چند شعله بود که از بخش پایینی‌اش هم به‌عنوان کابینت استفاده می‌شد. بعدها فر هم به این نوع اجاق گاز اضافه شد. این روزها اما روزهای اوج اجاق گاز مبله است. با اضافه شدن امکاناتی مثل جوجه‌گردان، برنامه‌ی تنظیم پخت و… اجاق گاز مبله تبدیل به یک وسیله‌ی کاربردی و همه‌چیزتمام شده است.

اما این عزیز دوست‌داشتنی بااین‌همه وجنات یکی دو عیب کوچک دارد.

اول‌ازهمه این‌که کمی بیشتر از سایر اجاق‌گازها جا می‌گیرد. از طرف دیگر چون در دسته‌ی اجاق‌گازهای سنگین‌وزن قرار دارد، جابه‌جایی‌اش کمی سخت است.

با این اوصاف اگر آشپزخانه‌تان جادار است و خیال ندارید شش ماه یک‌بار دکوراسیونش را عوض کنید و البته دلتان یک دستیار آشپزی حرفه‌ای می‌خواهد. اجاق گاز مبله می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

 

اجاق گاز توکار

اجاق‌گازهای توکار یکی دیگر از انواع اجاق گاز از نظر شکل ظاهری به شمار می‌روند که جواب مثبتی هستند به کم جایی آشپزخانه‌های امروزی. این نوع اجاق گاز خیلی آرام و بی‌صدا می‌آید و یک‌گوشه‌ی آشپزخانه و روی کابینت می‌نشیند.

و ازآنجایی‌که به‌شدت به فکر انرژی مصرفی است در سه مدل اجاق گاز توکار گازی، اجاق گاز توکار برقی و اجاق گاز توکار برقی-گازی در بازار وجود دارد.

اجاق گاز توکار خیلی اجاق گاز اجتماعی‌ای نیست و برای همین هم بدون فر و سایر دوستان پا به آشپزخانه‌تان می‌گذارد.

پس اگر یک ماکرویو یا فر خانگی جداگانه دارید و طرفدار یک آشپزخانه با سبک مدرن و جمع و جو هستید می‌توانید با خیال راحت به سراغ اجاق گاز توکار بروید.

 

اجاق گاز کشویی

اجاق گاز کشویی درواقع یکی از فرزندان کمی مجهزتر اجاق گاز مبله هستند. در این نوع اجاق گاز، محفظه‌ی فر یا بخش پایینی اجاق گاز با یک یا دو کشو به دو قسمت تقسیم‌شده است. حالا این کشوها به چه‌کاری می‌آید؟

تصور کنید میزبان یک مهمانی بزرگ هستید و قرار است برای شام هم مرغ گریل شده آماده کنید و هم با چند کاپ کیک از مهمانان پذیرایی کنید.

اجاق گاز کشویی این‌طور وقت‌ها به کمکتان می‌آید. شما می‌توانید در محفظه‌ی پایینی کاپ کیک‌ها را آماده کنید و آماده کردن مرغ را هم به بخش بالایی فر بسپارید.

صرف‌نظر از کاربردی بودن این نوع فر و گاز مبله، اجاق گاز کشویی ظاهر جذاب‌تر و مدرن‌تری به آشپزخانه‌تان می‌دهد و کلی به عیارش اضافه می‌کند.

 

فروشگاه اینترنتی خاجی کالا

اجاق گاز رومیزی

اجاق گاز رومیزی در دسته‌ی اجاق‌گازهای همیشه همراه و پایه قرار می‌گیرد. چرا؟ چون خیلی آسان می‌توانید از روی میز یا کابینت بلندش کنید(البته اگر خیلی محکم نصبش نکرده باشید) و به‌آسانی به کنج دیگر آشپزخانه منتقلش کنید. ضمن این‌که تعداد شعله‌هایش هم تنوع خوبی دارد و می‌توانید انواع اجاق گاز رومیزی تکه شعله تا پنج شعله را در بازار پیدا کنید.

اجاق گاز رومیزی به تنوع  هم خیلی اهمیت می‌‌دهد و در سه مدل اجاق گاز رومیزی شیشه‌ای، سرامیکی و استیل در بازار وجود دارد.

ازآنجایی‌که نظافت اجاق گاز رومیزی استیل از راحت هم آسان‌تر است، بین آشپزها پرطرفدار است. تا یادمان نرفته این نکته را هم اضافه کنیم که این نوع اجاق به دو شکل ساده و آجدار طراحی‌شده است.

اجاق گازی شیشه‌ای هم از آن شیشه‌ای‌های مقاوم است و به این راحتی‌ها خراب نمی‌‌‌شود اما باید حواستان به انواع لکه‌های چربی باشد و زود پاکشان کنید چون به‌مرورزمان باعث لک شدن سطح اجاق گاز شیشه‌ای رومیزی می‌شوند.

اجاق گاز رومیزی سرامیکی هم از آن جان‌سخت‌های روزگار است و در برابر سایش، سرما و گرما، گردوغبار و چربی به‌آسانی سر خم نمی‌کند.

تنها عیب این نوع اجاق گاز مثل سایر اجاق‌گازهای صفحه‌ای و توکار نداشتن فر و امکانات ویژه‌ای مثل گریل و جوجه‌گردان است که باوجود یک ماکروویو یا فر مجزا به‌آسانی قابل‌چشم‌پوشی است.

 

اجاق گاز صفحه ‌ای

انواع اجاق گاز صفحه ای درواقع همان اجاق‌گازهای رومیزی هستند که خب با توجه به کارخانه‌ سازنده و… شکل‌های مختلف و تعداد شعله‌های متفاوتی دارند.

این نوع اجاق گاز را هم می‌توانید به‌آسانی در هر جای آشپزخانه نصب کنید و یک‌عمر و با خیال راحت مشغول پخت‌وپز  شوید.

اجاق‌گازهای صفحه‌ای هم با جنس‌های مختلفی مثل استیل، شیشه‌ای، ترکیب شیشه و استیل، ترکیب شیشه و سرامیک پا به میدان گذاشتند.

شیشه‌ی اجاق گاز صفحه ای معمولا ضد خش است و چون در کوره و در دمای بالای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد حسابی آبدیده شده است به این راحتی‌ها چینی نازک تنهایی‌اش   ترک برنمی‌دارد. (البته با آن‌همه قابلمه بعید است احساس تنهایی کند!)

ضمن این‌که ظاهر آشپزخانه‌‌تان را هم حسابی رویایی می‌کند و از همه مهم‌تر جای زیادی اشغال نمی‌کند و می‌توانید از فضای پایین کابینت هم استفاده کنید.

نکته‌ی مهم در زمان استفاده از انواع اجاق گاز صفحه ای‌ توجه به سایز قابلمه‌هاست. اگر قابلمه‌هایتان سایزشان خیلی بزرگ است، خوب است که از صفحه‌‌‌ی چدنی اجاق گاز هم کمک بگیرید تا فاصله ظرف با سطح شیشه بیشتر بشود و اجاق گاز آسیبی نبیند.  

 

حرف آخر

یک اجاق گاز خوب شاید نتواند یک‌تنه مرزهای خوشبختی را جابه‌جا کند ولی قطعا و حتما روی کیفیت زندگی تک‌تک اعضای خانواده تاثیر می‌گذارد.

با توجه به همین نکته‌ی ظریف ما هم در این مقاله به سراغ  مزایا و معایب انواع اجاق گاز مبله و کشویی و… رفتیم. از تنوع محصولات در هر یک از دسته‌ها و امکاناتی که دارند گفتیم و درنهایت به بررسی انواع اجاق گاز از نظر طراحی و شکل ظاهری پرداختیم چون هر چه نباشد، اجاق گاز قلب آشپزخانه است و ظاهرش تا دلتان بخواهد، مهم است.

حالا نگاهی به ابعاد آَشپزخانه و لیست توقعاتتان از یک اجاق گاز بیندازید و بگویید کدام‌یک از انواع اجاق گاز صفحه ای یا مبله می‌تواند خوشمزه‌ترین غذای دنیا را تحویلتان بدهد؟

 

در حال حاضر میتوانید با مراجعه به وب سایت خاجی کالا انواع اجاق گاز های رومیزی رو مشاهده کنید و با مقایسه بین برندهای مختلف بهترین انتخاب را با توجه به نیازتان داشته باشید

 

منبع مطلب وبلاگ اسنوا


:: موضوعات مرتبط: اجاق گاز , ,
:: برچسب‌ها: اجاق گاز توکار , اجاق گاز رومیزی , اجاق گاز صفحه ای , اجاق گاز مبله , اجاق گاز کشویی , خاجی کالا ,



نکات ریز و درشت خرید اجاق گاز رومیزی
نوشته شده در چهار شنبه 25 آبان 1401
بازدید : 96
نویسنده : soli

فروشگاه اینترنتی خاجی کالا

اگر شما هم باور دارید که آشپزخانه، قلب خانه است، پس بدون شک اجاق گاز باید حکم آئورت را داشته باشد، یک رگ مهم و اصلی که بدون آن تپش قلب خانه متوقف خواهد شد! همین اهمیت هم باعث شده تا حساسیت‌ها برای خرید بهترین نوع اجاق روزبه‌روز بیشتر شود. در این بین اجاق گاز رومیزی به‌عنوان یکی از مدرن‌‌ترین انواع اجاق شناخته می‌شود که ظاهر جمع‌وجور و دلبرش باب سلیقه‌ی خانم‌های مدرن‌پسند است. هرچند جذابیت اجاق گاز صفحه ای تنها در ظاهرش خلاصه نمی‌شود!

اگر این جذابیت چشمتان را گرفته اما نمی‌خواهید بی‌گدار به آب بزنید، پس این مقاله برای شماست! چون در ادامه بعد از آشنایی با انواع اجاق گاز صفحه ‌ای آشپزخانه ، از مزایا و معایبش هم برایتان خواهیم گفت تا با یک انتخاب درست، قلب خانه‌تان را تا سالیان سال بیمه کنید.

کدام مدل اجاق گاز صفحه ای را بخرم؟

حتماً شما هم قبول دارید که برای یک انتخاب درست، شناخت کافی حرف اول را می‌زند! به همین دلیل ما هم قصد داریم پیش از صحبت درباره‌ی نکات مهم خرید اجاق، قیمت گاز رومیزی و… شما را با انواع و اقسام مدل‌های این وسیله خانگی پرکاربرد آشنا کنیم، تا مطمئن شوید کدام مدل به سلیقه‌تان نزدیک‌تر است.

خوب است بدانید که اجاق گازهای رومیزی را می‌توان از نظر نوع قرارگیری و نوع انرژی مصرفی تقسیم‌بندی کرد:

اجاق های رومیزی از نظر نوع قرارگیری به دو شکل وجود دارند:

  1. اجاق گاز توکار

اجاق توکار، نوعی اجاق گاز صفحه ای است که روی کانتر یا کابینت آشپرخانه نصب می‌شود. برای نصب این نوع اجاق‌ها لازم است قسمتی از کابینت یا میز برش داده شود، به همین دلیل بعد از نصب، دیگر قابل جابه‌جایی نیستند. پس اگر یک اجاق گاز توکار را انتخاب کردید، پیش از هر کاری یک محل مناسب برای نصبش پیدا کنید تا بعداً پشیمان نشوید چون راه برگشتی ندارید!

  • اجاق گاز روکار

اجاق روکارنوعی اجاق گاز رومیزی یا صفحه ای است که داشتن قابلیت جابه‌جایی یکی از مزیت‌های مهم آن است. این نوع اجاق‌ها معمولاً از انواع توکار کوچکترند و تعداد شعله‌های کمتری دارند.

از نظر نوع انرژی مصرفی هم ۳ نوع اجاق گاز رومیزی در بازار موجود است:

  1. اجاق رومیزی گازی

از آنجایی که اکثر خانه‌های ایرانی به لوله‌کشی گاز مجهزند، اجاق‌های گازی به محبوب‌ترین انواع اجاق تبدیل شده‌اند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با دیدن شعله‌ی آبی‌رنگ گاز احساس آرامش می‌کنید، انتخاب یک اجاق رومیزی گازی هم لذت این تماشا را برایتان ممکن می‌کند و هم به شما این امکان را می‌دهد تا حرارت اجاق‌تان را به‌راحتی تنظیم کنید.

به‌علاوه حرارت این اجاق‌ها نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است و در انواع جنس‌‌های شیشه‌ای، استیل و استیل- شیشه‌ای به فروش می‌رسد.

  • اجاق صفحه ای الکتریکی

برای روشن کردن اجاق رومیزی برقی یا الکتریکی دیگر نیازی به لوله‌کشی گاز ندارید، چون این المنت‌ها هستند که با کمک جریان الکتریسیته حرارت لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند. در این نوع اجاق‌ها، پیچ تنظیم شعله وجود ندارد و دکمه‌ها کاملاً لمسی‌اند.

به‌علاوه خبری از شعله‌ی آبی‌رنگ و سرشعله‌های فلزی نیست و فقط خطوطی برای مشخص کردن محل قرارگیری المنت‌ها طراحی شده که همین ویژگی کارِ تمیز کردن اجاق را ساده‌تر می‌کند. هرچند حرارتشان به اندازه‌ی گرمای شعله‌های گازی نیست!

جنس اجاق‌‌های رومیزی الکتریکی معمولاً ترکیبی از شیشه و سرامیک است. جذابیت ظاهری و طراحی مینیمال این اجاق‌ها مهم‌ترین ویژگی‌ای است که در نگاه اول، نظر خانم‌های مدرن را به خود جذب می‌کند.

  • اجاق گاز صفحه ای القایی

احتمالاً برایتان جالب است اگر بدانید حرارت اجاق گاز رومیزی القایی با استفاده از خاصیت الکترومغناطیسی تامین می‌شود؛ در واقع با قرار دادن ظرف در محل شعله یک میدان الکترومغناطیس بین ظرف و شعله به‌وجود می‌آید که باعث تولید انرژی و گرما می‌شود.

به همین دلیل فقط ظرف‌های رسانا و مخصوصی را می‌توانید روی شعله‌ی این اجاق‌ها قرار دهید و ظرف‌های روکش‌داری مثل ظروف لعابی و یا پیرکس که از جنس شیشه‌ی نسوز هستند، برای اجاق‌های القایی قابل استفاده نیستند.

اما به‌جز این محدودیت، اجاق های رومیزی القایی مزایای متعددی هم دارند از جمله اینکه نسبت به نمونه‌های برقی سریع‌تر گرم می‌شوند و به‌غیر از شعله‌ها سایر قسمت‌های اجاق همیشه سرد است. البته قیمت گاز رومیزی القایی نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است.

چرا اجاق گاز رومیزی انتخاب خوبی است؟

حالا که با انواع مدل‌های گاز صفحه ای آشپزخانه آشنا شده‌اید، وقتش رسیده که مزیت‌های متنوع این اجاق‌ها را هم یکی یکی برایتان رو کنیم تا بهتر متوجه شوید که دلیل پرطرفدار بودن اجاق گاز رومیزی چیست؟!

از ظاهر جذاب و سبک مدرن این اجاق‌ها که بگذریم به مزایای مهم دیگری هم می‌رسیم از جمله:

  1. اجاق گاز صفحه ای ، جمع‌وجور و کوچک است، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و باعث می‌شود آشپزخانه بزرگتر به‌نظر برسد. همچنین به استفاده‌ی از فضای آشپزخانه کمک می‌کند.
  2. نسبت به اجاق‌های ایستاده یا مبله سبک‌ترند و حمل‌ونقل راحت‌تری دارند.
  3. به دلیل داشتن سنسورهای دیجیتال و اتوماتیک، ایمن‌ترند و خطر آتش‌سوزی را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.
  4. در صورتی که اجاق و فر را همزمان در آشپزخانه روشن کنید، گرمای کمتری تولید می‌شود و برخلاف اجاق‌های فردار، آشپزخانه را به کوره تبدیل نمی‌کنند!
  5. قیمت گاز رومیزی نسبت به اجاق‌های ایستاده پایین‌تر است.

معایب اجاق گاز رومیزی چیست؟

با وجود مزیت‌های متعدد، اجاق های صفحه ای محدودیت‌هایی هم دارند، از جمله این‌که:

  • فر ندارند، بنابراین در صورتی که برای پخت‌وپز به فر نیاز دارید، لازم است یک فر جداگانه خریداری کنید.
  • اجاق گاز توکار قابلیت جابه‌جایی ندارد.
  • اجاق گازهای صفحه ای معمولاً نسبت به نمونه‌های ایستاده، استحکام کمتری دارند.

در هنگام خرید اجاق گاز توکار یا رومیزی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر تصمیمتان را گرفته‌اید که با نصب یک اجاق گاز توکار یا صفحه ای ظاهر آشپزخانه‌تان را شیک و جذاب‌تر کنید، پس خوب است در هنگام خرید به این نکات توجه داشته باشید:

  1. اولین و مهم‌ترین شاخص برای انتخاب گاز صفحه ای آشپزخانه ، اعتبار برند، گارانتی، خدمات پس از فروش و داشتن نشان استاندارد است.
  2. اندازه‌ی اجاق گاز رومیزی باید متناسب با محلی باشد که برای نصب در نظر دارید. بنابراین پیش از خرید، عرض میز یا کابینت و فضای موجود را به دقت اندازه‌گیری کنید تا در هنگام خرید میان اجاق های رومیزی کوچک و بزرک سردرگم نشوید!
  3. نکته‌ی دیگر، توجه به جنس اجاق گاز است. البته از نظر استحکام، اجاق رومیزی استیل و شیشه‌ای هر دو بادوام و ماندگارند اما اگر نگران دردسرهای تمیز کردن اجاقتان هستید، باید بدانید که از این نظر هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.

برای مثال اجاق‌های استیل با اینکه گرد و لکه را دیرتر نشان می‌دهند ولی تمیز کردنشان چندان ساده نیست، تا جایی که گاهی لازم است برای پاک کردن اجاق‌های استیل دست به دامن شوینده‌ها و سرکه شوید.

از طرف دیگر اجاق های صفحه ای شیشه‌ای با وجود اینکه لکه ها را زود نشان می‌دهد اما با یک دستمال نرم به‌سادگی تمیز می‌شوند.

  • توان حرارتی گاز صفحه ای آشپزخانه هم یکی از نکات مهم و قابل توجه است. در یک کلام، توان حرارتی بالا یعنی آشپزی سریع‌تر! پس بهتر است هنگام خرید به این ویژگی هم دقت داشته باشید.
  • تعداد شعله‌های گاز هم موضوع مهمی است. درصورتی‌که خانواده‌ی کم‌جمعیتی دارید و خیلی هم اهل مهمانی دادن نیستید، لازم نیست هزینه‌ی زیادی را برای خرید اجاق‌های پرشعله هدر بدهید.
  • مجهز بودن به فندک دیجیتال و ترموکوبل ایمنی اجاق را بیشتر می‌کند، زیرا در اجاق‌های ترموکوبل‌دار درصورت خاموش شدن ناگهانی شعله در اثر وزش باد یا سر رفتن غذا، جریان گاز هم بلافاصله قطع می‌شود.
  • در کنار این موارد خوب است به جنس شبکه یا سرشعله‌های گاز صفحه ای آشپزخانه تان هم توجه داشته باشید. در بین جنس‌های مختلف شبکه‌های چدنی معمولاً بادوام‌تر و باکیفیت‌ترند و راحت‌تر هم تمیز می‌شوند. هرچند نسبت به سایر جنس‌ها گرانترند.

مظنه‌ی قیمت گاز رومیزی در بازار چطور است؟

اگر برای خرید اجاق گاز صفحه ای در حال حساب و کتاب هستید و می‌خواهید درباره‌ی قیمت گاز رومیزی هم اطلاعاتی داشته باشید، باید بدانید که قیمت‌ها در بازار بسیار متنوع است اما نکته اینجاست که با کمی جستجو خیلی زود متوجه خواهید شد که قیمت گاز رومیزی نسبت به انواع اجاق‌های ایستاده، فردار و طرح فر پایین‌تر است.

بنابراین می‌شود گفت با خرید یک اجاق گاز توکار یا صفحه‌ای علاوه‌بر استفاده‌ی بهینه از فضای آشپزخانه، می‌توانید در هزینه‌هایتان هم صرفه‌جویی کنید.

 

در این مقاله علاوه‌بر معرفی انواع اجاق گاز صفحه ای ، مزایا و معایبشان را هم بررسی کردیم. همچنین سعی داشتیم با گوشزد کردن نکات ریز و درشت خرید اجاق رومیزی به شما کمک کنیم تا با اطمینان بیشتری اجاق دلخواهتان را راهی آشپزخانه‌ کنید. آشپزخانه‌ای که برقرار کردن جریان زندگی در خانه به یک اجاق گرمابخش احتیاج دارد. پس با یک انتخاب دقیق و درست، زندگی را به خانه و آشپزخانه‌تان دعوت کنید!

 

در حال حاضر میتوانید با مراجعه به وب سایت خاجی کالا انواع اجاق گاز های رومیزی رو مشاهده کنید و با مقایسه بین برندهای مختلف بهترین انتخاب را با توجه به نیازتان داشته باشید

 

منبع مطلب وبلاگ اسنوا


:: موضوعات مرتبط: اجاق گاز , ,
:: برچسب‌ها: اجاق گاز رومیزی , اجاق گاز صفحه ای , خاجی کالا ,